abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2009 @ 09:59:50 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67854831
Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie ???
Ik had drie van die steamcreamblikkies besteld, om met Pasen kado te geven aan twee vriendinnen en 1 voor mezelf natuurlijk. Ze zijn echt leuk èn het is lekker spul
Wij gaan een hele leuke paaspicknickbrunch doen met een bunch vrienden en iedereen krijgt van mij of die cream of chox away en echte chocolade
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67854883
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Jah, sorry. Ik zal het nooit meer doen.
quote:
Ik had drie van die steamcreamblikkies besteld, om met Pasen kado te geven aan twee vriendinnen en 1 voor mezelf natuurlijk. Ze zijn echt leuk èn het is lekker spul
Wij gaan een hele leuke paaspicknickbrunch doen met een bunch vrienden en iedereen krijgt van mij of die cream of chox away en echte chocolade
Wat een leuk idee!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 9 april 2009 @ 10:05:39 #153
176471 oh-oh
pi_67855013
Zelfs het kindje krijgt ook Lush, ik moet alleen nog iets bedenken voor de honden die aanwezig gaan zijn ( 18 stuks ) maar ik denk dat ik daar gewoon een hondentaart voor maak of zo. Met hardgekookte eieren dr op dan maar.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67855882
quote:
Dit was wel een hele erge leuke typo.... m'n thee zat bijna over m'n Macbook heen... hehehehe
Vooral in combinatie met het verhaal dat die vrouwen zo aan het dringen waren...
  donderdag 9 april 2009 @ 11:43:22 #155
176471 oh-oh
pi_67858097
Zo spel ik dat altijd , dat zou gewoon de correcte spelling moeten zijn heur
( Groucho Marx )
pi_67858179
Zulke films kijk ik ook wel eens, maar met 300 vrouwen lijkt me dat toch een beetje vreemd
pi_67859022
quote:
Ik had mijn buurvrouw Heavenly bodies gegeven. Ze had echter haar bril niet op en rook eraan. Ze vond het zo lekker ruiken dat ze besloot er een hap van te proeven
ze had niet door dat het een badderproduct was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67859905

Ze is niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn denk ik.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67861530
Oh gawd. Een van mn katten heeft zich in de Lushdoos gewurmd (denk ik, ik was hem net een tijdje kwijt en hij is dozenfiel). Loop ik net de (net gestofte en gezogen) woonkamer in, ligt ie uitgestrekt op de bank. Hij springt met een betrapt snoetje weg - HELE bank onder de Turbo Bubble Bar Horror Glitter Die Ook Al In Oh-oh's Bal Zat.

kut. Heb er al 12 blaadjes IKEA plakroller over heen gehaald, maar ik zie nog steeds paarse glitter
  donderdag 9 april 2009 @ 13:55:33 #160
176471 oh-oh
pi_67862341
Glitterkutkat!
Ik heb net een Cupcake gehaald, nog twee stukkies chox away in laten pakken voor zondag en ze hadden ein-de-lijk die kleine vloeibare flessies karma weer dus daar ook nog een van meegenomen.
En ik heb eraan gedacht om een kortingskaart in te leveren
Voor het eerst
Alleen geen nieuwe gekregen, dat dan wel weer vergeten
( Groucho Marx )
pi_67862505
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef Dipkip het volgende:
Oh gawd. Een van mn katten heeft zich in de Lushdoos gewurmd (denk ik, ik was hem net een tijdje kwijt en hij is dozenfiel). Loop ik net de (net gestofte en gezogen) woonkamer in, ligt ie uitgestrekt op de bank. Hij springt met een betrapt snoetje weg - HELE bank onder de Turbo Bubble Bar Horror Glitter Die Ook Al In Oh-oh's Bal Zat.

kut. Heb er al 12 blaadjes IKEA plakroller over heen gehaald, maar ik zie nog steeds paarse glitter
Foei poes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de roller trouwens over de bank of over de poes gehaald? Of beide? (ik zou gaan voor optie 2)
pi_67862690
Dat onderscheid valt hier sowieso niet te maken, de katten zijn gek op de plakroller en zodra ik er mee aan kom springen ze er op vreemde beesten. Meestal pak ik er twee, eentje gooi ik de ene kant op zodat de katten er om gaan ruzieen en beide met hun buikhaar aan de roller vastplakken, en ondertussen rol ik snel met de andere over de bank heen
pi_67863823
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Dat onderscheid valt hier sowieso niet te maken, de katten zijn gek op de plakroller en zodra ik er mee aan kom springen ze er op vreemde beesten. Meestal pak ik er twee, eentje gooi ik de ene kant op zodat de katten er om gaan ruzieen en beide met hun buikhaar aan de roller vastplakken, en ondertussen rol ik snel met de andere over de bank heen
OMG

Hier was nog niet gemeld dat DE EERSTE UK PARTY ORDER IN NEDERLAND IS AANGEKOMEN he?
pi_67864012
Helpt het niet als je er met de stofzuiger overheen gaat Dip?

Een glitterkut kat

@Oh-oh vloeibare karma in een flesje? Bedoel je misschien parfum of iets anders?
176471 oh-oh
pi_67864149
Parfum ja, maar dan niet zo een grote sprayfles maar gewoon een klein flesje en hijs lekker
( Groucho Marx )
pi_67865844
Hoe duur zijn die kleine eigenlijk?

Stofzuiger leek het alleen maar te verspreiden, ging het in de borstels zitten zeg maar inmiddels is het redelijk weg. Ben wel blij dat ik die Turbo zelf niet besteld heb zeg, de glitter boven is net een beetje weg.
  donderdag 9 april 2009 @ 15:33:59 #167
176471 oh-oh
pi_67865965
5 eurootjes maar!
( Groucho Marx )
pi_67866445
Oh das wel tof. Ik ga nog wel eens ergens logeren en ik heb dik de pest aan toiletspullen inpakken en uitpakken (omdat ik altijd dingen vergeet vooral). Dus ik heb nu een toilettas met van alles in kleinere varianten, en dan is parfum er in natuurlijk perfect.

Scheelt trouwens enorm veel ruimte met Lush, vooral door de solid shampoo en solid conditioner. Helaas word die extra ruimte inmiddels ingenomen door producten die ik vroeger nooit gebruikte
  donderdag 9 april 2009 @ 15:54:22 #169
176471 oh-oh
pi_67866627
Ik gebruik al jaren de basics van Lush en was idd altijd zo handig met mn zeepdoosje met daarin mn shampoo en mn zepie, ipv een fles shampoo en een fles doucheprut.
Nu heb ik ook de parfum deo en weet ik wat allemaal dus dat scheelt nog meer plek
( Groucho Marx )
pi_67867039
Volgens mij heb ik een nieuwe held!

Ik heb al sinds mn puberteit dat ik verschrikkelijk zweet, het ruikt niet heel erg (tenzij ik zwaar zenuwachtig ben ) maar ik heb altijd natte plekken, ook als ik na het douchen deo op doe en doodstil op de bank ga zitten heb ik na een uur doornatte oksels in mn shirt. Ik draag dus vrijwel alleen maar zwart

Nadat zelfs van die depvloeistoffen en spul van de dokter niets deed had ik zoiets van, fuck it, als dan toch niks werkt gebruik ik het liefst iets natuurlijks als onder-de-oksel-geur. Plus misschien zweet ik wel uit irritatie van de deo ofzo dus oxeocube sampletje gevraagd. Rook lekker, had wel t idee dat ik een beetje minder snel nat werd maar nog steeds natte plekken.

Oxeocube gekocht en toch ook maar Mr T omdat ik oxeocube een beetje vervelend vond met aanbrengen. Mr T heb ik vandaag voor t eerst gebruikt - en ik ben nog droog

Snap er niks van dat ik door ultrasterke antitranspirants heen zweet en nu met dit spul, wat geen antitranspirant is, nauwelijks. Is gek toch?

Lush
  donderdag 9 april 2009 @ 16:08:59 #171
176471 oh-oh
pi_67867183
Oh das toevallig,ik had zondag over mn aromaco karma poeder gedaan, we gingen wandelen en het was heeeeeeeet en zo.
Niks geen zweet en na twee uur wandelen durfde iedereen nog met zn neus ik mn oksels te ruiken, zo fris roken ze nog !
( waren veel Lush fans bij , maar ik ben de enige die ook de deo gebruikt , vandaar )
( Groucho Marx )
pi_67868442
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuwe held!

[ afbeelding ]

Ik heb al sinds mn puberteit dat ik verschrikkelijk zweet, het ruikt niet heel erg (tenzij ik zwaar zenuwachtig ben ) maar ik heb altijd natte plekken, ook als ik na het douchen deo op doe en doodstil op de bank ga zitten heb ik na een uur doornatte oksels in mn shirt. Ik draag dus vrijwel alleen maar zwart

Nadat zelfs van die depvloeistoffen en spul van de dokter niets deed had ik zoiets van, fuck it, als dan toch niks werkt gebruik ik het liefst iets natuurlijks als onder-de-oksel-geur. Plus misschien zweet ik wel uit irritatie van de deo ofzo dus oxeocube sampletje gevraagd. Rook lekker, had wel t idee dat ik een beetje minder snel nat werd maar nog steeds natte plekken.

Oxeocube gekocht en toch ook maar Mr T omdat ik oxeocube een beetje vervelend vond met aanbrengen. Mr T heb ik vandaag voor t eerst gebruikt - en ik ben nog droog

Snap er niks van dat ik door ultrasterke antitranspirants heen zweet en nu met dit spul, wat geen antitranspirant is, nauwelijks. Is gek toch?

Lush
Mr T is eerlijk waar de beste deo die ik ooit gebruikt heb En toevallig sinds vandaag weet ik het zeker

Ik was het vanmorgen na het douchen vergeten te gebruiken, en ik zat nog geen 5 minuten op mn werk toen ik mezelf al rook Ik heb de hele ochtend aan m'n busje Mr T gedacht, m'n oksels nog gewassen met water, nog een keer, zelfs handzeep gebruikt om maar van die lucht af te komen. Ik kon ook geen deo vinden die op z'n minst een ochtend goed z'n werk deed, zelfs dat flesje van Odorex niet.

Maar wanneer ik Mr T gebruik ruik ik een hele dag niks, zelfs niet wanneer ik het alleen 's ochtends gebruik en de volgende ochtend wakker word Oxeo Cube vind ik erg lekker ruiken dus die koop ik ook nog wel eens maar ik vind hem erg snel op gaan, plus dat het niet zo lang werkt. MrT gaat enorm lang mee ook
pi_67869672
Dat denk ik ook idd. Ik had al besteld toen mn oxeocube sample ineens fossiliseerde (denk teveel vocht er in oid) en ik moest een laagje er af krabben met een mesje. Nu doet ie het weer goed, maar zo gaat ie wel snel op natuurlijk.

Die poeders gaan volgens mij totaal niet snel op. Ik kan niet in het busje kijken maar zelfs als ie halfvol zit doe je er máánden mee volgens mij. Dit zijn voor mij echt van die producten waarvan ik toen ik Lush net ontdekte dacht dat ik ze nooit zou gaan gebruiken. Lichaamspoeder, like, WTF? Nu ben ik er verliefd op. Ik smeer vaak 's avonds voor het naar bed gaan nog wat silky underwear op mn armen zodat ik er lekker aan kan snuffelen tijdens het in slaap vallen.

Over karma poeder twijfel ik nog - ik heb een sample maar er zitten rare korreltjes in en het ruikt nauwelijks naar karma. Hoe is die van jou Oh-oh?
pi_67870779
Moet ik dan ook maar eens gaan proberen. Na mijn operatie zit mijn schouder nogal in elkaar en dat is met warm weer niet prettig. Hopelijk werkt deze voor mij ook anders is het ook zonde er staan hier al zoveel middeltjes die niet werken.
pi_67870828
Anders kan je hem altijd nog in smelly sneakers gooien en hij is maar 4 euro ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')