Ja maar ik heb zin in gelul want daar val ik van in slaap, en radio 1 is toch voor gelul?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:39 schreef sig000 het volgende:
Er zitten toch meer zenders op een radio?
Zet de BBc op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zin in gelul want daar val ik van in slaap, en radio 1 is toch voor gelul?
Heb ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:51 schreef sig000 het volgende:
Koop een draaitafel.
Ok, daar heb je inderdaad radio programma's voor nodig.met inbellende luisteraars.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heb ik.
Ik wil gewoon slap gelul over een travestiet die in een verkeerd lichaam zit en denkt dat ie een kat is.
ofzo.
Weet je ook nog de titel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:39 schreef Xenomaniac het volgende:
En weer een kutplaat, die kneus doet het er gewoon om.
Nee, gewoon raar getingeltangel.quote:
oke maar casa luna was dan wel weer leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Die man(?) presteert het om een hele nacht kutmuziek te draaien op de nationale nieuws en sportzender.
Wat een lul van een vent.
Ik geloof het pas als hij niet meer op de radio te horen is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:30 schreef Fosfolipide het volgende:
@Ts: Het is gebeurd. Hij is dood. Nog meer te klagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |