Ik heb die van mij nu zo'n 2 maanden denk ik, dagelijks gebruik, maar volgens mij is het nog lang niet op. Ik had dat met massagebars trouwens, dat ik vond dat het niets voor mij was. Maar Soft Coeur vind ik echt heerlijk ruiken, en ik wil nog wat andere gaan proberenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Dipkip het volgende:
Die poeders gaan volgens mij totaal niet snel op. Ik kan niet in het busje kijken maar zelfs als ie halfvol zit doe je er máánden mee volgens mij. Dit zijn voor mij echt van die producten waarvan ik toen ik Lush net ontdekte dacht dat ik ze nooit zou gaan gebruiken. Lichaamspoeder, like, WTF?Nu ben ik er verliefd op. Ik smeer vaak 's avonds voor het naar bed gaan nog wat silky underwear op mn armen zodat ik er lekker aan kan snuffelen tijdens het in slaap vallen.
Massagebars waren juist een van de eerste dingen die ik kochtquote:Op donderdag 9 april 2009 18:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb die van mij nu zo'n 2 maanden denk ik, dagelijks gebruik, maar volgens mij is het nog lang niet op. Ik had dat met massagebars trouwens, dat ik vond dat het niets voor mij was. Maar Soft Coeur vind ik echt heerlijk ruiken, en ik wil nog wat andere gaan proberen
Je kan het allicht proberen - ik weet niet wat de kans is dat het werkt, maar ja bij mij werkten dus veel dingen niet waarvan iedereen beweerd dat het DE oplossing is (depvloeistof van rexona, deoleen, van de huisarts etc.).quote:Op donderdag 9 april 2009 19:50 schreef NijntjesUk het volgende:
*klopt netjes op de Lush-deur*
Heb net stiekem het topic gelezen en zou het liefst naar de Lush-winkel rennen voor een busje Mr. T. Heb alles (naja, bijna alles) al geprobeerd, maar niets helpt tegen de overtranspiratie.. Zou dit dan misschien een optie zijn??
Wat grappig! Het eerste wat ik ooit kocht was silk underwear bodypowderquote:Op donderdag 9 april 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Massagebars waren juist een van de eerste dingen die ik kochtheerlijk, ik heb er ook veel te veel
Ja stom he, het is zó genant en mensen reageren er vaak ook niet leuk op. Dat je maar vaker moet douchen - alsof het daarvan komt.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:02 schreef NijntjesUk het volgende:
Mja bij mij werken idd Deoleen, Odorex, Syneo5 etc etc ook niet.. Alleen met de verzendkosten (woon absoluut niet in de buurt bij 1 van de winkels) wordt het toch een redelijk prijzige grap op dit moment. Heb nu gewoon een dure maand. Wel even iets om in gedachten te houden. Iig ontzettend fijn dat jij het noemde in dit topic. Het is en blijft toch een taboe (en zeker bij vrouwen!)
Idd héél genant.. 'gelukkig' heeft een vriendin van me hetzelfde probleem, dus die weet ook hoe het is. Maar ik ben er met name 's zomers ook best mee bezig (ruik ik niet? Toch maar een schoon shirt aantrekken, etc. En het lijkt er soms op dat ik altijd in de rouw ben, draag bijna alleen zwart.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja stom he, het is zó genant en mensen reageren er vaak ook niet leuk op. Dat je maar vaker moet douchen - alsof het daarvan komt.
Ik kan je wel een proefje sturen? Dan kun je het een paar dagen proberen en gooi je je geld niet weg als het niet werkt.
Ah als jouwe goed is vertrouw ik er op dat ze in de winkel proefjes hebben gemaakt van een pot die al lang open stond oid. Dan bestel ik m volgende keer!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Dip, mijn karma poeder ruikt juist onwijs wel naar karma en is heul nie korrelig hoor!
Moet je een proefje van mijn???
Ja je wordt je er heel bewust van hequote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef NijntjesUk het volgende:
Idd héél genant.. 'gelukkig' heeft een vriendin van me hetzelfde probleem, dus die weet ook hoe het is. Maar ik ben er met name 's zomers ook best mee bezig (ruik ik niet? Toch maar een schoon shirt aantrekken, etc. En het lijkt er soms op dat ik altijd in de rouw ben, draag bijna alleen zwart.
Heel lief van je, maar dat hoeft niet hoor. Kom ook zomaar ineens dit topic binnenwandelen.. ben een Lush-newbie, haha. Ga m eind van de maand bijna zeker weten bestellen.
Krijg je spijt van!!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef NijntjesUk het volgende:
Maar, maar.. ik heb nog zoveel andere meuk.. mag ik echt nie alleen de deo?
Leuke opkikker!quote:
Ik ben nog steeds blij dat ik niks besteld heb.quote:Eerlijk gezegd had ik me de producten wel een beetje anders voorgesteldvind de bodylotion maar heel zwak ruiken, misschien wordt dat nog anders met smeren. De douchegel had ik niet besteld en is ook niet echt mijn ding merkte ik want eentje had gelekt
en de tietencreme ruikt wel precies naar american cream, maar ze hadden gezegd dat het een hele dikke creme was en hij is dunner dan dream cream
![]()
In Scent magazine zit ook een kortingsbon he!quote:Gelukkig had ik ook 5 cadeaupakkettenvolgens mij hele oude, er zaten geen kortingsbonnen in maar wel een soort boekje (scent), en in mn viva lush vegas zat een play your cards right, en die zit in de nieuwe viva lush vegas niet. Zitten veel lekkere spulletjes in mn cadeaus, viel me wel op hoe veel dingen in miniformaat er in zitten. Tot nu toe had ik in cadeaus altijd de normale of vrijwel normale hoeveelheid van producten, maar dat zal dan wel toeval zijn geweest. Er zitten bijv. buttercreams in in die ovale bakjes van jelly's - dan heb je dus nog geen kwart van wat er in een normale verpakking zit, vind het meer een soort proefje eerlijk gezegd.
Gegeven paard enzo en ben heel blij met mn spulletjes maar dat viel me dus op![]()
Ik las op het IF dat zowat iedereen die als gratis BBS heeft gekregen. En de helft had helemaal niks, dus het zal wel weer mails regenen bij Lush UK.quote:Oh en ik heb een melomint bij mn order gekregen
Maar als je een bakje neemt waar 100 gr. lood in past en je vult dat met veren, passen er dan 100 gr. veren in?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
In Scent magazine zit ook een kortingsbon he!
Jammer dat de hoeveelheid produkten in een kado tegenvalt, ik heb er tot dusver weinig ervaring mee. Meestal vind ik het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Maa rmet 50% korting is dat anders natuurlijk.
Maarre.... zo'n jelly verpakking is toch 100 gram en is dat ook niet de standaard hoeveelheid voor een buttercream?
Tussen veren en lood zit meer verschil in gewicht dan tussen jelly en Lemslip.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar als je een bakje neemt waar 100 gr. lood in past en je vult dat met veren, passen er dan 100 gr. veren in?![]()
Ik heb gezien hoe groot de plakken lemslip waren die besteld werden via mij, en als dit 1/4 daarvan is is het veel. Heel veel. Ik denk dat het eerder 1/6 is. En ik snap best dat bijv. de ocean salt en de fair trade foot lotion die er in zitten in kleinere verpakkingen zitten, maar dan krijg je iig nog de helft ongeveer, en in zwarte potjes die ook wat waard zijn. De hoeveelheid in die kleine bakjes is misschien genoeg voor 2-3x wassen en dat vind ik meer een proefje dan een echt product. Misschien weeg ik ze nog ff na morgen, om te zien hoeveel het is.
*gaat nog eens goed in scent boekje neuzen naar kortingsbonnen*
Jaa, dat is ook wel zo. Maar ik vind jellies ook eigenlijk belachelijk duur voor de hoeveelheid die je krijgt dat kan ook komen doordat ik jellies gebruik door een heel bakje in een bad te gooien ipv een klein stukje te gebruiken onder de douchequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Tussen veren en lood zit meer verschil in gewicht dan tussen jelly en Lemslip.
Ik wil foto's zien als bewijs!
En als je dan toch bezig bent doe dan de rest van de bestelling ook maar op de foto zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |