De muziek is ook a perfect match. Als je die scene al een tijdje niet gezien hebt, kijk 'm nog eens maar dan met het geluid uit en daarna met het volume op 11... Bear McCreary is een genie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niet het hoogtepunt maar wel één van de beste momenten. Vooral als de Galactica ingemaakt wordt, de camera uitzoomt en Pegasus ineens in beeld verschijnt
Mij staat nog zoiets bij dat de vader van Adama (ol' man) er in voor komt...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uit de trailer lijkt het met name te gaan om twee families en niet zozeer 'the big picture'.
Wellicht dat één van de familie leden een Colonial uniform draagt. Dat zou de weg openen naar wat herkenbare situaties uit BSG.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Er zit sowieso een jonge Bill Adama in.
Die vraag in de laatste ep van BSG aan de leugendetector, of hij weleens geld had gestolen... Let maar op dat we dat in Caprica te zien krijgen.
Klinkt als een Politieke serie inde toekomstquote:An astonishing breakthrough is taking shape on the planet Caprica. The rapidly evolving spheres of human and mechanical engineering have collided, along with the fates of two families. Joined by tragedy in an explosive instant of terror, two rival clans led by powerful patriarchs, Joseph Adama (Esai Morales, Jericho) and Daniel Greystone (Eric Stoltz, The Butterfly Effect) duel in an era of questionable ethics, corporate machinations and unbridled personal ambition as the final war for humanity looms.
voor mij had new caprica wel een compleet seizoen mogen duren. Die 5 afleveringen vond ik misschien wel de beste van de hele serie. Geweldig sfeertje hing daar. De rest van S3 vond ik maar matig, iig het minste van de hele seriequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef Migue het volgende:
Dat hadden ze voor New Caprica, Temple Of Five en Earth toch een stuk beter opgelost, al had New Caprica ook makkelijk net zo lang als Kobol kunnen duren.
Ik mag toch niet hopen dat het echt zo'n serie gaat worden gericht op een erg jong publiek...quote:I saw this pilot episode at one of those "Market Research" locations in Las Vegas - you know the type "Have you got a few minutes to watch...?" type places. "A Few minutes" turned into 90 minutes of paperwork and watching the pilot of Caprica.
It is a big bag of suck. They had us watch this TV program and gave us two buttons, one green, one red. Press the green one when you like what you are seeing, press the red one when you don't. That red button got a workout. The young people were universally annoying, the actors were not up to the plot and I wanted them all to die horrible deaths.
After the pilot, we had to spend another half hour answering questions. I don't have a lot of hope that my responses will have much impact - it looked pretty finished other than the special effects not being cleanly composited and some of them being obvious stand-ins for better effects. But they won't be able to composite in better acting.
Sorry to come down on everybody's hopes, but it is "BSG 90210" - an attempt to extend the "franchise" to the "youth market".
Hmm, ik wil de hele serie weer opnieuw kijken, maar kan ik nog wachten tot novemberquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:27 schreef KirkLazarus het volgende:
Maar volgens Olmos moet je de hele serie juist opnieuw kijken nadat je The Plan had gezien
Ik vond 33 ook een van de beste. Ik mijn geheugen was het niet de allereerste van het seizoen vreemd genoeg. Maar de spanning en het feit dat ze er allemaal aan onderdoor leken te gaan, echt geweldig, gaf meteen goed aan wat een kansloze missie het leek te gaan worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef Migue het volgende:
Kobol's Last Gleaming vond ik ook een briljante episode, dat waren de twee beste afleveringen van de toch al briljante Kobol storyline, die wèl iets te lang duurde. Dat hadden ze voor New Caprica, Temple Of Five en Earth toch een stuk beter opgelost, al had New Caprica ook makkelijk net zo lang als Kobol kunnen duren.
Als we het over de beste gaan hebben denk ik dat 33 de beste kans heeft, aan die aflevering klopte alles.
Ik hoop idd ook niet nee...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat het echt zo'n serie gaat worden gericht op een erg jong publiek...
Verledenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een Politieke serie inde toekomst.
Wat het acteren betreft.....meestal heeft zo'n nieuwe groep acteurs wel een aantal eps nodig om in hun rol te groeien en minder houterig over te komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat het echt zo'n serie gaat worden gericht op een erg jong publiek...
IMDB -> Battlestar Galactica -> Episodes Cast -> 4x20 "Daybreak" -> Klik op naam acteurquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:11 schreef Dizer het volgende:
Oh en hier kan ik niet tegen... Roselin had in de flashbacks een (sex) date met iemand... deze gast die ik heb ik in andere series gezien.. maar kan niet op de naam komen.
Staat er niet tussen.. al geprobeerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
IMDB -> Battlestar Galactica -> Episodes Cast -> 4x20 "Daybreak" -> Klik op naam acteur
et voila!
weet je zijn screen-naam nog?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Staat er niet tussen.. al geprobeerdBeide afleveringen
Kan hier niet tegen... als ik een acteur of actrice ken en niet op de naam kan komen.. .AAARGH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |