Dit doe ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit je dan nog met een zak met alleen overgebleven bruine dingen die ik dan moet ontleden om het witte en zwarte nog te kunnen opeten wat een gedoe
Het zal me niks verbazen als die gasten in de fabriek stiekem ervan snoepen. Verklaart ook waarom er te veel van die vieze inzitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten er echt superweinig van in altijd
Weer een raadselachtig probleem opgelostquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als die gasten in de fabriek stiekem ervan snoepen. Verklaart ook waarom er te veel van die vieze inzitten.
Dat dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:36 schreef L0t.. het volgende:
Waarom verkopen ze die spikkeltjes niet los?Net als die lekkere zure balletjes van Maoam
kippiequote:
Nee die vind jij niet lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 09:19 schreef classpc het volgende:
Je bedoelt die blokjes met Bruin - Zwart - Wit of Bruin - Zwart - Bruin?
Die vind ik juist het lekkerst
Stuur er een paar op danquote:
Tsja , je moet toch WAT doen als je werkloos EN kansloos bent @ 24/7 bans uitdelen + topics sluiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:39 schreef remlof het volgende:
En ik sluit 'm bij deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
*snik*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
Die bruine vierkantjes zijn juist lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |