psst anders ben ik ook wel geinteresseerd in de artemis mocht diegene geen 2 willenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:
Ja, alleen een van de badass gels was geploft, maar niet de dop er helemaal af. Alleen een druiper zeg maarheb t idee dat ze een beetje te strak afgevuld zijn. Dit in tegenstelling tot de rub rub rub uit mn cadeau, die is maar 3/4 vol.
Ik heb net een druppie artemis op mn arm gesmeerd om te kijken of ie dan sterker rook. Nou dat doet ie, en ik vind m goor![]()
dus ga maar s kijken wie m over wil nemen. Ik had er 1 te weinig besteld dus iemand had 1 ipv 2 flessen, ik ga haar vragen of ze er alsnog 2 wil. Vind het ook nogal onzinnig het te gaan verhandelen namelijk. Heb wat ik niet wilde uit mn cadeaupakketten ook aan anderen aangeboden voor de halve prijs (1,40 voor een zeep hihi).
Dr zit trouwens ook B coctail zeep in mn cadeaus, vind ik ook al bah. Misschien te ruil aanbieden? Is die gewild?
Net foto's gemaakt van mn eigen spullen, misschien dat ik zo de rest nog even doe want er wordt morgen misschien al opgehaald.
Nog niet geprobeerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:36 schreef quirina het volgende:
Hoe is die vloeibare vanille parfum?
Joy of Jelly geloof ik. Dr zaten een Joy of Jelly en een Whoosh in mn cadeaus. Ruiken alletwee erg lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:33 schreef Shan_Savan het volgende:
Helemaal links op de foto (van jou producten) ongeveer in het midden (roze/paars met wit) in een jelly bakje volgens mij, wat is dat?
Ik werk in de kalverstraatquote:Op maandag 13 april 2009 13:59 schreef Shan_Savan het volgende:
Ik wist het ook van Amsterdam, vond het wel een goede 'paas besteding'maarja vriend lief niet, vrijdag gaan we wel
![]()
Waar werk jij MaJo?
Ik ben de vorige keer alleen in de Leidse geweest, maar wil nu denk ik naar beide winkelsmaar moet ff kijken hoe het met vriend lief is, of hij wel een stuk kan lopen, hij heeft een hele nare ontsteking(?) boven in zijn been, morgen eerst dokter voor hem
Dus misschien valt het geplande uitje voor mijn verjaardag wel in het water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |