Dat karakter had oorspronkelijk zelfs moeten sterven in de miniseries.quote:Op maandag 13 april 2009 19:22 schreef PPL het volgende:
Ow Jah... er is nog even hoop.
Thanks.
Van de week trouwens weer de minserie gekeken.
Eigenlijk was Helo niet meer dan een bijrolletje (...)
dan alquote:Op maandag 13 april 2009 16:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Omdat het over iets meer dan een week al zover is:
Caprica #1 - "The end of humanity has a beginning..."
Hmm of pilots vaak los uitgebracht worden op DVD weet ik eigenlijk niet. Je ziet wel vaak dat pilots voortijdig op internet lekken via de bekende kanalen.quote:Op maandag 13 april 2009 20:01 schreef Mirel het volgende:
Gebeurt dat vaak met series? Een half jaar voor het uitzenden de pilot publiekelijk uitbrengen?
Oh.. dat het gat tussen pilot en serie zo groot is, is niet uitzonderlijk hoor.quote:
Bijna, wat je in de miniseries van Helo zag was alles wat bedoelt was voor dat karakter. Maar na de miniseries bleven mensen vragen wat er met Helo gebeurd was aan Ron Moore, waarop bij besloot Helo terug te brengen voor een vaste rol in de reguliere series.quote:Op maandag 13 april 2009 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat karakter had oorspronkelijk zelfs moeten sterven in de miniseries.
Caprica #1 - "The end of humanity has a beginning..."quote:Op woensdag 15 april 2009 21:34 schreef Pek het volgende:
Stil hier![]()
Caprica....niemand durft er blijkbaar over te beginnen, dus doe ik het maar: heeft iemand het al afgekeken? Ik zit aan m'n derde poging
Voor mij dus wel, maar al die ruimte-veldslagen konden mij dan ook gestolen worden. Hoewel ik het vermoeden heb dat die er wel gaan komen in de Colonial Wars.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef KirkLazarus het volgende:
Nog niets van gezien. Voelt het ook maar een beetje als Battlestar?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:37 schreef Migue het volgende:
Misschien klink ik nu zeikerig, maar ik zou het wel fijn vinden als de Caprica spoilers uit dit topic kunnen blijven, daarvoor is het Caprica-topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |