Dat is het niet alleen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Weet jewat knul, ik geef jou FTL-technologie en drop je op een onbewoonde planeet. Kijken hoe ver je komt, goed?
Scanners? Denk je dat het star trek is ofzo? Er komt meer bij kijken bij het zoeken naar een geschikte plek dan 'scannen' of er geen radiation is of dat er water onder de grond zit.
Omdat het topic wat mij betreft verzand is in de fantasietjes van mensen die graag willen vertellen wat ze zelf zouden doen in situatie x-y-z en het begint ook een kennisquizje te worden lijkt het.quote:
Het verzanden van dit topic zat er al aan te komen en voor de rest beginnen de discussies idd ook steeds meer slap geneuzel te worden. Het betekent iig wel dat de serie nog steeds leeft onder de mensen ondanks dat de serie is afgelopen. Voor de rest met verhaaltjes over de tribal-life van de colonials enzo is gewoon de ontwenning dat het voorbij is...quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Omdat het topic wat mij betreft verzand is in de fantasietjes van mensen die graag willen vertellen wat ze zelf zouden doen in situatie x-y-z en het begint ook een kennisquizje te worden lijkt het.
Niet zo'n behoefte aan, de serie was erg vet. Ik was er vanaf moment 1 aan verslingerd maar het is nu voorbij....al dat gedoe.
Nou blijkbaar dus niet. Wat viel hij toch hard na die rodeopoging.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:18 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik vond die scène met Baltar dan wel weer geniaal, hoe hij met zijn gladde religieus getinte praatjes en traan-oogjes dat paard probeerde te overtuigen om te doen wat hij zei. Want het land moest eerst omgeploegd worden.
Ben benieuwd of dat paard in zijn praatjes trapt volgende week.
Wat is dat nu weer?quote:Op zondag 5 april 2009 10:02 schreef PPL het volgende:
Voor de liefhebbers die het willen weten.
in de loop van vandaag komt Battlestar Prometheus 3-3 online.
[ afbeelding ]
Beter dan dat gezeur over afleveringen die niet bestaan![]()
Je weet best dat we het daar niet over hebben op fok.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Waar hebben jullie de laatste 10 afleveringen van seizoen 4 gedownload dan?
Alleen maar via torrents/nieuwsgroepen of is er ook ergens een direct download site?
Daar maar verder dan.quote:Op maandag 13 april 2009 16:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Omdat het over iets meer dan een week al zover is:
Caprica #1 - "The end of humanity has a beginning..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |