abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67862505
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef Dipkip het volgende:
Oh gawd. Een van mn katten heeft zich in de Lushdoos gewurmd (denk ik, ik was hem net een tijdje kwijt en hij is dozenfiel). Loop ik net de (net gestofte en gezogen) woonkamer in, ligt ie uitgestrekt op de bank. Hij springt met een betrapt snoetje weg - HELE bank onder de Turbo Bubble Bar Horror Glitter Die Ook Al In Oh-oh's Bal Zat.

kut. Heb er al 12 blaadjes IKEA plakroller over heen gehaald, maar ik zie nog steeds paarse glitter
Foei poes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de roller trouwens over de bank of over de poes gehaald? Of beide? (ik zou gaan voor optie 2)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67862690
Dat onderscheid valt hier sowieso niet te maken, de katten zijn gek op de plakroller en zodra ik er mee aan kom springen ze er op vreemde beesten. Meestal pak ik er twee, eentje gooi ik de ene kant op zodat de katten er om gaan ruzieen en beide met hun buikhaar aan de roller vastplakken, en ondertussen rol ik snel met de andere over de bank heen
pi_67863823
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Dat onderscheid valt hier sowieso niet te maken, de katten zijn gek op de plakroller en zodra ik er mee aan kom springen ze er op vreemde beesten. Meestal pak ik er twee, eentje gooi ik de ene kant op zodat de katten er om gaan ruzieen en beide met hun buikhaar aan de roller vastplakken, en ondertussen rol ik snel met de andere over de bank heen
OMG

Hier was nog niet gemeld dat DE EERSTE UK PARTY ORDER IN NEDERLAND IS AANGEKOMEN he?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67864012
Helpt het niet als je er met de stofzuiger overheen gaat Dip?

Een glitterkut kat

@Oh-oh vloeibare karma in een flesje? Bedoel je misschien parfum of iets anders?
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67864149
Parfum ja, maar dan niet zo een grote sprayfles maar gewoon een klein flesje en hijs lekker
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67865844
Hoe duur zijn die kleine eigenlijk?

Stofzuiger leek het alleen maar te verspreiden, ging het in de borstels zitten zeg maar inmiddels is het redelijk weg. Ben wel blij dat ik die Turbo zelf niet besteld heb zeg, de glitter boven is net een beetje weg.
  donderdag 9 april 2009 @ 15:33:59 #167
176471 oh-oh
pi_67865965
5 eurootjes maar!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67866445
Oh das wel tof. Ik ga nog wel eens ergens logeren en ik heb dik de pest aan toiletspullen inpakken en uitpakken (omdat ik altijd dingen vergeet vooral). Dus ik heb nu een toilettas met van alles in kleinere varianten, en dan is parfum er in natuurlijk perfect.

Scheelt trouwens enorm veel ruimte met Lush, vooral door de solid shampoo en solid conditioner. Helaas word die extra ruimte inmiddels ingenomen door producten die ik vroeger nooit gebruikte
  donderdag 9 april 2009 @ 15:54:22 #169
176471 oh-oh
pi_67866627
Ik gebruik al jaren de basics van Lush en was idd altijd zo handig met mn zeepdoosje met daarin mn shampoo en mn zepie, ipv een fles shampoo en een fles doucheprut.
Nu heb ik ook de parfum deo en weet ik wat allemaal dus dat scheelt nog meer plek
( Groucho Marx )
pi_67867039
Volgens mij heb ik een nieuwe held!

Ik heb al sinds mn puberteit dat ik verschrikkelijk zweet, het ruikt niet heel erg (tenzij ik zwaar zenuwachtig ben ) maar ik heb altijd natte plekken, ook als ik na het douchen deo op doe en doodstil op de bank ga zitten heb ik na een uur doornatte oksels in mn shirt. Ik draag dus vrijwel alleen maar zwart

Nadat zelfs van die depvloeistoffen en spul van de dokter niets deed had ik zoiets van, fuck it, als dan toch niks werkt gebruik ik het liefst iets natuurlijks als onder-de-oksel-geur. Plus misschien zweet ik wel uit irritatie van de deo ofzo dus oxeocube sampletje gevraagd. Rook lekker, had wel t idee dat ik een beetje minder snel nat werd maar nog steeds natte plekken.

Oxeocube gekocht en toch ook maar Mr T omdat ik oxeocube een beetje vervelend vond met aanbrengen. Mr T heb ik vandaag voor t eerst gebruikt - en ik ben nog droog

Snap er niks van dat ik door ultrasterke antitranspirants heen zweet en nu met dit spul, wat geen antitranspirant is, nauwelijks. Is gek toch?

Lush
  donderdag 9 april 2009 @ 16:08:59 #171
176471 oh-oh
pi_67867183
Oh das toevallig,ik had zondag over mn aromaco karma poeder gedaan, we gingen wandelen en het was heeeeeeeet en zo.
Niks geen zweet en na twee uur wandelen durfde iedereen nog met zn neus ik mn oksels te ruiken, zo fris roken ze nog !
( waren veel Lush fans bij , maar ik ben de enige die ook de deo gebruikt , vandaar )
( Groucho Marx )
pi_67868442
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuwe held!

[ afbeelding ]

Ik heb al sinds mn puberteit dat ik verschrikkelijk zweet, het ruikt niet heel erg (tenzij ik zwaar zenuwachtig ben ) maar ik heb altijd natte plekken, ook als ik na het douchen deo op doe en doodstil op de bank ga zitten heb ik na een uur doornatte oksels in mn shirt. Ik draag dus vrijwel alleen maar zwart

Nadat zelfs van die depvloeistoffen en spul van de dokter niets deed had ik zoiets van, fuck it, als dan toch niks werkt gebruik ik het liefst iets natuurlijks als onder-de-oksel-geur. Plus misschien zweet ik wel uit irritatie van de deo ofzo dus oxeocube sampletje gevraagd. Rook lekker, had wel t idee dat ik een beetje minder snel nat werd maar nog steeds natte plekken.

Oxeocube gekocht en toch ook maar Mr T omdat ik oxeocube een beetje vervelend vond met aanbrengen. Mr T heb ik vandaag voor t eerst gebruikt - en ik ben nog droog

Snap er niks van dat ik door ultrasterke antitranspirants heen zweet en nu met dit spul, wat geen antitranspirant is, nauwelijks. Is gek toch?

Lush
Mr T is eerlijk waar de beste deo die ik ooit gebruikt heb En toevallig sinds vandaag weet ik het zeker

Ik was het vanmorgen na het douchen vergeten te gebruiken, en ik zat nog geen 5 minuten op mn werk toen ik mezelf al rook Ik heb de hele ochtend aan m'n busje Mr T gedacht, m'n oksels nog gewassen met water, nog een keer, zelfs handzeep gebruikt om maar van die lucht af te komen. Ik kon ook geen deo vinden die op z'n minst een ochtend goed z'n werk deed, zelfs dat flesje van Odorex niet.

Maar wanneer ik Mr T gebruik ruik ik een hele dag niks, zelfs niet wanneer ik het alleen 's ochtends gebruik en de volgende ochtend wakker word Oxeo Cube vind ik erg lekker ruiken dus die koop ik ook nog wel eens maar ik vind hem erg snel op gaan, plus dat het niet zo lang werkt. MrT gaat enorm lang mee ook
pi_67869672
Dat denk ik ook idd. Ik had al besteld toen mn oxeocube sample ineens fossiliseerde (denk teveel vocht er in oid) en ik moest een laagje er af krabben met een mesje. Nu doet ie het weer goed, maar zo gaat ie wel snel op natuurlijk.

Die poeders gaan volgens mij totaal niet snel op. Ik kan niet in het busje kijken maar zelfs als ie halfvol zit doe je er máánden mee volgens mij. Dit zijn voor mij echt van die producten waarvan ik toen ik Lush net ontdekte dacht dat ik ze nooit zou gaan gebruiken. Lichaamspoeder, like, WTF? Nu ben ik er verliefd op. Ik smeer vaak 's avonds voor het naar bed gaan nog wat silky underwear op mn armen zodat ik er lekker aan kan snuffelen tijdens het in slaap vallen.

Over karma poeder twijfel ik nog - ik heb een sample maar er zitten rare korreltjes in en het ruikt nauwelijks naar karma. Hoe is die van jou Oh-oh?
pi_67870779
Moet ik dan ook maar eens gaan proberen. Na mijn operatie zit mijn schouder nogal in elkaar en dat is met warm weer niet prettig. Hopelijk werkt deze voor mij ook anders is het ook zonde er staan hier al zoveel middeltjes die niet werken.
pi_67870828
Anders kan je hem altijd nog in smelly sneakers gooien en hij is maar 4 euro ofzo.
pi_67872187
Zo, ik ben vandaag ook weer eens even lushen; op de kalverstraat, met dochterlief!

De paaseitjes en haasjes heb ik overgeslagen ook al vind ik ze er erg leuk uitzien, maar het bad ontbreekt nog, en de chocozeep was niet echt mijn ding.

Maar we hebben wel voor dochterlief Ickle Angel en Ickle Devil meegenomen, en voor mijzelf Sweet Japanese Girl.
Voor de rest wat staan snuffelen om weer eens te zien wat ik lekker vind voor een volgende mogelijke bestelling.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67872684
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Dipkip het volgende:

Die poeders gaan volgens mij totaal niet snel op. Ik kan niet in het busje kijken maar zelfs als ie halfvol zit doe je er máánden mee volgens mij. Dit zijn voor mij echt van die producten waarvan ik toen ik Lush net ontdekte dacht dat ik ze nooit zou gaan gebruiken. Lichaamspoeder, like, WTF? Nu ben ik er verliefd op. Ik smeer vaak 's avonds voor het naar bed gaan nog wat silky underwear op mn armen zodat ik er lekker aan kan snuffelen tijdens het in slaap vallen.
Ik heb die van mij nu zo'n 2 maanden denk ik, dagelijks gebruik, maar volgens mij is het nog lang niet op. Ik had dat met massagebars trouwens, dat ik vond dat het niets voor mij was. Maar Soft Coeur vind ik echt heerlijk ruiken, en ik wil nog wat andere gaan proberen
pi_67873358
quote:
Op donderdag 9 april 2009 18:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb die van mij nu zo'n 2 maanden denk ik, dagelijks gebruik, maar volgens mij is het nog lang niet op. Ik had dat met massagebars trouwens, dat ik vond dat het niets voor mij was. Maar Soft Coeur vind ik echt heerlijk ruiken, en ik wil nog wat andere gaan proberen
Massagebars waren juist een van de eerste dingen die ik kocht heerlijk, ik heb er ook veel te veel
  donderdag 9 april 2009 @ 19:50:51 #179
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67874406
*klopt netjes op de Lush-deur*

Heb net stiekem het topic gelezen en zou het liefst naar de Lush-winkel rennen voor een busje Mr. T. Heb alles (naja, bijna alles) al geprobeerd, maar niets helpt tegen de overtranspiratie.. Zou dit dan misschien een optie zijn??
pi_67874625
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:50 schreef NijntjesUk het volgende:
*klopt netjes op de Lush-deur*

Heb net stiekem het topic gelezen en zou het liefst naar de Lush-winkel rennen voor een busje Mr. T. Heb alles (naja, bijna alles) al geprobeerd, maar niets helpt tegen de overtranspiratie.. Zou dit dan misschien een optie zijn??
Je kan het allicht proberen - ik weet niet wat de kans is dat het werkt, maar ja bij mij werkten dus veel dingen niet waarvan iedereen beweerd dat het DE oplossing is (depvloeistof van rexona, deoleen, van de huisarts etc.).

Het is trouwens inmiddels wel een beetje klam maar niet van die echte kringen zeg maar (he lekker smakelijk praatje zo). Ik heb het idee dat ik misschien juist zo transpireerde omdat ik reageerde op die heftige deo's ofzo

Ik zou het gewoon proberen, in nederland kost ie 7 euro - en als het niet goed werkt is het ook handig voor het opfrissen van sportschoenen enzo. Veel van die andere spulletjes zijn veel duurder. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat het echt een potje poeder is, het is dus wat onhandiger aanbrengen dan pssjt pssjt klaar. En als je mouwloze dingen draagt zou je misschien strepen kunnen krijgen (tis wit poeder, lijkt op poedersuiker).
  donderdag 9 april 2009 @ 20:02:56 #181
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67874767
Mja bij mij werken idd Deoleen, Odorex, Syneo5 etc etc ook niet.. Alleen met de verzendkosten (woon absoluut niet in de buurt bij 1 van de winkels) wordt het toch een redelijk prijzige grap op dit moment. Heb nu gewoon een dure maand. Wel even iets om in gedachten te houden. Iig ontzettend fijn dat jij het noemde in dit topic. Het is en blijft toch een taboe (en zeker bij vrouwen!)
pi_67874996
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Massagebars waren juist een van de eerste dingen die ik kocht heerlijk, ik heb er ook veel te veel
Wat grappig! Het eerste wat ik ooit kocht was silk underwear bodypowder

Om nog even te reageren op transpiratie.. Ik had er nooit last van, tot de geboorte van mijn jongste zoon. Sindsdien walg ik van mijn eigen lucht (zoals vanmorgen ). Het maakt ook niet uit of ik net m'n oksels gewassen heb (zoals vanmorgen!), zonder Mr T ruik ik het meteen weer. Het is zeker het proberen waard, vooral omdat je er ook zo lang mee doet
pi_67875046
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:02 schreef NijntjesUk het volgende:
Mja bij mij werken idd Deoleen, Odorex, Syneo5 etc etc ook niet.. Alleen met de verzendkosten (woon absoluut niet in de buurt bij 1 van de winkels) wordt het toch een redelijk prijzige grap op dit moment. Heb nu gewoon een dure maand. Wel even iets om in gedachten te houden. Iig ontzettend fijn dat jij het noemde in dit topic. Het is en blijft toch een taboe (en zeker bij vrouwen!)
Ja stom he, het is zó genant en mensen reageren er vaak ook niet leuk op. Dat je maar vaker moet douchen - alsof het daarvan komt.

Ik kan je wel een proefje sturen? Dan kun je het een paar dagen proberen en gooi je je geld niet weg als het niet werkt.
  donderdag 9 april 2009 @ 20:11:34 #184
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875064
Dat walgen van mezelf (naja, mn geur dan) heb ik idd ook. Als ik ga werken ('s zomers) heb ik standaard 2 schone, zwarte uiteraard, shirts, opfrisdoekjes en deodorant bij me..
  donderdag 9 april 2009 @ 20:14:11 #185
176471 oh-oh
pi_67875137
Dip, mijn karma poeder ruikt juist onwijs wel naar karma en is heul nie korrelig hoor!
Moet je een proefje van mijn???
( Groucho Marx )
  donderdag 9 april 2009 @ 20:14:30 #186
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875150
Trouwens, het wordt tijd voor een Lush winkel in R'dam (tja, je wordt hebberig van jullie tips en van de foto's op de website )
  donderdag 9 april 2009 @ 20:18:00 #187
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875284
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja stom he, het is zó genant en mensen reageren er vaak ook niet leuk op. Dat je maar vaker moet douchen - alsof het daarvan komt.

Ik kan je wel een proefje sturen? Dan kun je het een paar dagen proberen en gooi je je geld niet weg als het niet werkt.
Idd héél genant.. 'gelukkig' heeft een vriendin van me hetzelfde probleem, dus die weet ook hoe het is. Maar ik ben er met name 's zomers ook best mee bezig (ruik ik niet? Toch maar een schoon shirt aantrekken, etc. En het lijkt er soms op dat ik altijd in de rouw ben, draag bijna alleen zwart.

Heel lief van je, maar dat hoeft niet hoor. Kom ook zomaar ineens dit topic binnenwandelen.. ben een Lush-newbie, haha. Ga m eind van de maand bijna zeker weten bestellen.
pi_67875572
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Dip, mijn karma poeder ruikt juist onwijs wel naar karma en is heul nie korrelig hoor!
Moet je een proefje van mijn???
Ah als jouwe goed is vertrouw ik er op dat ze in de winkel proefjes hebben gemaakt van een pot die al lang open stond oid. Dan bestel ik m volgende keer!
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef NijntjesUk het volgende:
Idd héél genant.. 'gelukkig' heeft een vriendin van me hetzelfde probleem, dus die weet ook hoe het is. Maar ik ben er met name 's zomers ook best mee bezig (ruik ik niet? Toch maar een schoon shirt aantrekken, etc. En het lijkt er soms op dat ik altijd in de rouw ben, draag bijna alleen zwart.

Heel lief van je, maar dat hoeft niet hoor. Kom ook zomaar ineens dit topic binnenwandelen.. ben een Lush-newbie, haha. Ga m eind van de maand bijna zeker weten bestellen.
Ja je wordt je er heel bewust van he en altijd met winkelen leuke dingen zien die je absoluut niet kan dragen omdat iedere druppel een donkere vlek wordt... Ik draag eigenlijk alleen maar zwart van boven, maar ik ben ook een beetje peervormig dus wil ook niet altijd felle broeken en dan eindig ik vaak in een beetje niksige donkere kleuren terwijl ik juist zo van kleur hou ik krijg zelfs wel eens te horen dat ik veel vrolijker ben dan ik overkom door al dat zwart. En ik heb eens bedankt voor bruidsmeisje zijn omdat ik dan een strapless jurk aan had gemoeten en op de foto had gemoeten met grote vlekken.... Het is zó kut, ik ben er ook altijd verlegen mee in bed met een nieuw vriendje. Gelukkig vind mn vriend het juist leuk, hij interpreteert het als dat ik het wel enorm naar mn zin moet hebben maar ik heb ook wel eens een vriendje gehad die héél erg op het schone frisse verzorgde er mag geen haar verkeerd zitten was en dat was een ramp...

Als je gaat bestellen niet alleen de deo doen eh
  donderdag 9 april 2009 @ 20:33:26 #189
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875791
Uhuh.. ik herken alles wat je typt. Muv bruidsmeisje zijn, maar ik had dan weer dat ik op een bruiloft angstvallig mn colbertje aanhield (ben niet zo van de jurken/rokjes, dus had een pak) omdat ik wist dat op mn gekleurde shirtje vlekken te zien zouden zijn. En idd met vriendjes is het een drama! (al was het dan vaker een drama voor mij dan voor de mannen in kwestie, want die wisten dat ik toch echt mezelf goed verzorg, maar goed, de eerste date is dan inderdaad een drama!)

Heb het die vriendin trouwens ook meteen als tip gemaild, Misschien kunnen we dan de verzendkosten delen.

Maar, maar.. ik heb nog zoveel andere meuk.. mag ik echt nie alleen de deo?
  donderdag 9 april 2009 @ 20:34:16 #190
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875812
Oops.. ik zat te klungelen..
pi_67875857
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef NijntjesUk het volgende:
Maar, maar.. ik heb nog zoveel andere meuk.. mag ik echt nie alleen de deo?
Krijg je spijt van!!

Heb je een bad?
  donderdag 9 april 2009 @ 20:38:57 #192
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67875936
Nee!
pi_67875979
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:38 schreef NijntjesUk het volgende:
Nee!
Dat gaat je zo veel geld schelen
  donderdag 9 april 2009 @ 20:42:06 #194
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_67876027
Hahaha.. *note to self* Neem nooit een bad!
pi_67907114
Ik heb mn forum party order binnen

Eerlijk gezegd had ik me de producten wel een beetje anders voorgesteld vind de bodylotion maar heel zwak ruiken, misschien wordt dat nog anders met smeren. De douchegel had ik niet besteld en is ook niet echt mijn ding merkte ik want eentje had gelekt en de tietencreme ruikt wel precies naar american cream, maar ze hadden gezegd dat het een hele dikke creme was en hij is dunner dan dream cream

Gelukkig had ik ook 5 cadeaupakketten volgens mij hele oude, er zaten geen kortingsbonnen in maar wel een soort boekje (scent), en in mn viva lush vegas zat een play your cards right, en die zit in de nieuwe viva lush vegas niet. Zitten veel lekkere spulletjes in mn cadeaus, viel me wel op hoe veel dingen in miniformaat er in zitten. Tot nu toe had ik in cadeaus altijd de normale of vrijwel normale hoeveelheid van producten, maar dat zal dan wel toeval zijn geweest. Er zitten bijv. buttercreams in in die ovale bakjes van jelly's - dan heb je dus nog geen kwart van wat er in een normale verpakking zit, vind het meer een soort proefje eerlijk gezegd.

Gegeven paard enzo en ben heel blij met mn spulletjes maar dat viel me dus op

Oh en ik heb een melomint bij mn order gekregen
pi_67907570
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:55 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb mn forum party order binnen
Leuke opkikker!
quote:
Eerlijk gezegd had ik me de producten wel een beetje anders voorgesteld vind de bodylotion maar heel zwak ruiken, misschien wordt dat nog anders met smeren. De douchegel had ik niet besteld en is ook niet echt mijn ding merkte ik want eentje had gelekt en de tietencreme ruikt wel precies naar american cream, maar ze hadden gezegd dat het een hele dikke creme was en hij is dunner dan dream cream
Ik ben nog steeds blij dat ik niks besteld heb.
quote:
Gelukkig had ik ook 5 cadeaupakketten volgens mij hele oude, er zaten geen kortingsbonnen in maar wel een soort boekje (scent), en in mn viva lush vegas zat een play your cards right, en die zit in de nieuwe viva lush vegas niet. Zitten veel lekkere spulletjes in mn cadeaus, viel me wel op hoe veel dingen in miniformaat er in zitten. Tot nu toe had ik in cadeaus altijd de normale of vrijwel normale hoeveelheid van producten, maar dat zal dan wel toeval zijn geweest. Er zitten bijv. buttercreams in in die ovale bakjes van jelly's - dan heb je dus nog geen kwart van wat er in een normale verpakking zit, vind het meer een soort proefje eerlijk gezegd.

Gegeven paard enzo en ben heel blij met mn spulletjes maar dat viel me dus op
In Scent magazine zit ook een kortingsbon he!
Jammer dat de hoeveelheid produkten in een kado tegenvalt, ik heb er tot dusver weinig ervaring mee. Meestal vind ik het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Maa rmet 50% korting is dat anders natuurlijk.
Maarre.... zo'n jelly verpakking is toch 100 gram en is dat ook niet de standaard hoeveelheid voor een buttercream?
quote:
Oh en ik heb een melomint bij mn order gekregen
Ik las op het IF dat zowat iedereen die als gratis BBS heeft gekregen. En de helft had helemaal niks, dus het zal wel weer mails regenen bij Lush UK.

Veel plezier met het uitzoeken, inpakken, opsturen en opmaken van je stash!
pi_67908195
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
In Scent magazine zit ook een kortingsbon he!
Jammer dat de hoeveelheid produkten in een kado tegenvalt, ik heb er tot dusver weinig ervaring mee. Meestal vind ik het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Maa rmet 50% korting is dat anders natuurlijk.
Maarre.... zo'n jelly verpakking is toch 100 gram en is dat ook niet de standaard hoeveelheid voor een buttercream?
Maar als je een bakje neemt waar 100 gr. lood in past en je vult dat met veren, passen er dan 100 gr. veren in?

Ik heb gezien hoe groot de plakken lemslip waren die besteld werden via mij, en als dit 1/4 daarvan is is het veel. Heel veel. Ik denk dat het eerder 1/6 is. En ik snap best dat bijv. de ocean salt en de fair trade foot lotion die er in zitten in kleinere verpakkingen zitten, maar dan krijg je iig nog de helft ongeveer, en in zwarte potjes die ook wat waard zijn. De hoeveelheid in die kleine bakjes is misschien genoeg voor 2-3x wassen en dat vind ik meer een proefje dan een echt product. Misschien weeg ik ze nog ff na morgen, om te zien hoeveel het is.

*gaat nog eens goed in scent boekje neuzen naar kortingsbonnen*
pi_67909134
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:26 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar als je een bakje neemt waar 100 gr. lood in past en je vult dat met veren, passen er dan 100 gr. veren in?

Ik heb gezien hoe groot de plakken lemslip waren die besteld werden via mij, en als dit 1/4 daarvan is is het veel. Heel veel. Ik denk dat het eerder 1/6 is. En ik snap best dat bijv. de ocean salt en de fair trade foot lotion die er in zitten in kleinere verpakkingen zitten, maar dan krijg je iig nog de helft ongeveer, en in zwarte potjes die ook wat waard zijn. De hoeveelheid in die kleine bakjes is misschien genoeg voor 2-3x wassen en dat vind ik meer een proefje dan een echt product. Misschien weeg ik ze nog ff na morgen, om te zien hoeveel het is.

*gaat nog eens goed in scent boekje neuzen naar kortingsbonnen*
Tussen veren en lood zit meer verschil in gewicht dan tussen jelly en Lemslip.
Ik wil foto's zien als bewijs!

En als je dan toch bezig bent doe dan de rest van de bestelling ook maar op de foto zetten.
pi_67909717
Jaaa foto!!!
pi_67910980
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Tussen veren en lood zit meer verschil in gewicht dan tussen jelly en Lemslip.
Ik wil foto's zien als bewijs!

En als je dan toch bezig bent doe dan de rest van de bestelling ook maar op de foto zetten.
Jaa, dat is ook wel zo. Maar ik vind jellies ook eigenlijk belachelijk duur voor de hoeveelheid die je krijgt dat kan ook komen doordat ik jellies gebruik door een heel bakje in een bad te gooien ipv een klein stukje te gebruiken onder de douche

Ik was positief verrast toen ik zag wat een grote plakken lemslip en ring of roses werden opgestuurd voor anderen (meer dan twee keer zo groot als een 100 gr stuk zeep!), dus toen had ik zoiets van gezien hoeveel je krijgt niet duur - keertje zelf proberen. En nu krijg ik dus die ieniemienie bakjes, en die vind ik een beetje sneu. Ik kreeg laatst een sample skinny dip in de winkel en die was bijna net zo groot als deze bakjes.

De jellies zijn trouwens ook een beetje gek, er zit allemaal waterachtig spul bij misschien toch een beetje oud?

Zal proberen de boel te fotograferen en heb ook plannen voor stash foto's. Ik waarschuw maar vast: het is heel erg.
pi_67911435
Ik heb gisteren voor het eerst een heel oude, harde jellie in bad gegooid (had ik in een goodiebag). Werkte prima maar in het gebruik inderdaad wel wat duur dus de andere jellies gebruik ik braaf in de douche. Net als mijn douchegels, die zijn nu aardig op aan het gaan! Ik heb nog maar een liter of twee in totaal, schat ik.

Dat waterachtige spul is vrij normaal, heeft volgens mij niks met leeftijd te maken maar bedreft soms wel de rest van je bestelling als er een bakje openspringt. Is dat bij jou goed gegaan?

Stash en bestelling foto's....
pi_67913797
Ja, alleen een van de badass gels was geploft, maar niet de dop er helemaal af. Alleen een druiper zeg maar heb t idee dat ze een beetje te strak afgevuld zijn. Dit in tegenstelling tot de rub rub rub uit mn cadeau, die is maar 3/4 vol.

Ik heb net een druppie artemis op mn arm gesmeerd om te kijken of ie dan sterker rook. Nou dat doet ie, en ik vind m goor dus ga maar s kijken wie m over wil nemen. Ik had er 1 te weinig besteld dus iemand had 1 ipv 2 flessen, ik ga haar vragen of ze er alsnog 2 wil. Vind het ook nogal onzinnig het te gaan verhandelen namelijk. Heb wat ik niet wilde uit mn cadeaupakketten ook aan anderen aangeboden voor de halve prijs (1,40 voor een zeep hihi).

Dr zit trouwens ook B coctail zeep in mn cadeaus, vind ik ook al bah. Misschien te ruil aanbieden? Is die gewild?

Net foto's gemaakt van mn eigen spullen, misschien dat ik zo de rest nog even doe want er wordt morgen misschien al opgehaald.
pi_67915007
Ik doe het even heel lui zo:

Want ik kan de doos niet tillen en anders moet ik x keer de trap op en neer met flessen douchegel om het goed op de foto te kunnen krijgen

Maar het is dus heel veel, die roze zijn de badasses en de witte artemis (en 1 vanilla deelite), verder zie je qua party jungle, comforter en skinny dip lotion en de tietencreme van Wesley. De shut up and get over it kun je hier zien:

Dit zijn mijn spullen van deze order, de oranje ballistic rechts met de blauwe troepjes er op is de shut up and get over it. Verder zie je in het midden een gele BBS, dat is de golden karma (dr is trouwens niks gouds aan, hij is gewoon geel en geen glitter ofzo thank gawd).

Tasje even apart op de foto gezet, vind m erg mooi, ga hem denk ik als etui gebruiken alleen jammer dat ie naar dildo ruikt, dus ik heb m nu tussen mn bruisballen gelegd zodat ie ook Lush gaat ruiken
pi_67919253
Bij die middelste foto dacht ik 'dat valt wel mee voor een groepsorder'. Tot ik las dat het jouw bestelling was. You go girl!

Jammer dat Artemis tegenvalt, maar die krijg je best wel geruild. En B cocktail zeep doet het ook wel goed bij en aantal mensen. Ik vind hem te sterk thankyouverymuch.
pi_67920162
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:
Ja, alleen een van de badass gels was geploft, maar niet de dop er helemaal af. Alleen een druiper zeg maar heb t idee dat ze een beetje te strak afgevuld zijn. Dit in tegenstelling tot de rub rub rub uit mn cadeau, die is maar 3/4 vol.

Ik heb net een druppie artemis op mn arm gesmeerd om te kijken of ie dan sterker rook. Nou dat doet ie, en ik vind m goor dus ga maar s kijken wie m over wil nemen. Ik had er 1 te weinig besteld dus iemand had 1 ipv 2 flessen, ik ga haar vragen of ze er alsnog 2 wil. Vind het ook nogal onzinnig het te gaan verhandelen namelijk. Heb wat ik niet wilde uit mn cadeaupakketten ook aan anderen aangeboden voor de halve prijs (1,40 voor een zeep hihi).

Dr zit trouwens ook B coctail zeep in mn cadeaus, vind ik ook al bah. Misschien te ruil aanbieden? Is die gewild?

Net foto's gemaakt van mn eigen spullen, misschien dat ik zo de rest nog even doe want er wordt morgen misschien al opgehaald.
psst anders ben ik ook wel geinteresseerd in de artemis mocht diegene geen 2 willen
pi_67922368
Burdie, Ging jij deze week nog bestellen en kon ik met je meedoen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67923588
Artemis is geadopteert door degene die eerst 2 flessen wilde

@Cat erg he, hoeveel het is? Komt door de afgeprijsde cadeaupakketten... Wat ik aan gewone producten had besteld staat er nog niet eens bij, en dat was ook niet weinig en het ergste is nog wel, nu ik dus de Artemis niet neem, had ik meteen zoiets van dan had ik gofter nóg een cadeaupakket kunnen nemen ik ben echt té hebberig. Misschien kan een stashreportage me wakker schudden.
pi_67924960
Heerlijke foto's.

Helemaal links op de foto (van jou producten) ongeveer in het midden (roze/paars met wit) in een jelly bakje volgens mij, wat is dat?

Lijkt me heerlijk om zoveel spullen te ontvangen jammer dat je dan weer veel moet opsturen
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:49:46 #209
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67925258
Wow , Dipkip wat een hoeveelheid weer zeg!!! OMG OMG OMGggggggg.
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 18:31:59 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_67929427
Vandaag het paaspakket gehad voor Lush medewerkers. Op het eerste oog zit er het volgende in:

- vanilla mountain
- heavanilli
- dark angels
- shave the planet
- vanilla body powder
- vloeibare vanille parfum
- vanille body lotion

er zit volgens mij nog meer in maar dat bekijk ik thuis wel. Vind het zo stom om in de trein helemaal door de popcorn te graaien

werken bij Lush is zo slecht nog niet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_67929560
Hoe is die vloeibare vanille parfum?
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 18:43:07 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_67929753
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:36 schreef quirina het volgende:
Hoe is die vloeibare vanille parfum?
Nog niet geprobeerd

zal vanavond wel even verslag uitbrengen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 20:06:09 #213
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_67932296
Hier dan mijn pakket:

Zie hier:

- Vanilla Puff Powder
- Dark Angels
- Vanilla Mountain
- Vanilla Dee-lite
- Hair Doctor
- Shave the Planet
- Strawberry Feels
- Heavanilli
- Business Time
- Vanillary
- Proefje vanille parfum

Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 20:06:48 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_67932332
En de vloeibare parfum is echt

Ik ga zo in bad met vanilla mountain en me dan helemaal insmeren met vanille
pi_67933338
Nog een foto van de spulletjes die ik besteld had

Vanilla dee-lite valt me tegen, neem hem volgende week mee naar de winkel om daar te vergelijken, ruikt echt totaal niet naar vanille
Big vind ik echt helemaal geweldig, heb nog niet anders weer gebruikt.

Whoosh vind ik ook helemaal te gek, heerlijke geur, The Big Calm valt me tegen qua geur, maar heb hem nog neit gebruikt.
Queen of Hearts Complexion Soap heerlijke zeep voor het gezicht, ik hou van een beetje zepig spul om mijn gezicht te reinigen. Droogt niet uit.

Soft Coeur jeetje die is klein zeg maar lijkt me heel erg lekker, geur is prima!
Vanishing Cream heerlijke creme.

Smitten ook super voor je handen, gelukkig niet overdreven vet zoals ik hem verwacht had, na het lezen van de reviews.
Something Wicked bath melt oh super geur maar ook onwijs klein.

Verder had ik 6 proefjes, van hele verschillende producten dus hartstikke leuk!
De rest moet ik nog proberen, maar ben heel blij met mijn bestelling! Nu volgende week nog de partyproducten en extra dingen die ik met Dip had mee besteld
En vrijdag nog een bezoekje aan de winkels in Amsterdam (ter ere van mijn verjaardag) dan kan het wel weer ff
pi_67936055
Ik heb die vloeibare vanilleparfum besteld bij de groeporder van Burdie.
Weet iemand of die grouporder doorgaat of heeft iemand al bericht gehad?
Want ik geloof dat je tot vandaag je bestelling door kon geven. ( Correct me if i'm wrong)
pi_67937518
Ik dacht tot de 15de. Ik vroeg er ook al naar. Misschien is PM een idee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67945013
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:33 schreef Shan_Savan het volgende:
Helemaal links op de foto (van jou producten) ongeveer in het midden (roze/paars met wit) in een jelly bakje volgens mij, wat is dat?
Joy of Jelly geloof ik. Dr zaten een Joy of Jelly en een Whoosh in mn cadeaus. Ruiken alletwee erg lekker
  zondag 12 april 2009 @ 11:57:42 #219
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67945041
Joy of Jelly; mijn absolute favo
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67960944
Daar ga ik zometeen een lekkere douche mee nemen, na een lange dag Burgers zoo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 12 april 2009 @ 21:52:43 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_67961233
Wisten jullie dat de Lush in Amsterdam vandaag geopend was? Het was echt superrustig, bijna alleen toeristen in de winkel... Morgen zijn we ook open
  maandag 13 april 2009 @ 00:24:32 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67966348
Ik wist het wel en was ook nog van plan naar A'dam te gaan, maar ik moet in extreme krent-modus. M'n computer ging dood
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_67975343
Ik wist het ook van Amsterdam, vond het wel een goede 'paas besteding' maarja vriend lief niet, vrijdag gaan we wel

Waar werk jij MaJo?

Ik ben de vorige keer alleen in de Leidse geweest, maar wil nu denk ik naar beide winkels maar moet ff kijken hoe het met vriend lief is, of hij wel een stuk kan lopen, hij heeft een hele nare ontsteking(?) boven in zijn been, morgen eerst dokter voor hem
Dus misschien valt het geplande uitje voor mijn verjaardag wel in het water
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 14:34:34 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_67976205
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:59 schreef Shan_Savan het volgende:
Ik wist het ook van Amsterdam, vond het wel een goede 'paas besteding' maarja vriend lief niet, vrijdag gaan we wel

Waar werk jij MaJo?

Ik ben de vorige keer alleen in de Leidse geweest, maar wil nu denk ik naar beide winkels maar moet ff kijken hoe het met vriend lief is, of hij wel een stuk kan lopen, hij heeft een hele nare ontsteking(?) boven in zijn been, morgen eerst dokter voor hem
Dus misschien valt het geplande uitje voor mijn verjaardag wel in het water
Ik werk in de kalverstraat

vandaag is het een stuk drukker in de stad

hoop dat het goedkomt met vriendlief en dat je alsnog je verjaardagsuitje hebt
pi_67987004
Jeutje, Dipkip, wat een enorm pakket . Ik begin maar niet aan bestellingen, in de winkel kan ik merken hoe zwaar mn winkelmandje wordt . Ik ga donderdag eindelijk naar Amsterdam, dus kan ik lekker inslaan .
pi_68003525
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeutje, Dipkip, wat een enorm pakket . Ik begin maar niet aan bestellingen, in de winkel kan ik merken hoe zwaar mn winkelmandje wordt . Ik ga donderdag eindelijk naar Amsterdam, dus kan ik lekker inslaan .
Maar het kost de helft van in de winkel, dus dan mag ik ook twee keer zoveel kopen wegens slimheid
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 15:35:11 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68008141
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom je naar de kalverstraat? Ik moet werken
pi_68013051
Moet je vrijdag ook werken?
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 18:20:56 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68013807
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef Shan_Savan het volgende:
Moet je vrijdag ook werken?
Nope Zaterdag wel weer
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:09:04 #230
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68015346
Wow Dipkip, nu wil ik ook! Heb trouwens dé manier om Snake oil scalp te gebruiken: stukjes afsnijden of afknippen en dan smelten op een schoteltje boven een kop warm water en dan op je hoofdhuid smeren (maar dat wisten jullie natuurlijk allang)
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 15 april 2009 @ 15:36:25 #231
176471 oh-oh
pi_68041548
Ik was even heeeeeel erg teleurgesteld.
Ik had in november een stuk aromaco gekocht in de winkel en ik ben dr heel blij mee.
Het is ook superzuinig in gebruik. Ik had al een minimaal klein stukje, echt precies 100 gram of zo. Dat heb ik toen gehalveerd, de helft weer netjes terug in het papiertje gedaan en daarna in het papieren zakkie.
Die helft die ik nu aan het gebruiken ben was op de helft ongeveer nu, en gisteren bedacht ik dat ik ook wel een stukkie in mn tas wilde in een bakje.
Dus ik zoek die andere helft op.
Helemaal uitgedroogd en vergaan.
Die kan ik dus gewoon weggooien.
Zo zonde.
Meer gebruiken kan niet, ik heb hem al elke dag gebruikt, en minder kopen kan ook niet, want 100 gram is het minimum.
Echt stom dus, dat je dan de helft weg kan gooien omdat die bederft.
Of ze moeten er een goed bewaarplan bij bedenken of zo.
( Groucho Marx )
pi_68041847
Wat jammer oh-oh.
De volgende keer kun je hem beter in een plastic zakje bewaren. Slecht voor het milieu, ik weet het, maar papier zuigt elk druppeltje vocht uit de produkten. Ik heb BBSen gehad die ik in het papiertje bewaarde, daar kon je iemand een gat in zijn hoofd slaan, niks lekker verkruimelen onder de kraan dus.
Tegenwoordig verdwijnt alles meteen in plastic zakjes. Die ik dan wel weer recycle.

Aromaco kan trouwens ook heel goed in die befaamde Xenos bakjes. Nog beter voor het milieu ook!
pi_68041914
Ik heb ook aromaco gekocht, volgens mij in februari. Maar ik vind m vies ruiken en ben nu helemaal dol op Mr T en oxeocube. Heb mijn aromaco direct toen ik m kreeg in cellofaan gewikkeld en dat weer in een nep tupperware bakje gedaan, hij is nog zacht zoals toen ik m kocht. Hebben?
  woensdag 15 april 2009 @ 15:56:03 #234
176471 oh-oh
pi_68042191
Wat wil je er voor hebben lieve kip?
Ik was echt zwaar teleurgesteld gisteren
Best stom dat ze dat ook niet even zeggen.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat stukje kocht voor de grote bergen hier binnen kwamen en ik nu iets bekwamer ben in meteen ompakken en zo, maar toen dacht ik daar echt niet aan.
Ik ga er wel iets van zeggen in de winkel, dat ze dat even moeten vermelden bij klanten hoor.
( Groucho Marx )
pi_68042381
Oh poeh, geen idee. Heb je iets waar je van af wil? En anders gewoon niks hoor, het ligt hier ook maar te liggen. Ik heb mn moeder het stukje gegeven wat ik 1x gebruikt heb (1/3 van het hele ding schat ik) maar die vind het onhandig dat het niet in een houder zit. Dus de rest ligt hier eigenlijk te wachten op een ruil / weggeef mogelijkheid

Heb je die wax melts die ik je stuurde nog geprobeerd trouwens?
  woensdag 15 april 2009 @ 16:05:34 #236
176471 oh-oh
pi_68042504
Uhm ik heb nog een flink stuk chox away over maar die heb je vast zelf ook, baddingen zijn bijna op, ik moet eens even goed kijken
Ik had 1 van die melts gebruikt, dies nu op, en toen heb ik de brander weggezet omdat ik het bakje schoon moest maken en jou nog es moest vragen hoe dat ook alweer het beste ging, en toen ben ik het vergeten
Mijn nieuwste aanwinsten zijn vandaag via ebay binnen gekomen, the greeeeeeeeeench en t for toes.
Ja ik heb de poedertjes ontdekt
Maar deze ruiken naar dierenarts of zo
( Groucho Marx )
  woensdag 15 april 2009 @ 16:07:07 #237
176471 oh-oh
pi_68042559
Oh ik heb nog een stuk sweet japanese girl als je dat wat vindt?
( Groucho Marx )
pi_68043022
Oh ik vind het allemaal prima, chox away heb ik idd al (hoewel dat me niet tegen houdt), maar sweet japanese girl wil ik graag proberen en the greeeench zou ik ook heel graag willen testen als dat mag

Poeder = goed.

Je moet het bakje even in de ijskast zetten, tien minuutjes ofzo, en dan met een schilmesje of een vork steek je in de was en dan springt het er zo uit
  woensdag 15 april 2009 @ 16:22:53 #239
176471 oh-oh
pi_68043189
Oeh ijskast!
Dank je.
Greench mag je met liefde veel van hebben, en dat japanse meisje ook, ik krijg dat amper van mn gezicht af
Dus deal neem ik aan.
Oeh, ik word echt vaak blij van jou !
Waar kan ik dat poeder in doen?
Gewoon in een pastick zakkie en heb je dan zelf een bakkie?
Stomme Xenos hier heeft nog steeds geen kleine bakjes
( Groucho Marx )
pi_68043678
Als je je poeders echt helemaal niks vind heb ik ook wel oren naar de bus en dat ik je verzendkosten overmaak, anders gewoon zakje met nog een zakje er om en dan donder ik het hier wel in een van mijn vele net te groot voor de post bakjes

De deo poeder die ik heb (mr T) ruikt ook nogal... medisch, maar zolang het werkt ben ik gezien mijn zweetprobleem al lang gelukkig, dat overstem ik dan wel met parfum. Mr T ruikt naar tea tree, bij The Greench staat iets over kruiden, ben benieuwd hoe die is. Sommigen zeggen namelijk dat Greench sterker is en sommigen zeggen dat Mr T sterker is, en ik wil de sterkste want ik ruik nu aan het eind van de dag toch nog een beetje, dus als Greeench sterker is stap ik over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')