Ik zeg:DOEN!!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef VegaKip het volgende:
Vandaag voor het eerst in een Lush winkel geweest, wat een geweldige winkel
Dit topic ga ik dus zeker in de gaten houden
Ze zullen dan zeker voor eenmalig gebruik zijn..?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:16 schreef Dipkip het volgende:
Lekker goedkoop ook, kun je nog eens uitproberen zonder enorme uitgaven te doen
2-5x afhankelijk van hoe je het gebruikt!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ze zullen dan zeker voor eenmalig gebruik zijn..?
Ze zeggen 3 weken, maar ik heb er wel eens een gehad in de winkel die was 3 dagen voor de datum (kreeg m gratis bij wat ik kocht) en die heeft het nog ruim een maand uitgehouden. Dus officieel 3 weken maar zolang het er het zelfde uit ziet en ruikt, kan het soms langer zijn. Je kunt het ook invriezen en weer ontdooien.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef VegaKip het volgende:
Hoelang kan je die verse maskers gebruiken?
Ah ok, bedanktquote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze zeggen 3 weken, maar ik heb er wel eens een gehad in de winkel die was 3 dagen voor de datum (kreeg m gratis bij wat ik kocht) en die heeft het nog ruim een maand uitgehouden. Dus officieel 3 weken maar zolang het er het zelfde uit ziet en ruikt, kan het soms langer zijn. Je kunt het ook invriezen en weer ontdooien.
Ik wil je excuus wel zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
2-5x afhankelijk van hoe je het gebruikt!
*probeert excuus te verzinnen om te bestellen*
Ik dacht het ook al, ik krijg daar ook echt pijn aan mijn handen van als ik het uberhaupt al op mn handen doe , lijkt wel glasscrub of zoquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef Dipkip het volgende:
Gebruik jij ocean salt echt op je gezicht?
Ik gebruik het op de rug van mn vriendje, en daar doen mn handen al zeer van, laat staan dat ik het op mn gezicht doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |