abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 28 maart 2009 @ 23:19:33 #101
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_67508229
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb gisteren m'n langste post op FOK! gedaan

Dat was leuk totdat Nizno vervelend begon te doen
ik ben altijd vervelend
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef Light het volgende:

[..]

Jij wilt in de koelkast? Gaat dat passen? Of moet ik eerst nog wat biertjes opdrinken om ruimte te maken?
Neuj joh heb nog geen opvliegers... ben ik nog te jong voor.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_67508240
Neem sowieso eens de tijd voor mijn posts. Daar leer je van
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_67508434
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik ben altijd vervelend
Goed om te weten
quote:
Neuj joh heb nog geen opvliegers... ben ik nog te jong voor.
Dat scheelt, dan hoef ik niet nog meer te drinken En dan hoef jij niet de koelkast in
pi_67508568
Oh, leuk dilemma. Als je een contract voor onbepaalde tijd bij een goedlopende zaak hebt, en je krijgt nieuw een contract bij een ander bedrijf aangeboden, wat is dan verstandig? Kiezen voor de (schijn)zekerheid van een contract voor onbepaalde tijd, of kiezen voor iets minder zekerheid (proeftijd?) bij het andere bedrijf?
pi_67508675
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:35 schreef Light het volgende:
Oh, leuk dilemma. Als je een contract voor onbepaalde tijd bij een goedlopende zaak hebt, en je krijgt nieuw een contract bij een ander bedrijf aangeboden, wat is dan verstandig? Kiezen voor de (schijn)zekerheid van een contract voor onbepaalde tijd, of kiezen voor iets minder zekerheid (proeftijd?) bij het andere bedrijf?
Ik heb inmiddels (en niet persé recentelijk ) geleerd dat het inderdaad een schijnzekerheid is. Kies wat je wilt doen en doe niets omdat het je zeker lijkt.
pi_67508927
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:39 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels (en niet persé recentelijk ) geleerd dat het inderdaad een schijnzekerheid is. Kies wat je wilt doen en doe niets omdat het je zeker lijkt.
Nouja, ik weet wat ik heb natuurlijk. Maar ik ga geen headhunters afwijzen omdat ik al een baan heb, ook al ben ik niet actief op zoek naar iets anders
pi_67509002
Tja, ik weet natuurlijk niet wat die nieuwe functie voor jou betekent qua inhoud. (even afgezien van een eventuele financiële vooruitgang)

Je weet inderdaad wat je nu hebt en nooit zeker wat je straks evt. krijgt. Het ging mij alleen om het feit dat niets zeker is. Je lijkt het te overwegen en ik vraag me af waarom.
pi_67509137
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Tja, ik weet natuurlijk niet wat die nieuwe functie voor jou betekent qua inhoud. (even afgezien van een eventuele financiële vooruitgang)

Je weet inderdaad wat je nu hebt en nooit zeker wat je straks evt. krijgt. Het ging mij alleen om het feit dat niets zeker is. Je lijkt het te overwegen en ik vraag me af waarom.
Ik weet ook nog niet wat de functie betekent. Ik weet alleen dat ik niet actief op zoek ben (en ook geen cv's heb laten slingeren). Dan ben ik toch wel benieuwd waar ze mee komen, en 'k kan altijd nog ja of nee zeggen
pi_67510430
Ben benieuwd

Een heel andere vraag voor de fiscale liefhebbers: ik ben redelijk op de hoogte van de mogelijkheden voor (startende) ondernemers, maar er zijn er die heel veel meer weten. In elk geval op fiscaal gebied. Iemand zin om mee te werken aan een FAQ/OP voor in dit topic? De beloning is eeuwige roem en een .
pi_67512973
quote:
Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Een heel andere vraag voor de fiscale liefhebbers: ik ben redelijk op de hoogte van de mogelijkheden voor (startende) ondernemers, maar er zijn er die heel veel meer weten. In elk geval op fiscaal gebied. Iemand zin om mee te werken aan een FAQ/OP voor in dit topic? De beloning is eeuwige roem en een .
Best een aardig idee, maar voor de wannabee-starters kan dit ook wel wat nadelen hebben, denk ik. Het merendeel snapt de regelingen nu al niet en zal ze ook niet gaan snappen omdat het merendeel betrekking heeft op boekhoudkundige zaken (afschrijvingen, investeringsregelingen, KOR, etc.). Gevaar is dat men aannames gaat doen die later goed fout kunnen gaan uitpakken. Voor iedere starter zonder boekhoudkundige achtergrond zou mijn advies altijd zijn om langs een 'goed' administratie/belasting kantoor te gaan voor een oriënterend gesprek.
Het 'gevaar' van zo'n FAQ is dat de lezer denkt duidelijkheid te hebben gekregen, terwijl hij het niet begrepen heeft.

Maar goed, er zijn ook wel goede kanten aan zo'n FAQ, hoor. Alleen die noem ik nu even niet, wan tik moet weer even aan het werk.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_67514077
Zondag
pi_67514292
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Zondag
En de dag doet zijn naam eer aan
pi_67514334
Ook dat....

Net uit bed, de kinderen achter een broodje en een kop thee gezet en wachten totdat mw. F_H thuiskomt
  Licht Ontvlambaar maandag 30 maart 2009 @ 09:11:17 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_67538064
maandag
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 30 maart 2009 @ 19:23:52 #115
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_67555083
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:11 schreef Sjeen het volgende:
maandag
Heeeeel goed.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_67555385
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:11 schreef Sjeen het volgende:
maandag
...is alweer bijna voorbij. En wat een heerlijk weer was het weer vandaag. Lekker koffie drinken in de achtertuin op het terras, zaaaaaaalig! En het wordt alleen nog maar beter.
Laat de lente maar komen
pi_67557500
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

...is alweer bijna voorbij. En wat een heerlijk weer was het weer vandaag. Lekker koffie drinken in de achtertuin op het terras, zaaaaaaalig! En het wordt alleen nog maar beter.
Laat de lente maar komen
En wij maar werken!
  maandag 30 maart 2009 @ 20:48:25 #118
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_67558036
Werken viel wel mee. Heb voor mijn idee te vaak en te veel moeten wachten op gegevens.
Echt doorbuffelen zat er vandaag niet in.

Dan is het wel frusti om het mooie weer buiten te zien.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_67559330
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:48 schreef ManAtWork het volgende:
Werken viel wel mee. Heb voor mijn idee te vaak en te veel moeten wachten op gegevens.
Echt doorbuffelen zat er vandaag niet in.

Dan is het wel frusti om het mooie weer buiten te zien.
Dan ga je toch buiten wachten?
pi_67559408
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:33 schreef DonJames het volgende:

[..]

En wij maar werken!
Sja, ik leef een omgekeerd leven, ik werk in de weekends en door de weeks ben ik (redelijk) vrij. Uhm, nou ja, met een eigen bedrijf ben je eigenlijk nooit vrij, maar goed. Nadenken, visie ontwikkelen, produkt ontwikkeling, etc., kan ik prima in de tuin.
pi_67560391
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:24 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Sja, ik leef een omgekeerd leven, ik werk in de weekends en door de weeks ben ik (redelijk) vrij. Uhm, nou ja, met een eigen bedrijf ben je eigenlijk nooit vrij, maar goed. Nadenken, visie ontwikkelen, produkt ontwikkeling, etc., kan ik prima in de tuin.
Als je door de weeks werkt en in het weekend vrij bent, heb je meer werkdagen. Dan kun je ook meer omzet/winst halen. Of denk ik nou fout?
pi_67561862
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:52 schreef Light het volgende:

[..]

Als je door de weeks werkt en in het weekend vrij bent, heb je meer werkdagen. Dan kun je ook meer omzet/winst halen. Of denk ik nou fout?
Nee, je denkt helemaal goed. Wat je echter niet kon weten, is dat er door-de-weeks een sterk verminderde vraag is naar mijn producten.
pi_67562271
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:31 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Nee, je denkt helemaal goed. Wat je echter niet kon weten, is dat er door-de-weeks een sterk verminderde vraag is naar mijn producten.
Over wat voor producten hebben we het dan?
pi_67562649
pi_67563058
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan toch door de week ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')