Maar het kost de helft van in de winkel, dus dan mag ik ook twee keer zoveel kopen wegens slimheidquote:Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeutje, Dipkip, wat een enorm pakket. Ik begin maar niet aan bestellingen, in de winkel kan ik merken hoe zwaar mn winkelmandje wordt
. Ik ga donderdag eindelijk naar Amsterdam, dus kan ik lekker inslaan
.
Kom je naar de kalverstraat? Ik moet werkenquote:Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeutje, Dipkip, wat een enorm pakket. Ik begin maar niet aan bestellingen, in de winkel kan ik merken hoe zwaar mn winkelmandje wordt
. Ik ga donderdag eindelijk naar Amsterdam, dus kan ik lekker inslaan
.
Nopequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef Shan_Savan het volgende:
Moet je vrijdag ook werken?
Ach nee joh, waarom zo lastig doen, test eerst gewoon rustig en dan laat je na het weekend weten wat het wordt en gireer ik je evt. de verzendkosten. Ik heb geen haast hoor, en is toch zonde van de postzegels mocht je m niet lekker vinden.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze zelf net pas gekregen dus ik moet ze nog even apart ruiken.
Hou ik het even in mn achterhoofd en laat ik je na het weekend weten of je de hele bus mag?
Stuur ik je eerst wel ff een klein zakje en een stukkie japanese girl, kee?
Als ik m niks vind krijg je dan de rest van de bus ook
Aromaco hoort in principe 14 maanden mee te gaan, net als onze zepen, jellies enz (dus dingen waar geen datum opstaan). Nou is de Aromaco van zichzelf al wel vrij hard. Hoe heb je hem bewaard? Het is wel vreemd als ie zo snel uitgedroogd is. Er gewoon mee teruggaan, dan krijg je een nieuw stukquote:Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:Wat wil je er voor hebben lieve kip?
Ik was echt zwaar teleurgesteld gisteren
Best stom dat ze dat ook niet even zeggen.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat stukje kocht voor de grote bergen hier binnen kwamen en ik nu iets bekwamer ben in meteen ompakken en zo, maar toen dacht ik daar echt niet aan.
Ik ga er wel iets van zeggen in de winkel, dat ze dat even moeten vermelden bij klanten hoor.
Ik had er de helft afgesneden en hij zat in het papiertje waar hij in zat , en dat zat in een geel zakje, zo een kleintje.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aromaco hoort in principe 14 maanden mee te gaan, net als onze zepen, jellies enz (dus dingen waar geen datum opstaan). Nou is de Aromaco van zichzelf al wel vrij hard. Hoe heb je hem bewaard? Het is wel vreemd als ie zo snel uitgedroogd is. Er gewoon mee teruggaan, dan krijg je een nieuw stuk
Hmmm wel vreemd dan dat ie zo snel uitdroogt. Zal morgen aan mijn collega's vragen of dat normaal is, volgens mij nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had er de helft afgesneden en hij zat in het papiertje waar hij in zat , en dat zat in een geel zakje, zo een kleintje.
Ik had hem dus schijnbaar in een plastick iets moeten doen, maar dat had niemand ff gezegd, jammer.
Dip, ik laat het je zsm weten, ik heb hem net open gemaakt , en hij ruikt echt precies zoals het bij mijn DA ruikt.
Nou is dat niet per definitie vies hoor, maar ik heb er gewoon een rare associatie bijT for Toes ruikt wel lekker, die lijkt me erg fijn voor de zomer
ohhh.. hebbe hebbe!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Nieuwe producten!!
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&product_id=786
anti puistjes spul
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&product_id=788
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&product_id=787
twee sugar scrubs
HEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |