Zicht minder dan 50 meter? Jij woont in het noorden?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Verder alles goed?
Ik heb nog geen zon gezien. Maaaaar wel de mistlampen van de auto kunnen testen.
Nope. De carkit wil niet automatisch in de mute.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Regio Den Haag/Zoetermeer was vanochtend ook mistig.
En MAW: [GEZ] Werkplaatshandboek Mazda 6 .... nu al stuk?
Helaas, waarschijnlijk nog te nieuw.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:00 schreef JumpingJacky het volgende:
Helaas, ik heb nog even op FTD gekeken voor je, maar een wphb voor de Mazda kwam ik niet tegen.
Je hebt een PM (of PB, wat jij wil)quote:Op woensdag 1 april 2009 16:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Helaas, waarschijnlijk nog te nieuw.
Bedankt voor de genomen moeite.
Thanks! Ik ga eens kijken of ik hier iets mee kan.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:18 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je hebt een PM (of PB, wat jij wil)
Hard aan het werken...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef sanger het volgende:
Wat een rust hier. Is iedereen van de zon aan het genieten
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef sanger het volgende:
Wat een rust hier. Is iedereen van de zon aan het genieten
Vanmorgen heel hard aan het werk, en nu heel hard aan het werk. Maar vanavond kan ik lekker hard aan het werk!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Nizno het volgende:
vanmorgen heel hard genoten en nu heel langzaam aan het werk.
Nou, ik wil er wel meer dan één slapen, als het even kanquote:
Ja, even Fok!ken tijden het [G] tellenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef sanger het volgende:
Kijk, de [W] is afgelopen en het is hier inees druk
quote:
Zonde van de tijd joh!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou, ik wil er wel meer dan één slapen, als het even kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |