SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net trouwens mn Lush bestelling binnen gekregen. De chox away ruikt gek, naar dropjes![]()
Lush therapie!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef Dipkip het volgende:
Oe ik lees net dat ze bijna beginnen met versturen van de forum specials. Ik hoop het - ik wil mn cadeaus. Ik ga vreselijke stash foto's maken als alles er is.
De eerste engelse dames hebben dingen binnen, maar die zijn er meteen 's ochtends door gekomen - ik heb urenlang een bezet toon gehad en ben er rond de 30x uit gegooid, dus het zal nog wel een tijd duren voor de onze worden verstuurd. Plus de extra verzendtijd vanwege internationaal, denk ik dat het eind volgende week wordt minimaal. Helaasquote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef Shan_Savan het volgende:
Graag gedaan![]()
En het is een kleine moeite na alle inzet die jij voor de groepsorder/forumparty doet![]()
Ohhh hoop zo dat je morgen weer zo'n grote doos van Lush hebt!! Of meerdere![]()
Maar dat zal nog iets te vroeg zijn vrees ik
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een geweldig troostbad gedaan gisteren. Eerst mn haar nat gemaakt en me gewassen met Sonic Death Monkey. Toen op mn gezicht een vers masker (Crash Course) en in mn haar The Strokes, en het bad vol laten lopen met ongeveer 1/5 fles Flying Saucers er in. Massagestraal aangezet voor 30 cm. schuim, en toen 3 proefjes Butterfly ballistic ding er in gesmeten. Toen had ik heel lief roze water met enorm veel schuim en hier en daar een ronddrijvend bloemetje om agressie op uit te leven. Een half uurtje (nou ja ok een uur) gelezen en mn meegenomen drankje gedronken en toen het bad leeg laten lopen. Tijdens het leeglopen Buffy en Running for the Embassy gebruikt, toen de douche aangedaan en alle bende afgespoeld en me gewassen met Happy 4 Sad. Vervolgens mn haar gewassen (Washday Greens) en conditioner gebruikt (American Cream) en toen ik onder de douche uit was Veganese als leave-in. Toen me helemaal ingesmeerd met Karma Kream, Celestial op mn koppie en een heerlijk schoon en walgelijk lelijk paars met geel bankhangoutfitje aangetrokken.
Weet je nog Cat, toen ik betwijfelde of je me wel aan het tutten kon krijgen?![]()
Fijn dat je je wat beter voelt! Wel jammer van die foto's zeg, kun je daar nog wat aan laten doen?quote:Vandaag ging het alweer wat beter, ben naar mn coach geweest en even de stad in. Omgetieft in de bus terugen thuis lagen de fotoboeken die ik had laten drukken met foto's van Vos voor me klaar maar ze zijn niet goed, heel onscherp en de kleuren zijn verneukt (knalgele wolken). Maar nu net ging de bel en kwam een postbode (heel andere dan normaal, de gewone komt om 2 uur
) met een pakketje voor me
Sylvia, je bent een schatjelieffiepoepiewoepie
![]()
dankjewel voor de nakende vrouw en de paaseitjes!!
OM NOM NOM
Ze hebben in de UK toch weleens dat als je voor 50 pond besteld je dan voor X kado's er bij krijgt... en met de kerstspullen hebben ze dat ook gedaan... maar daar hield ik niet zo van dus toen heb ik niets besteld...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef Dipkip het volgende:
Dat zou wel heel tof zijnmaar ik heb er nog nooit van gehoord.
Volgens mij doen ze dat alleen met kerst. Of bijv. een bubble bar of flesje douchegel bij iedere bestelling boven de zoveel pond - maar geen grab bag / new year offer achtige dingen volgens mij.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef kahlie het volgende:
Ze hebben in de UK toch weleens dat als je voor 50 pond besteld je dan voor X kado's er bij krijgt... en met de kerstspullen hebben ze dat ook gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |