Ik heb nog maar eens gekeken... zolang je geen cellulitis in je gezicht kunt krijgen gok ik ook dat ze voor je hele lichaam zijn. Poeh, wat een verwarring weer.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Zijn ze volgens mij ook nietik vroeg het me gewoon af toen ik zag dat je ocean salt gebruikte.
Dat wel jaquote:
Mij is in de Lush in Den Haag Happy Hippy aangeraden tegen puistjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef VegaKip het volgende:
Pff ik baal eigenlijk wel dat ik gister niets gekocht hebHeb een body lotion geprobeerd (iets met vanille en kiwi) en die rook ik gisteravond laat nog
Iemand ervaringen met producten tegen puistjes?
doe ik ook maar als ik iets teveel spetter zitten er zwarte strepen op de muurquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wel jaHet is daarom het best onder de douche te gebruiken, of je moet daarna de wasbak even goed schoonmaken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh is die er eindelijk die Dark Angels?
Ik heb dr zaterdag nog naar gevraagd, toen was ie dr nog niet.
Die wil ik heel graag hebben voor de honden.
gebruik jezelf we lush eigenlijk of alleen voor de honden? het spijt me zeer maar ik vind dat je n beetje doorgeslagen bent mbt de honden, ze af en toe wassen oke,. maar dark angels op een hond smeren gaat me toch echt te ver, dat is net zoiets als ze een vers masker opsmeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Happy Hippy ?
Echt ?
Dan ga ik die fijn voor Billy gebruiken, ondanks dat ik echt half over mn nek ga van die geur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg, ik heb echt al keilang geen lush meer gekocht. De laatste keer was met de grouporder van dipkip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |