Hier komt mijn verhaal dan. Lekker warrig van de hak op de tak, maar he dat ben ik en daar moest het nou net over gaan

Ok, ik ben dus Nathalie, 38 jaar en moeder van Bo en Janneke.
Ik post hier op fok al vanaf het begin mee. Vanaf big brother en toen ook alleen in big brother . Niemand kent mij echt van die tijd, ik was een nogal een opvallend persoon.
En dat ben ik altijd wel een beetje geweest, een heel doodnormaal mens, waar er zovele van zijn

Mijn 1e post in oud ging over onze stap in het adoptieproces. Ik heb endometriose en na een jaar of 3 proberen bleven de kindertjes uit. We kwamen voor ivf in aamerking maar beide wilde we dat niet. Als er zoveel lieve kindjes op een vader en moeder zaten te wachten, nou tada daar waren we.
Dat proces is dus echt een heel proces, het bestaat uit wachten, informatie verzamelen, wachten en informatie verzamelen en vooral van wachten.
Mijn menstruaties waren heel onregelmatig en ik deed dan ook geregeld een zwagerschapstest voor de zekerheid, maar altijd negatief. tot die ene keer dus

Wat was dat verwarrend allemaal, zwanger, maar dat had ik toch een beetje van me afgezet, er zat ergens op de wereld al een kindje op ons te wachten. Hoe moest dat nou allemaal. Adopteren en zwanger zijn dat mocht niet. Dus na en paar maanden de adoptie stop gezet. En dat voelde toch wel rot. Alsof ik ergens op de wereld een lief klein kindje gewoon in de steek liet.
Maar goed hoe verder de zwangerschapo vorderde hoe echter het werd. En daar was Bo na ruim 9 maanden.

Wat was ik blij en trots.
Ze hadden me verteld dat als ik nog een kindje wilde dit binnen een jaar moest proberen omdat mijn buik dan schoon zou zijn van de endometriose.
En na een precies een jaar was ik weer zwanger

en na weer ruim 9 maanden was daar Janneke

Pittig 2 meiden zo na elkaar maar ook heerlijk.
Net voor Bo werkte ik nog met mensen met een verstandelijk handicap en gedragsproblematieken. Dit heb ik zo'n 13 jaar met veel plezier en liefde gedaan. Maar omat Gerard ook onregelmatig werkte en ik dus ook was dat niet te doen. Ik kwam thuis en hij ging werken en andersom. En ik vond eigenlijk dat na 13 jaar voor anderen gezorgd te hebben ik ook best wel lekker voor me eigen kind mocht gaan zorgen. En daar heb ik nog steeds geen spijt van gehad.
Nu ongeveer 2 jaar geleden zijn Gerard en ik gescheiden. Niet iets wat je zomaar even doet. En voor de kinderen natuurlijk een grote klap. Gelukkig kan ik nu achteraf zeggen dat het de juiste keus geweest is. We hebben altijd gezegd dat wij niet meer van elkaar houden maar wel van onze kinderen. En die staan dan ook voorop. Klinkt gek, maar een betere ex kan je niet wensen. De meiden weten beide waar ze aan toe zijn bij wie. En bij onverwachte dingen (ziekte van mij, de kinderen, vrije dag van school enz) kunnen we op elkaar bouwen.
En zowel Gerard als ik bloeien weer helemaal op.
Ik had het in me eerste stukje over onopvallendheid. Zo ben ik me schoolperiode ook een beetje doorgekomen. Had vriendjes en vriendinnetjes, was geen gangmaker maar ook geen muurbloempje. Geen studiebol en ook geen luilak. Ik was geen pester en werd ook niet gepest. Ik was echt zo'n doodnormaal mens dus

Ik deed als kind graag aan toneel en gaf me op voor allerlei dingen. Ik heb mee gedaan aan playbackshows (ja ook bij hennie huisman

) deed mee met de fame danswedstrijd enz. En dat vertelde ik me ouders nooit, want ik vond het nooit zo leuk als ze kwamen kijken. Maar ja dan kwam er weer post binnen en moest ik weer naar de andere kant van t land ofzo en dan moest ik het toch vertellen want ik was nog te klein om daar alleen heen te gaan, wist niet eens hoe ik er moest komen. En dan zei ik altijd dat ze niet mochten klappen of gek mochen doen. Maar daar hielden ze zich niet aan

Ik was ook echt een laatbloeier. Toen vriendinnen al achter de jognens aanzaten deed ik nog "hand op de pot voor boompie verwissel"

De puberteit vond ik echt een ramp, vreselijk. Alles wat in me lijf veranderde en wat ik niet onder woorden kon brengen. Ik was echt niet te genieten.
Ik kreeg heel laat borsten en toen ze kwamen........ bleven ze groeien

Mijn 1e bh een ramp vond ik het. Ik weet nog dat ik buiten liep met een vriendinnetje en zei ff wachten hoor, en hup ik deed hem uit onder me kleren. Dat vond iedereen maar raar want juist al mijn vriendinnen vonden een bh prachtig, nou ik dus niet.
Als ik naar de bios ga ga ik meestal naar een thriller of een mooi drama. De reader wil ik echt snel gaan zien. Comedies vind ik echt zo stom, ik vind ze gewoon echt nooit leuk. Ik vind me eigen humor veel leuker. Beetje nare eigenschap van me maar ik lach echt heel hard om me eigen grapjes

Dat is best wel eens genant

Ik lees heel veel boeken, ook altijd thrillers. Ben nu bezig in Koud hart van Tess Gerritsen een aanrader.
Verder vind ik het heerlijk om te shoppen met vriendinnen, uit eten te gaan en ik ga geregeld nog lekker stappen. Heerlijk ff een nachtje doorhalen.
En op mijn vrije dagen lekker met mijn meiden op stap, naar de speeltuin, het theater, museum enz.
Inmiddels werk ik sinds de scheiding 3 dagen in de week op een kdv. En ik vind het heerlijk. Nu merk ik dat ik het contact met collega's toch ook wel gemist heb. Als het geen noodzaak zou zijn zou ik liever 2 dagen willen werken omdat het voor de meiden toch wel lange dagen zijn. Doordat ik werk moeten hun soms ook al om 7 uur op de bso zijn en soms zijn ze ook pas om half 7 thuis. Maar ik zit in de luxe positie dat de meiden hun bso 2 lokalen verder bevinden dan mijn kdv groepje. En dus kan ik ze als ze uit school komen lekker even kus geven en als ze gevallen zijn, verdriet hebben of wat dan ook zijn ze ook zo weer bij mij.
Het alleenstaande moederschap is soms wel pittig maar het bevalt me ook goed. Ik regel alles zelf lekker hoe ik denk dat het het beste is. En ik denk dat ik dat best goed doe.
Ja en dan is er ook Ischa-Gabriel

Mijn kadootje, mijn 3e wondertje.
Deze zwangerschap kwam zo onverwachts. Nic de vader van hem is iemand waar ik zo intens verliefd op ben geweest en soms weer ben en soms is het weer geweest. Nog nooit heb ik zoiets voor iemand gevoeld. Kriebels in je buik die maar niet over lijken te gaan. Het is niet iets waar toekomst in zit. Hij is 13 jaar jonger als ik heeft een hele andere cultuur en het gaat ook gewoon echt niet samen. Maar zonder elkaar lukt ook nog niet. Ja en dan word je dus zwanger. Ik die in dat adoptieproces zat heel wat jaartjes terug. Nu 38 en dan weer zwanger. Hoe ga ik dat doen, kan ik dit alleen. Nic wil het niet, dan weer wel en dan weer niet. En ik bedenk dat ik het diep in me hart wel weet. Dit wondertje is er niet voor niets. Dit kan ik dit wil ik en ik ga ervoor. En ik word blijer en me buik begint steeds meer te groeien. Echo's gehad, me kleintje zien koppeltje duikelen, hartje gehoord. Mijn kindje, een jongen ik weet het dan al. Maar iets in me zegt me dat dit niet voor altijd zal zijn. Hoe en wat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik van elk fijne moment moet genieten en dat doe ik dan ook.
En dan, nou ja jullie weten hoe het verder gaat. Ischa-Gabriel leeft niet meer.
Bo heeft op school zo mooi tegen haar vriendinnetjes gezegd "ik heb een broertje, hij is er niet meer, maar ik heb hem wel" En zo is het maar net.
Hij is dan niet hier, maar ik heb hem toch mooi wel, die zoon van me
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!