abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67872187
Zo, ik ben vandaag ook weer eens even lushen; op de kalverstraat, met dochterlief!

De paaseitjes en haasjes heb ik overgeslagen ook al vind ik ze er erg leuk uitzien, maar het bad ontbreekt nog, en de chocozeep was niet echt mijn ding.

Maar we hebben wel voor dochterlief Ickle Angel en Ickle Devil meegenomen, en voor mijzelf Sweet Japanese Girl.
Voor de rest wat staan snuffelen om weer eens te zien wat ik lekker vind voor een volgende mogelijke bestelling.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67872684
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Dipkip het volgende:

Die poeders gaan volgens mij totaal niet snel op. Ik kan niet in het busje kijken maar zelfs als ie halfvol zit doe je er máánden mee volgens mij. Dit zijn voor mij echt van die producten waarvan ik toen ik Lush net ontdekte dacht dat ik ze nooit zou gaan gebruiken. Lichaamspoeder, like, WTF? Nu ben ik er verliefd op. Ik smeer vaak 's avonds voor het naar bed gaan nog wat silky underwear op mn armen zodat ik er lekker aan kan snuffelen tijdens het in slaap vallen.
Ik heb die van mij nu zo'n 2 maanden denk ik, dagelijks gebruik, maar volgens mij is het nog lang niet op. Ik had dat met massagebars trouwens, dat ik vond dat het niets voor mij was. Maar Soft Coeur vind ik echt heerlijk ruiken, en ik wil nog wat andere gaan proberen
pi_67873358
quote:
Op donderdag 9 april 2009 18:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb die van mij nu zo'n 2 maanden denk ik, dagelijks gebruik, maar volgens mij is het nog lang niet op. Ik had dat met massagebars trouwens, dat ik vond dat het niets voor mij was. Maar Soft Coeur vind ik echt heerlijk ruiken, en ik wil nog wat andere gaan proberen
Massagebars waren juist een van de eerste dingen die ik kocht heerlijk, ik heb er ook veel te veel
  donderdag 9 april 2009 @ 19:50:51 #179
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67874406
*klopt netjes op de Lush-deur*

Heb net stiekem het topic gelezen en zou het liefst naar de Lush-winkel rennen voor een busje Mr. T. Heb alles (naja, bijna alles) al geprobeerd, maar niets helpt tegen de overtranspiratie.. Zou dit dan misschien een optie zijn??
pi_67874625
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:50 schreef NijntjesUk het volgende:
*klopt netjes op de Lush-deur*

Heb net stiekem het topic gelezen en zou het liefst naar de Lush-winkel rennen voor een busje Mr. T. Heb alles (naja, bijna alles) al geprobeerd, maar niets helpt tegen de overtranspiratie.. Zou dit dan misschien een optie zijn??
Je kan het allicht proberen - ik weet niet wat de kans is dat het werkt, maar ja bij mij werkten dus veel dingen niet waarvan iedereen beweerd dat het DE oplossing is (depvloeistof van rexona, deoleen, van de huisarts etc.).

Het is trouwens inmiddels wel een beetje klam maar niet van die echte kringen zeg maar (he lekker smakelijk praatje zo). Ik heb het idee dat ik misschien juist zo transpireerde omdat ik reageerde op die heftige deo's ofzo

Ik zou het gewoon proberen, in nederland kost ie 7 euro - en als het niet goed werkt is het ook handig voor het opfrissen van sportschoenen enzo. Veel van die andere spulletjes zijn veel duurder. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat het echt een potje poeder is, het is dus wat onhandiger aanbrengen dan pssjt pssjt klaar. En als je mouwloze dingen draagt zou je misschien strepen kunnen krijgen (tis wit poeder, lijkt op poedersuiker).
  donderdag 9 april 2009 @ 20:02:56 #181
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67874767
Mja bij mij werken idd Deoleen, Odorex, Syneo5 etc etc ook niet.. Alleen met de verzendkosten (woon absoluut niet in de buurt bij 1 van de winkels) wordt het toch een redelijk prijzige grap op dit moment. Heb nu gewoon een dure maand. Wel even iets om in gedachten te houden. Iig ontzettend fijn dat jij het noemde in dit topic. Het is en blijft toch een taboe (en zeker bij vrouwen!)
pi_67874996
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Massagebars waren juist een van de eerste dingen die ik kocht heerlijk, ik heb er ook veel te veel
Wat grappig! Het eerste wat ik ooit kocht was silk underwear bodypowder

Om nog even te reageren op transpiratie.. Ik had er nooit last van, tot de geboorte van mijn jongste zoon. Sindsdien walg ik van mijn eigen lucht (zoals vanmorgen ). Het maakt ook niet uit of ik net m'n oksels gewassen heb (zoals vanmorgen!), zonder Mr T ruik ik het meteen weer. Het is zeker het proberen waard, vooral omdat je er ook zo lang mee doet
pi_67875046
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:02 schreef NijntjesUk het volgende:
Mja bij mij werken idd Deoleen, Odorex, Syneo5 etc etc ook niet.. Alleen met de verzendkosten (woon absoluut niet in de buurt bij 1 van de winkels) wordt het toch een redelijk prijzige grap op dit moment. Heb nu gewoon een dure maand. Wel even iets om in gedachten te houden. Iig ontzettend fijn dat jij het noemde in dit topic. Het is en blijft toch een taboe (en zeker bij vrouwen!)
Ja stom he, het is zó genant en mensen reageren er vaak ook niet leuk op. Dat je maar vaker moet douchen - alsof het daarvan komt.

Ik kan je wel een proefje sturen? Dan kun je het een paar dagen proberen en gooi je je geld niet weg als het niet werkt.
  donderdag 9 april 2009 @ 20:11:34 #184
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875064
Dat walgen van mezelf (naja, mn geur dan) heb ik idd ook. Als ik ga werken ('s zomers) heb ik standaard 2 schone, zwarte uiteraard, shirts, opfrisdoekjes en deodorant bij me..
  donderdag 9 april 2009 @ 20:14:11 #185
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67875137
Dip, mijn karma poeder ruikt juist onwijs wel naar karma en is heul nie korrelig hoor!
Moet je een proefje van mijn???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 9 april 2009 @ 20:14:30 #186
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875150
Trouwens, het wordt tijd voor een Lush winkel in R'dam (tja, je wordt hebberig van jullie tips en van de foto's op de website )
  donderdag 9 april 2009 @ 20:18:00 #187
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875284
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja stom he, het is zó genant en mensen reageren er vaak ook niet leuk op. Dat je maar vaker moet douchen - alsof het daarvan komt.

Ik kan je wel een proefje sturen? Dan kun je het een paar dagen proberen en gooi je je geld niet weg als het niet werkt.
Idd héél genant.. 'gelukkig' heeft een vriendin van me hetzelfde probleem, dus die weet ook hoe het is. Maar ik ben er met name 's zomers ook best mee bezig (ruik ik niet? Toch maar een schoon shirt aantrekken, etc. En het lijkt er soms op dat ik altijd in de rouw ben, draag bijna alleen zwart.

Heel lief van je, maar dat hoeft niet hoor. Kom ook zomaar ineens dit topic binnenwandelen.. ben een Lush-newbie, haha. Ga m eind van de maand bijna zeker weten bestellen.
pi_67875572
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Dip, mijn karma poeder ruikt juist onwijs wel naar karma en is heul nie korrelig hoor!
Moet je een proefje van mijn???
Ah als jouwe goed is vertrouw ik er op dat ze in de winkel proefjes hebben gemaakt van een pot die al lang open stond oid. Dan bestel ik m volgende keer!
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef NijntjesUk het volgende:
Idd héél genant.. 'gelukkig' heeft een vriendin van me hetzelfde probleem, dus die weet ook hoe het is. Maar ik ben er met name 's zomers ook best mee bezig (ruik ik niet? Toch maar een schoon shirt aantrekken, etc. En het lijkt er soms op dat ik altijd in de rouw ben, draag bijna alleen zwart.

Heel lief van je, maar dat hoeft niet hoor. Kom ook zomaar ineens dit topic binnenwandelen.. ben een Lush-newbie, haha. Ga m eind van de maand bijna zeker weten bestellen.
Ja je wordt je er heel bewust van he en altijd met winkelen leuke dingen zien die je absoluut niet kan dragen omdat iedere druppel een donkere vlek wordt... Ik draag eigenlijk alleen maar zwart van boven, maar ik ben ook een beetje peervormig dus wil ook niet altijd felle broeken en dan eindig ik vaak in een beetje niksige donkere kleuren terwijl ik juist zo van kleur hou ik krijg zelfs wel eens te horen dat ik veel vrolijker ben dan ik overkom door al dat zwart. En ik heb eens bedankt voor bruidsmeisje zijn omdat ik dan een strapless jurk aan had gemoeten en op de foto had gemoeten met grote vlekken.... Het is zó kut, ik ben er ook altijd verlegen mee in bed met een nieuw vriendje. Gelukkig vind mn vriend het juist leuk, hij interpreteert het als dat ik het wel enorm naar mn zin moet hebben maar ik heb ook wel eens een vriendje gehad die héél erg op het schone frisse verzorgde er mag geen haar verkeerd zitten was en dat was een ramp...

Als je gaat bestellen niet alleen de deo doen eh
  donderdag 9 april 2009 @ 20:33:26 #189
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875791
Uhuh.. ik herken alles wat je typt. Muv bruidsmeisje zijn, maar ik had dan weer dat ik op een bruiloft angstvallig mn colbertje aanhield (ben niet zo van de jurken/rokjes, dus had een pak) omdat ik wist dat op mn gekleurde shirtje vlekken te zien zouden zijn. En idd met vriendjes is het een drama! (al was het dan vaker een drama voor mij dan voor de mannen in kwestie, want die wisten dat ik toch echt mezelf goed verzorg, maar goed, de eerste date is dan inderdaad een drama!)

Heb het die vriendin trouwens ook meteen als tip gemaild, Misschien kunnen we dan de verzendkosten delen.

Maar, maar.. ik heb nog zoveel andere meuk.. mag ik echt nie alleen de deo?
  donderdag 9 april 2009 @ 20:34:16 #190
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875812
Oops.. ik zat te klungelen..
pi_67875857
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef NijntjesUk het volgende:
Maar, maar.. ik heb nog zoveel andere meuk.. mag ik echt nie alleen de deo?
Krijg je spijt van!!

Heb je een bad?
  donderdag 9 april 2009 @ 20:38:57 #192
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875936
Nee!
pi_67875979
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:38 schreef NijntjesUk het volgende:
Nee!
Dat gaat je zo veel geld schelen
  donderdag 9 april 2009 @ 20:42:06 #194
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67876027
Hahaha.. *note to self* Neem nooit een bad!
pi_67907114
Ik heb mn forum party order binnen

Eerlijk gezegd had ik me de producten wel een beetje anders voorgesteld vind de bodylotion maar heel zwak ruiken, misschien wordt dat nog anders met smeren. De douchegel had ik niet besteld en is ook niet echt mijn ding merkte ik want eentje had gelekt en de tietencreme ruikt wel precies naar american cream, maar ze hadden gezegd dat het een hele dikke creme was en hij is dunner dan dream cream

Gelukkig had ik ook 5 cadeaupakketten volgens mij hele oude, er zaten geen kortingsbonnen in maar wel een soort boekje (scent), en in mn viva lush vegas zat een play your cards right, en die zit in de nieuwe viva lush vegas niet. Zitten veel lekkere spulletjes in mn cadeaus, viel me wel op hoe veel dingen in miniformaat er in zitten. Tot nu toe had ik in cadeaus altijd de normale of vrijwel normale hoeveelheid van producten, maar dat zal dan wel toeval zijn geweest. Er zitten bijv. buttercreams in in die ovale bakjes van jelly's - dan heb je dus nog geen kwart van wat er in een normale verpakking zit, vind het meer een soort proefje eerlijk gezegd.

Gegeven paard enzo en ben heel blij met mn spulletjes maar dat viel me dus op

Oh en ik heb een melomint bij mn order gekregen
pi_67907570
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:55 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb mn forum party order binnen
Leuke opkikker!
quote:
Eerlijk gezegd had ik me de producten wel een beetje anders voorgesteld vind de bodylotion maar heel zwak ruiken, misschien wordt dat nog anders met smeren. De douchegel had ik niet besteld en is ook niet echt mijn ding merkte ik want eentje had gelekt en de tietencreme ruikt wel precies naar american cream, maar ze hadden gezegd dat het een hele dikke creme was en hij is dunner dan dream cream
Ik ben nog steeds blij dat ik niks besteld heb.
quote:
Gelukkig had ik ook 5 cadeaupakketten volgens mij hele oude, er zaten geen kortingsbonnen in maar wel een soort boekje (scent), en in mn viva lush vegas zat een play your cards right, en die zit in de nieuwe viva lush vegas niet. Zitten veel lekkere spulletjes in mn cadeaus, viel me wel op hoe veel dingen in miniformaat er in zitten. Tot nu toe had ik in cadeaus altijd de normale of vrijwel normale hoeveelheid van producten, maar dat zal dan wel toeval zijn geweest. Er zitten bijv. buttercreams in in die ovale bakjes van jelly's - dan heb je dus nog geen kwart van wat er in een normale verpakking zit, vind het meer een soort proefje eerlijk gezegd.

Gegeven paard enzo en ben heel blij met mn spulletjes maar dat viel me dus op
In Scent magazine zit ook een kortingsbon he!
Jammer dat de hoeveelheid produkten in een kado tegenvalt, ik heb er tot dusver weinig ervaring mee. Meestal vind ik het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Maa rmet 50% korting is dat anders natuurlijk.
Maarre.... zo'n jelly verpakking is toch 100 gram en is dat ook niet de standaard hoeveelheid voor een buttercream?
quote:
Oh en ik heb een melomint bij mn order gekregen
Ik las op het IF dat zowat iedereen die als gratis BBS heeft gekregen. En de helft had helemaal niks, dus het zal wel weer mails regenen bij Lush UK.

Veel plezier met het uitzoeken, inpakken, opsturen en opmaken van je stash!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67908195
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
In Scent magazine zit ook een kortingsbon he!
Jammer dat de hoeveelheid produkten in een kado tegenvalt, ik heb er tot dusver weinig ervaring mee. Meestal vind ik het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Maa rmet 50% korting is dat anders natuurlijk.
Maarre.... zo'n jelly verpakking is toch 100 gram en is dat ook niet de standaard hoeveelheid voor een buttercream?
Maar als je een bakje neemt waar 100 gr. lood in past en je vult dat met veren, passen er dan 100 gr. veren in?

Ik heb gezien hoe groot de plakken lemslip waren die besteld werden via mij, en als dit 1/4 daarvan is is het veel. Heel veel. Ik denk dat het eerder 1/6 is. En ik snap best dat bijv. de ocean salt en de fair trade foot lotion die er in zitten in kleinere verpakkingen zitten, maar dan krijg je iig nog de helft ongeveer, en in zwarte potjes die ook wat waard zijn. De hoeveelheid in die kleine bakjes is misschien genoeg voor 2-3x wassen en dat vind ik meer een proefje dan een echt product. Misschien weeg ik ze nog ff na morgen, om te zien hoeveel het is.

*gaat nog eens goed in scent boekje neuzen naar kortingsbonnen*
pi_67909134
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:26 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar als je een bakje neemt waar 100 gr. lood in past en je vult dat met veren, passen er dan 100 gr. veren in?

Ik heb gezien hoe groot de plakken lemslip waren die besteld werden via mij, en als dit 1/4 daarvan is is het veel. Heel veel. Ik denk dat het eerder 1/6 is. En ik snap best dat bijv. de ocean salt en de fair trade foot lotion die er in zitten in kleinere verpakkingen zitten, maar dan krijg je iig nog de helft ongeveer, en in zwarte potjes die ook wat waard zijn. De hoeveelheid in die kleine bakjes is misschien genoeg voor 2-3x wassen en dat vind ik meer een proefje dan een echt product. Misschien weeg ik ze nog ff na morgen, om te zien hoeveel het is.

*gaat nog eens goed in scent boekje neuzen naar kortingsbonnen*
Tussen veren en lood zit meer verschil in gewicht dan tussen jelly en Lemslip.
Ik wil foto's zien als bewijs!

En als je dan toch bezig bent doe dan de rest van de bestelling ook maar op de foto zetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67909717
Jaaa foto!!!
pi_67910980
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Tussen veren en lood zit meer verschil in gewicht dan tussen jelly en Lemslip.
Ik wil foto's zien als bewijs!

En als je dan toch bezig bent doe dan de rest van de bestelling ook maar op de foto zetten.
Jaa, dat is ook wel zo. Maar ik vind jellies ook eigenlijk belachelijk duur voor de hoeveelheid die je krijgt dat kan ook komen doordat ik jellies gebruik door een heel bakje in een bad te gooien ipv een klein stukje te gebruiken onder de douche

Ik was positief verrast toen ik zag wat een grote plakken lemslip en ring of roses werden opgestuurd voor anderen (meer dan twee keer zo groot als een 100 gr stuk zeep!), dus toen had ik zoiets van gezien hoeveel je krijgt niet duur - keertje zelf proberen. En nu krijg ik dus die ieniemienie bakjes, en die vind ik een beetje sneu. Ik kreeg laatst een sample skinny dip in de winkel en die was bijna net zo groot als deze bakjes.

De jellies zijn trouwens ook een beetje gek, er zit allemaal waterachtig spul bij misschien toch een beetje oud?

Zal proberen de boel te fotograferen en heb ook plannen voor stash foto's. Ik waarschuw maar vast: het is heel erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')