Even aangepastquote:Op maandag 30 maart 2009 23:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
"Ik drink alleen in het weekend."
"En door de week alleen."
In het weekend is de vraag ernaar een stuk hogerquote:
quote:Weerbericht voor dinsdag:
Vandaag zijn er in het (uiterste) noorden van het land nog steeds wat wolkenvelden, maar op de meeste plaatsen wordt het een zonnige dag. Het wordt een graad of 13.
Wat doe je eigenlijk?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:24 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Sja, ik leef een omgekeerd leven, ik werk in de weekends en door de weeks ben ik (redelijk) vrij. Uhm, nou ja, met een eigen bedrijf ben je eigenlijk nooit vrij, maar goed. Nadenken, visie ontwikkelen, produkt ontwikkeling, etc., kan ik prima in de tuin.
slecht voor het millieu!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork heeft net z'n nieuwe auto gehaald.![]()
Het mag duidelijk zijn dat ik vandaag een excuus ga gebruiken om eerder te stoppen met werken.
met dubbel l vind ik leukerder enzoquote:
Vanmiddag inderdaad. Hopen dat het mooi weer blijft.quote:
Is wel meer slecht voor het milieu. Kijk maar naar de top in Den Haag. En de bijkomende files.quote:
Ik diesel.quote:
De grondstof is hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork heeft net z'n nieuwe auto gehaald.![]()
* DJ heeft weer "studieverlof" vandaagquote:Het mag duidelijk zijn dat ik vandaag een excuus ga gebruiken om eerder te stoppen met werken.
Klopt. Ben weer helemaal high.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nieuwe auto's ruiken lekker
Wat is het geworden?
Lekker,... studeren,... 'Hoe naai ik de fiscus'?quote:[..]
* DJ heeft weer "studieverlof" vandaag![]()
Blijven zeggen dat je 'een boek!' wilt. 'Een boek!' dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is goed weer voor 'studieverlof'
Iemand een idee hoe ik de voorgenomen aanschaf van een pantoffelkonijn kan uitruilen voor iets dat ík wil??
Een pantoffelkonijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is goed weer voor 'studieverlof'
Iemand een idee hoe ik de voorgenomen aanschaf van een pantoffelkonijn kan uitruilen voor iets dat ík wil??
Ik sta net over het parkeerterrein hier te kijken en daar staat er ook 1. Puike bakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klopt. Ben weer helemaal high.![]()
Het is een Mazda 6 geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |