abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67786692
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:43:25 #127
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67786754
Oh Dip toch
Wel fijn dat je er nog op tijd was.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:22:24 #128
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_67789854
Sterkte Dipkip!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_67791138
Wat kan het snel gaan zeg fijn dat je er bij kon zijn, wat zal jij Vos missen zeg
Heel veel sterkte, zo naar om je maatje te moeten missen.
pi_67791308
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net trouwens mn Lush bestelling binnen gekregen. De chox away ruikt gek, naar dropjes
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:46:48 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67792330
Oh das gek ,mijnes ruikt echt naar chocolade hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:01:34 #132
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67792849
Ik denk dat ik toch even moet klagen over de hybrid.
Elke keer als ik mijn haar probeer te kammen na het wassen raakt het het ene moment uit de klit, maar is het 3 seconden later weer één grote dode haarbos. Zucht.
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:02:54 #133
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_67799473
Ik heb vandaag een black magic massage bar gekocht voor mezelf en voor de jarigen van deze maand een Strawberry Feels Forever massage bar, een rock chick cadeau pakker en een blossom cadeau pakket
pi_67799594
* Cat22 geeft dikke knuffel aan Dipkip* Wat fijn dat je er in ieder geval wel bij bent geweest.

Ik heb hier ook een stukje Chox away liggen: ik vind hem naar After Eight ruiken. Dropjes haal ik er zeker niet uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67799871
Oe ik lees net dat ze bijna beginnen met versturen van de forum specials. Ik hoop het - ik wil mn cadeaus. Ik ga vreselijke stash foto's maken als alles er is.
pi_67799887
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef Dipkip het volgende:
Oe ik lees net dat ze bijna beginnen met versturen van de forum specials. Ik hoop het - ik wil mn cadeaus. Ik ga vreselijke stash foto's maken als alles er is.
Lush therapie!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67808319
Aaah Dippie Heel veel sterkte toegewenst en troost je met de gedachte dat Vos toch bij jullie een heel fijn
leven bij jullie heeft gehad.
pi_67836362
Ik heb een geweldig troostbad gedaan gisteren. Eerst mn haar nat gemaakt en me gewassen met Sonic Death Monkey. Toen op mn gezicht een vers masker (Crash Course) en in mn haar The Strokes, en het bad vol laten lopen met ongeveer 1/5 fles Flying Saucers er in. Massagestraal aangezet voor 30 cm. schuim, en toen 3 proefjes Butterfly ballistic ding er in gesmeten. Toen had ik heel lief roze water met enorm veel schuim en hier en daar een ronddrijvend bloemetje om agressie op uit te leven. Een half uurtje (nou ja ok een uur) gelezen en mn meegenomen drankje gedronken en toen het bad leeg laten lopen. Tijdens het leeglopen Buffy en Running for the Embassy gebruikt, toen de douche aangedaan en alle bende afgespoeld en me gewassen met Happy 4 Sad. Vervolgens mn haar gewassen (Washday Greens) en conditioner gebruikt (American Cream) en toen ik onder de douche uit was Veganese als leave-in. Toen me helemaal ingesmeerd met Karma Kream, Celestial op mn koppie en een heerlijk schoon en walgelijk lelijk paars met geel bankhangoutfitje aangetrokken.

Weet je nog Cat, toen ik betwijfelde of je me wel aan het tutten kon krijgen?

Vandaag ging het alweer wat beter, ben naar mn coach geweest en even de stad in. Omgetieft in de bus terug en thuis lagen de fotoboeken die ik had laten drukken met foto's van Vos voor me klaar maar ze zijn niet goed, heel onscherp en de kleuren zijn verneukt (knalgele wolken). Maar nu net ging de bel en kwam een postbode (heel andere dan normaal, de gewone komt om 2 uur ) met een pakketje voor me Sylvia, je bent een schatjelieffiepoepiewoepie dankjewel voor de nakende vrouw en de paaseitjes!!

OM NOM NOM
pi_67842352
enorm veel sterkte weer dipkip
Ik heb eindelijk, na 6 weken, wat foto's van Sanne laten uitvergroten om in te lijsten, maar ik was zo slim om de envelop met foto's in de trein open te maken. Zit ik daar te brullen in een trein, schaamde me dood . Maar ze waren wel mooi
Tap tap tap
pi_67845903
Graag gedaan
En het is een kleine moeite na alle inzet die jij voor de groepsorder/forumparty doet

Ohhh hoop zo dat je morgen weer zo'n grote doos van Lush hebt!! Of meerdere
Maar dat zal nog iets te vroeg zijn vrees ik
pi_67848764
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef Shan_Savan het volgende:
Graag gedaan
En het is een kleine moeite na alle inzet die jij voor de groepsorder/forumparty doet

Ohhh hoop zo dat je morgen weer zo'n grote doos van Lush hebt!! Of meerdere
Maar dat zal nog iets te vroeg zijn vrees ik
De eerste engelse dames hebben dingen binnen, maar die zijn er meteen 's ochtends door gekomen - ik heb urenlang een bezet toon gehad en ben er rond de 30x uit gegooid, dus het zal nog wel een tijd duren voor de onze worden verstuurd. Plus de extra verzendtijd vanwege internationaal, denk ik dat het eind volgende week wordt minimaal. Helaas WANT WANT WANT.
pi_67853943
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een geweldig troostbad gedaan gisteren. Eerst mn haar nat gemaakt en me gewassen met Sonic Death Monkey. Toen op mn gezicht een vers masker (Crash Course) en in mn haar The Strokes, en het bad vol laten lopen met ongeveer 1/5 fles Flying Saucers er in. Massagestraal aangezet voor 30 cm. schuim, en toen 3 proefjes Butterfly ballistic ding er in gesmeten. Toen had ik heel lief roze water met enorm veel schuim en hier en daar een ronddrijvend bloemetje om agressie op uit te leven. Een half uurtje (nou ja ok een uur) gelezen en mn meegenomen drankje gedronken en toen het bad leeg laten lopen. Tijdens het leeglopen Buffy en Running for the Embassy gebruikt, toen de douche aangedaan en alle bende afgespoeld en me gewassen met Happy 4 Sad. Vervolgens mn haar gewassen (Washday Greens) en conditioner gebruikt (American Cream) en toen ik onder de douche uit was Veganese als leave-in. Toen me helemaal ingesmeerd met Karma Kream, Celestial op mn koppie en een heerlijk schoon en walgelijk lelijk paars met geel bankhangoutfitje aangetrokken.

Weet je nog Cat, toen ik betwijfelde of je me wel aan het tutten kon krijgen?

*wrijft zich in de handen*

(ik ben trouwens echt niet in de wieg gelegd voor meisje-meisjes zaken, gisteren was ik in de bioscoop (Ladies Night) en mijn vriendinnen en ik werden helemaal aggressief van die 300+ vrouwen die in één zaal geduwd worden om een chickflick te kijken. Mijn god, wat kunnen vrouwen (irl) bitches zijn!)
quote:
Vandaag ging het alweer wat beter, ben naar mn coach geweest en even de stad in. Omgetieft in de bus terug en thuis lagen de fotoboeken die ik had laten drukken met foto's van Vos voor me klaar maar ze zijn niet goed, heel onscherp en de kleuren zijn verneukt (knalgele wolken). Maar nu net ging de bel en kwam een postbode (heel andere dan normaal, de gewone komt om 2 uur ) met een pakketje voor me Sylvia, je bent een schatjelieffiepoepiewoepie dankjewel voor de nakende vrouw en de paaseitjes!!

OM NOM NOM
Fijn dat je je wat beter voelt! Wel jammer van die foto's zeg, kun je daar nog wat aan laten doen?
pi_67854165
Ik moet het terugsturen en dan gaan ze kijken wat ze er aan kunnen doen. Ik baal ontzettend, dit gaat natuurlijk weer heel lang duren en ik wil het juist zo graag hebben om in te kijken nu.
pi_67854263
Even zo er tussendoor... weet iemand of ze na Pasen grabbags of kado's met de paasdingen gaan maken? Ik zit een beetje krap bij kas en zit maar te twijvelen of ik wel of niet zal bestellen al... *mutter*

M'n vriend riep bestel maar gewoon... maar als je straks allerlei kado's krijgt voel ik me dan wel weer genept zeg maar Ik ben namelijk zo aan het optellen en ik kom toch wel rond de 50 pond uit... pfff.... ik hou teveel van Lush...
pi_67854293
Dat zou wel heel tof zijn maar ik heb er nog nooit van gehoord.
pi_67854322
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef Dipkip het volgende:
Dat zou wel heel tof zijn maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Ze hebben in de UK toch weleens dat als je voor 50 pond besteld je dan voor X kado's er bij krijgt... en met de kerstspullen hebben ze dat ook gedaan... maar daar hield ik niet zo van dus toen heb ik niets besteld...
Ik vind de paasdingen veel leuker!
pi_67854566
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef kahlie het volgende:
Ze hebben in de UK toch weleens dat als je voor 50 pond besteld je dan voor X kado's er bij krijgt... en met de kerstspullen hebben ze dat ook gedaan...
Volgens mij doen ze dat alleen met kerst. Of bijv. een bubble bar of flesje douchegel bij iedere bestelling boven de zoveel pond - maar geen grab bag / new year offer achtige dingen volgens mij.
pi_67854588
Huh? Ik had hier toch net gepost?

Anywho: met pasen heeft Lush niet de acties à la kerst.
pi_67854683
Hmm... pity Dit jaar hebben ze echt leuke nieuwe dingen met Pasen en de vanille lijn enzo... daarom kom ik zo prijzig uit ;)

Dank je wel voor de antwoorden dames!
pi_67854798
Maar de vanille lijn blijft, dus die zou je misschien uit kunnen stellen zodat je nu paasspul kan kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')