Als jij de Gouverneur als echte uitgaansgelegenheid ziet dan ben ik klaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk om uit te gaan.
Is het ook, maar hey, waar ik nu ben, zitten ook geen fatsoenlijke uitgaansgelegenhedenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:29 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Hehe zo herkenbaar. De eerste keer (met dank aan bovenstaande user) dat ik daar was dacht ik gelijk al van wat een jostistad het wel niet was/is.
Blijf maar weg, er wordt hier gerookt op het terras.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:32 schreef Teteteterek het volgende:
Maar effe serieus. Groningen lijkt me ook niet veel aan als je niet lid bent
Nou jah in Den Haag heb je nog opties. In Enschede heb je er geen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Is het ook, maar hey, waar ik nu ben, zitten ook geen fatsoenlijke uitgaansgelegenheden.
de woensdag daar is nog steeds aanvaardbaar!quote:
Je kun naar Markeloquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nou jah in Den Haag heb je nog opties. In Enschede heb je er geen.
is dat niet wesepe?quote:
Zijn dat steden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kun naar Markelo, Bill's bar en Dieka aan de Kruisweg.
Lunatic is suf, New-york idd ook niet mijn ding. Bill was nog het enige beetje te pruimen imo
Is het wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:32 schreef Teteteterek het volgende:
ok ok... ik bekenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:36 schreef Manu82 het volgende:
Hedon was toch altijd ook best aanvaardbaar?
Ik wist dat wel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:33 schreef Peter het volgende:
Ik wist helemaal niet dat rudedeldinges Ties was
Ik wil jou ook kennen!!!quote:Jou ken ik ook nog vaag van je beruchte periode op het FRC geloof ik.
Die was zelfs van voor onze tijd jah. Vroeger, toen mijn oude nu huismoederende buurmeisjes nog pubers waren....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is dat niet wesepe?![]()
en is die niet allang weg?
doe eens buiten komen en contacten leggen zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:32 schreef Teteteterek het volgende:
Boerhaar is geen eens een plaatsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is dat niet wesepe?![]()
en is die niet allang weg?
En het heeft eigen blauwe bordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boerhaar is geen eens een plaatsLigt tegen broekland Wijhe dacht ik maar dat weet ik niet eens
Ik kom er haast nooit maar op het eerste gezicht lijkt het me dat je er als niet-lid redelijk snel bent uitgekeken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
doe eens buiten komen en contacten leggen zeg.
Boerhaar... die hebben Logtenberg... huil huil...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boerhaar is geen eens een plaatsLigt tegen broekland dacht ik maar dat weet ik niet eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |