Jah, sorry.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie
???
Wat een leuk idee!quote:Ik had drie van die steamcreamblikkies besteld, om met Pasen kado te geven aan twee vriendinnen en 1 voor mezelf natuurlijk. Ze zijn echt leuk èn het is lekker spul![]()
Wij gaan een hele leuke paaspicknickbrunch doen met een bunch vrienden en iedereen krijgt van mij of die cream of chox away en echte chocolade
Dit was wel een hele erge leuke typo.... m'n thee zat bijna over m'n Macbook heen... hehehehequote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie
???
Ik had mijn buurvrouw Heavenly bodies gegeven. Ze had echter haar bril niet op en rook eraan. Ze vond het zo lekker ruiken dat ze besloot er een hap van te proevenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie
???
Ik had drie van die steamcreamblikkies besteld, om met Pasen kado te geven aan twee vriendinnen en 1 voor mezelf natuurlijk. Ze zijn echt leuk èn het is lekker spul![]()
Wij gaan een hele leuke paaspicknickbrunch doen met een bunch vrienden en iedereen krijgt van mij of die cream of chox away en echte chocolade
Foei poes!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef Dipkip het volgende:
Oh gawd. Een van mn katten heeft zich in de Lushdoos gewurmd (denk ik, ik was hem net een tijdje kwijt en hij is dozenfiel). Loop ik net de (net gestofte en gezogen) woonkamer in, ligt ie uitgestrekt op de bank. Hij springt met een betrapt snoetje weg - HELE bank onder de Turbo Bubble Bar Horror Glitter Die Ook Al In Oh-oh's Bal Zat.
kut. Heb er al 12 blaadjes IKEA plakroller over heen gehaald, maar ik zie nog steeds paarse glitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je de roller trouwens over de bank of over de poes gehaald? Of beide? (ik zou gaan voor optie 2)Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
OMGquote:Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Dat onderscheid valt hier sowieso niet te maken, de katten zijn gek op de plakroller en zodra ik er mee aan kom springen ze er opvreemde beesten. Meestal pak ik er twee, eentje gooi ik de ene kant op zodat de katten er om gaan ruzieen en beide met hun buikhaar aan de roller vastplakken, en ondertussen rol ik snel met de andere over de bank heen
Mr T is eerlijk waar de beste deo die ik ooit gebruikt hebquote:Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef Dipkip het volgende:Volgens mij heb ik een nieuwe held!
[ afbeelding ]
Ik heb al sinds mn puberteit dat ik verschrikkelijk zweet, het ruikt niet heel erg (tenzij ik zwaar zenuwachtig ben) maar ik heb altijd natte plekken, ook als ik na het douchen deo op doe en doodstil op de bank ga zitten heb ik na een uur doornatte oksels in mn shirt. Ik draag dus vrijwel alleen maar zwart
![]()
Nadat zelfs van die depvloeistoffen en spul van de dokter niets deed had ik zoiets van, fuck it, als dan toch niks werkt gebruik ik het liefst iets natuurlijks als onder-de-oksel-geur. Plus misschien zweet ik wel uit irritatie van de deo ofzodus oxeocube sampletje gevraagd. Rook lekker, had wel t idee dat ik een beetje minder snel nat werd maar nog steeds natte plekken.
Oxeocube gekocht en toch ook maar Mr T omdat ik oxeocube een beetje vervelend vond met aanbrengen. Mr T heb ik vandaag voor t eerst gebruikt - en ik ben nog droog![]()
Snap er niks van dat ik door ultrasterke antitranspirants heen zweet en nu met dit spul, wat geen antitranspirant is, nauwelijks. Is gek toch?
Lush
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |