abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68003525
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeutje, Dipkip, wat een enorm pakket . Ik begin maar niet aan bestellingen, in de winkel kan ik merken hoe zwaar mn winkelmandje wordt . Ik ga donderdag eindelijk naar Amsterdam, dus kan ik lekker inslaan .
Maar het kost de helft van in de winkel, dus dan mag ik ook twee keer zoveel kopen wegens slimheid
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 15:35:11 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68008141
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeutje, Dipkip, wat een enorm pakket . Ik begin maar niet aan bestellingen, in de winkel kan ik merken hoe zwaar mn winkelmandje wordt . Ik ga donderdag eindelijk naar Amsterdam, dus kan ik lekker inslaan .
Kom je naar de kalverstraat? Ik moet werken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_68013051
Moet je vrijdag ook werken?
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 18:20:56 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68013807
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef Shan_Savan het volgende:
Moet je vrijdag ook werken?
Nope Zaterdag wel weer
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:09:04 #230
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68015346
Wow Dipkip, nu wil ik ook! Heb trouwens dé manier om Snake oil scalp te gebruiken: stukjes afsnijden of afknippen en dan smelten op een schoteltje boven een kop warm water en dan op je hoofdhuid smeren (maar dat wisten jullie natuurlijk allang)
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 15 april 2009 @ 15:36:25 #231
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68041548
Ik was even heeeeeel erg teleurgesteld.
Ik had in november een stuk aromaco gekocht in de winkel en ik ben dr heel blij mee.
Het is ook superzuinig in gebruik. Ik had al een minimaal klein stukje, echt precies 100 gram of zo. Dat heb ik toen gehalveerd, de helft weer netjes terug in het papiertje gedaan en daarna in het papieren zakkie.
Die helft die ik nu aan het gebruiken ben was op de helft ongeveer nu, en gisteren bedacht ik dat ik ook wel een stukkie in mn tas wilde in een bakje.
Dus ik zoek die andere helft op.
Helemaal uitgedroogd en vergaan.
Die kan ik dus gewoon weggooien.
Zo zonde.
Meer gebruiken kan niet, ik heb hem al elke dag gebruikt, en minder kopen kan ook niet, want 100 gram is het minimum.
Echt stom dus, dat je dan de helft weg kan gooien omdat die bederft.
Of ze moeten er een goed bewaarplan bij bedenken of zo.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68041847
Wat jammer oh-oh.
De volgende keer kun je hem beter in een plastic zakje bewaren. Slecht voor het milieu, ik weet het, maar papier zuigt elk druppeltje vocht uit de produkten. Ik heb BBSen gehad die ik in het papiertje bewaarde, daar kon je iemand een gat in zijn hoofd slaan, niks lekker verkruimelen onder de kraan dus.
Tegenwoordig verdwijnt alles meteen in plastic zakjes. Die ik dan wel weer recycle.

Aromaco kan trouwens ook heel goed in die befaamde Xenos bakjes. Nog beter voor het milieu ook!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_68041914
Ik heb ook aromaco gekocht, volgens mij in februari. Maar ik vind m vies ruiken en ben nu helemaal dol op Mr T en oxeocube. Heb mijn aromaco direct toen ik m kreeg in cellofaan gewikkeld en dat weer in een nep tupperware bakje gedaan, hij is nog zacht zoals toen ik m kocht. Hebben?
  woensdag 15 april 2009 @ 15:56:03 #234
176471 oh-oh
pi_68042191
Wat wil je er voor hebben lieve kip?
Ik was echt zwaar teleurgesteld gisteren
Best stom dat ze dat ook niet even zeggen.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat stukje kocht voor de grote bergen hier binnen kwamen en ik nu iets bekwamer ben in meteen ompakken en zo, maar toen dacht ik daar echt niet aan.
Ik ga er wel iets van zeggen in de winkel, dat ze dat even moeten vermelden bij klanten hoor.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68042381
Oh poeh, geen idee. Heb je iets waar je van af wil? En anders gewoon niks hoor, het ligt hier ook maar te liggen. Ik heb mn moeder het stukje gegeven wat ik 1x gebruikt heb (1/3 van het hele ding schat ik) maar die vind het onhandig dat het niet in een houder zit. Dus de rest ligt hier eigenlijk te wachten op een ruil / weggeef mogelijkheid

Heb je die wax melts die ik je stuurde nog geprobeerd trouwens?
  woensdag 15 april 2009 @ 16:05:34 #236
176471 oh-oh
pi_68042504
Uhm ik heb nog een flink stuk chox away over maar die heb je vast zelf ook, baddingen zijn bijna op, ik moet eens even goed kijken
Ik had 1 van die melts gebruikt, dies nu op, en toen heb ik de brander weggezet omdat ik het bakje schoon moest maken en jou nog es moest vragen hoe dat ook alweer het beste ging, en toen ben ik het vergeten
Mijn nieuwste aanwinsten zijn vandaag via ebay binnen gekomen, the greeeeeeeeeench en t for toes.
Ja ik heb de poedertjes ontdekt
Maar deze ruiken naar dierenarts of zo
( Groucho Marx )
  woensdag 15 april 2009 @ 16:07:07 #237
176471 oh-oh
pi_68042559
Oh ik heb nog een stuk sweet japanese girl als je dat wat vindt?
( Groucho Marx )
pi_68043022
Oh ik vind het allemaal prima, chox away heb ik idd al (hoewel dat me niet tegen houdt), maar sweet japanese girl wil ik graag proberen en the greeeench zou ik ook heel graag willen testen als dat mag

Poeder = goed.

Je moet het bakje even in de ijskast zetten, tien minuutjes ofzo, en dan met een schilmesje of een vork steek je in de was en dan springt het er zo uit
  woensdag 15 april 2009 @ 16:22:53 #239
176471 oh-oh
pi_68043189
Oeh ijskast!
Dank je.
Greench mag je met liefde veel van hebben, en dat japanse meisje ook, ik krijg dat amper van mn gezicht af
Dus deal neem ik aan.
Oeh, ik word echt vaak blij van jou !
Waar kan ik dat poeder in doen?
Gewoon in een pastick zakkie en heb je dan zelf een bakkie?
Stomme Xenos hier heeft nog steeds geen kleine bakjes
( Groucho Marx )
pi_68043678
Als je je poeders echt helemaal niks vind heb ik ook wel oren naar de bus en dat ik je verzendkosten overmaak, anders gewoon zakje met nog een zakje er om en dan donder ik het hier wel in een van mijn vele net te groot voor de post bakjes

De deo poeder die ik heb (mr T) ruikt ook nogal... medisch, maar zolang het werkt ben ik gezien mijn zweetprobleem al lang gelukkig, dat overstem ik dan wel met parfum. Mr T ruikt naar tea tree, bij The Greench staat iets over kruiden, ben benieuwd hoe die is. Sommigen zeggen namelijk dat Greench sterker is en sommigen zeggen dat Mr T sterker is, en ik wil de sterkste want ik ruik nu aan het eind van de dag toch nog een beetje, dus als Greeench sterker is stap ik over.
  woensdag 15 april 2009 @ 17:28:51 #241
176471 oh-oh
pi_68045298
Ik heb ze zelf net pas gekregen dus ik moet ze nog even apart ruiken.
Hou ik het even in mn achterhoofd en laat ik je na het weekend weten of je de hele bus mag?
Stuur ik je eerst wel ff een klein zakje en een stukkie japanese girl, kee?
Als ik m niks vind krijg je dan de rest van de bus ook
( Groucho Marx )
pi_68045704
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze zelf net pas gekregen dus ik moet ze nog even apart ruiken.
Hou ik het even in mn achterhoofd en laat ik je na het weekend weten of je de hele bus mag?
Stuur ik je eerst wel ff een klein zakje en een stukkie japanese girl, kee?
Als ik m niks vind krijg je dan de rest van de bus ook
Ach nee joh, waarom zo lastig doen, test eerst gewoon rustig en dan laat je na het weekend weten wat het wordt en gireer ik je evt. de verzendkosten. Ik heb geen haast hoor, en is toch zonde van de postzegels mocht je m niet lekker vinden.
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 18:45:18 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68047358
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat wil je er voor hebben lieve kip?
Ik was echt zwaar teleurgesteld gisteren
Best stom dat ze dat ook niet even zeggen.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat stukje kocht voor de grote bergen hier binnen kwamen en ik nu iets bekwamer ben in meteen ompakken en zo, maar toen dacht ik daar echt niet aan.
Ik ga er wel iets van zeggen in de winkel, dat ze dat even moeten vermelden bij klanten hoor.
Aromaco hoort in principe 14 maanden mee te gaan, net als onze zepen, jellies enz (dus dingen waar geen datum opstaan). Nou is de Aromaco van zichzelf al wel vrij hard. Hoe heb je hem bewaard? Het is wel vreemd als ie zo snel uitgedroogd is. Er gewoon mee teruggaan, dan krijg je een nieuw stuk
  woensdag 15 april 2009 @ 18:49:34 #244
176471 oh-oh
pi_68047491
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Aromaco hoort in principe 14 maanden mee te gaan, net als onze zepen, jellies enz (dus dingen waar geen datum opstaan). Nou is de Aromaco van zichzelf al wel vrij hard. Hoe heb je hem bewaard? Het is wel vreemd als ie zo snel uitgedroogd is. Er gewoon mee teruggaan, dan krijg je een nieuw stuk
Ik had er de helft afgesneden en hij zat in het papiertje waar hij in zat , en dat zat in een geel zakje, zo een kleintje.
Ik had hem dus schijnbaar in een plastick iets moeten doen, maar dat had niemand ff gezegd, jammer.
Dip, ik laat het je zsm weten, ik heb hem net open gemaakt , en hij ruikt echt precies zoals het bij mijn DA ruikt.
Nou is dat niet per definitie vies hoor, maar ik heb er gewoon een rare associatie bij T for Toes ruikt wel lekker, die lijkt me erg fijn voor de zomer
( Groucho Marx )
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 18:51:17 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68047544
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik had er de helft afgesneden en hij zat in het papiertje waar hij in zat , en dat zat in een geel zakje, zo een kleintje.
Ik had hem dus schijnbaar in een plastick iets moeten doen, maar dat had niemand ff gezegd, jammer.
Dip, ik laat het je zsm weten, ik heb hem net open gemaakt , en hij ruikt echt precies zoals het bij mijn DA ruikt.
Nou is dat niet per definitie vies hoor, maar ik heb er gewoon een rare associatie bij T for Toes ruikt wel lekker, die lijkt me erg fijn voor de zomer
Hmmm wel vreemd dan dat ie zo snel uitdroogt. Zal morgen aan mijn collega's vragen of dat normaal is, volgens mij niet
  woensdag 15 april 2009 @ 19:06:40 #246
176471 oh-oh
pi_68048043
Hij was echt helemaal droog, dr zaten gaten in en hij ruikt nergens meer naar.
Ik dacht echt even dat het een verdwaald stukje trichomania was...
( Groucho Marx )
  woensdag 15 april 2009 @ 21:13:16 #248
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68052875
Lekker goedkoop ook, kun je nog eens uitproberen zonder enorme uitgaven te doen
pi_68053009
Vandaag voor het eerst in een Lush winkel geweest, wat een geweldige winkel
Dit topic ga ik dus zeker in de gaten houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: