abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68064819
Er is net een nieuw product wat specifiek tegen puistjes is, maar dat heb ik dus nog niet kunnen proberen!!
pi_68065652
Zo af en toe gebruik ik Ocean Salt voor mijn gezicht, gaat prima. Maar ik gebruik hem meestal voor m'n lijf hoor. Ik had niet gezien dat die sugar srubs speciaal voor je gezicht zijn.

Hmmm... misschien toch een excuus om eerder te gaan bestellen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_68065719
Zijn ze volgens mij ook niet ik vroeg het me gewoon af toen ik zag dat je ocean salt gebruikte.
pi_68065841
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Zijn ze volgens mij ook niet ik vroeg het me gewoon af toen ik zag dat je ocean salt gebruikte.
Ik heb nog maar eens gekeken... zolang je geen cellulitis in je gezicht kunt krijgen gok ik ook dat ze voor je hele lichaam zijn. Poeh, wat een verwarring weer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_68065942
Je kan op zich wel cellulitis in je gezicht krijgen denk ik - maar dan moet je er wel talent voor hebben.
pi_68080783
Oh-oh als het goed is komt er morgen een envelopje aan op je werk adres! Die van thuis kon ik niet vinden. Tenminste ik denk dat het werk was, huisnr. 100 iig.
  donderdag 16 april 2009 @ 20:54:42 #282
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68086054
Dat is mn werk, tof, heb ik t sneller !
Ik laat je zsm weten hoe het zit met mij en die greeeeench.
Ow en ik heb geen sweet japanese girl maar een babyface, solly!
Wil je daar een stukje van dan?
T for Toes is trouwens wel heel lekker, daar kan ik je ook wel een zakkie van doen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68086149
Ow beeb heb ik al! Jaa T voor Tenen wil ik ook wel snuffelen. Oeh en misschien toch dat sampletje Karma poeier als je toch stoffig aan het worden bent?
  donderdag 16 april 2009 @ 20:58:38 #284
176471 oh-oh
pi_68086182
Komt helemaal goed, Karma poeder is echt jummie!
Vind jij die babyface ook zo vet?
Ik krijg die meuk amper van mn gezicht af...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68086604
Ik heb mijne nog niet eens geprobeerd ultrabland vind ik geweldig maar wat onhandig onderweg, maar tot nu toe vergeet ik steeds babyface in een bakje te plonken voor op reis.

Als je zoiets hebt van anders gaat ie weg wil ik m wel natuurlijk ik heb zo'n huid die alle vette meuk geweldig vind.
pi_68093079
Ik ga zaterdag Dreamcream halen bij iemand in Schiedam. Nieuwe pot en ze verkoopt hem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 00:09:20 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68093142
Dark Angels is echt lekker trouwens
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_68093310
maar alles wordt wel goed zwart
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 01:12:13 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68094154
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
maar alles wordt wel goed zwart
Dat wel ja Het is daarom het best onder de douche te gebruiken, of je moet daarna de wasbak even goed schoonmaken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 17 april 2009 @ 08:37:17 #290
176471 oh-oh
pi_68096388
Oh is die er eindelijk die Dark Angels?
Ik heb dr zaterdag nog naar gevraagd, toen was ie dr nog niet.
Die wil ik heel graag hebben voor de honden.
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:46:07 #291
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68099828
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef VegaKip het volgende:
Pff ik baal eigenlijk wel dat ik gister niets gekocht heb Heb een body lotion geprobeerd (iets met vanille en kiwi) en die rook ik gisteravond laat nog
Iemand ervaringen met producten tegen puistjes?
Mij is in de Lush in Den Haag Happy Hippy aangeraden tegen puistjes.
Ik merk het verschil zlef ook wel, maar ik wil dat nieuwe product ook wel eens proberen
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:48:46 #292
176471 oh-oh
pi_68099921
Happy Hippy ?
Echt ?
Dan ga ik die fijn voor Billy gebruiken, ondanks dat ik echt half over mn nek ga van die geur.
Dip , thnx, ik had net een heerlijk riekend vlopje met een lief kaartje
Is dat roze een waxdinges ding???
Die aromaco van jou is veeeeeeeeel zachter dan die van mij uberhaupt bij aankoop al was joh.
Ik ben dr heel blij mee
( Groucho Marx )
pi_68100430
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat wel ja Het is daarom het best onder de douche te gebruiken, of je moet daarna de wasbak even goed schoonmaken
doe ik ook maar als ik iets teveel spetter zitten er zwarte strepen op de muur
pi_68100510
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh is die er eindelijk die Dark Angels?
Ik heb dr zaterdag nog naar gevraagd, toen was ie dr nog niet.
Die wil ik heel graag hebben voor de honden.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Happy Hippy ?
Echt ?
Dan ga ik die fijn voor Billy gebruiken, ondanks dat ik echt half over mn nek ga van die geur.
gebruik jezelf we lush eigenlijk of alleen voor de honden? het spijt me zeer maar ik vind dat je n beetje doorgeslagen bent mbt de honden, ze af en toe wassen oke,. maar dark angels op een hond smeren gaat me toch echt te ver, dat is net zoiets als ze een vers masker opsmeren.
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:17:03 #295
176471 oh-oh
pi_68101050
Naakthonden he, de behaarde honden was ik amper, naakthonden moeten nu eenmaal elke week gewassen en hebben ongeveer dezelfde huid al mensen, daar gebruik ik geen dierenproducten op.
Het spijt me zeer dat ik vind dat je een beetje snel oordeelt
Ik heb met Chico jarenlang gezocht naar een geschikt produkt voor zijn huid en ik ben blij dat ik nu al een jaar of 4 minstens Lush voor hem gebruik. Hij is de oudste naakthond in NL ongeveer en hij heeft de mooiste huid van allemaal, en op mijn aanraden zijn heel veel mensen met naakthonden Lush gaan gebruiken, het bevalt echt heel erg goed en we wassen heus niet zomaar onze honden elke weer of vaker
( Groucho Marx )
pi_68101449
Ik weet dat het om naakthonden gaat en zoals ik al zei wassen prima, maar ze scrubben of een gezichtscleanser zoals dark angels gebruiken dat vind ik toch ietwat overdreven
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:32:37 #297
176471 oh-oh
pi_68101669
Ze moeten echt goede huidverzorging hebben, hun huid wordt viezer dan die van mensen en ze hebben net als mensen puisten meeėters en talgbolletjes en zo.
Dan gebruik ik liever een natuurlijk product als Lush dan chemisch hondenspul voor ze.
Net als bij mezelf kies ik voor de honden produkten die bij hun huidjes passen, Chico heeft op bepaalde plekken talgproductie, Billy heeft onwijze meeėters op zijn buik hals en poten.
En ik scheer ze liever met Lush dan met Veet en zo.
Ik kan ze natuurlijk ook gewoon weer met Zwitsal wassen af en toe en die poriėn weer lekker helemaal dicht laten slibben .
Geloof me, Chico is de eerste vier jaar van zn leven verwaarloosd en die was te vies om aan te pakken toen ik hem kreeg , nu heeft ie een perzikkenhuidje, ik weet heus wel wat goed voor ze is
( Groucho Marx )
pi_68102202
ok
maar het zijn toch naakthonden dan hoef je ze toch niet te scheren?
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:48:21 #299
176471 oh-oh
pi_68102269
Diepe zucht.
Ik ga nu niet helemaal off topic door je alles over de naakthond hier uitgebreid uit te leggen heur
( Groucho Marx )
pi_68102407
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg, ik heb echt al keilang geen lush meer gekocht. De laatste keer was met de grouporder van dipkip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')