Het is dat ik iedereen ken daar, het is gewoon een tent voor Raaltenaren, verder nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:06 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
?
Ik zie trouwens op partyflock dat het qua feestjes wel kleine vooruitgangen aan het boeken is.
begrijp ik het nou goed dat je in groningen studeert en elk weekend naar huis gaat om in een kinderdisco uit te gaan met al je vrienden van de middelbare school?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is dat ik iedereen ken daar, het is gewoon een tent voor Raaltenaren, verder niet.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:12 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
begrijp ik het nou goed dat je in groningen studeert en elk weekend naar huis gaat om in een kinderdisco uit te gaan met al je vrienden van de middelbare school?
ik hap niet, ik wijs je alleen op de belachelijkheid van je postquote:
Ben je gek ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:12 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
begrijp ik het nou goed dat je in groningen studeert en elk weekend naar huis gaat om in een kinderdisco uit te gaan met al je vrienden van de middelbare school?
Zo kwam het anders wel over in je overige posts. En die vriendin zou ik meteen dumpen en een vindicatsletje regelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo? Ik ben op dit moment 5 weken der niet geweest ofzo. Ik ga morgen omdat ik een verjaardag heb. De reden waarom ik terug ga naar Raalte is omdat voetbal en vriendin.
Die laatste is een truequote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Zo kwam het anders wel over in je overige posts. En die vriendin zou ik meteen dumpen en een vindicatsletje regelen
Ik verdedig de enige kroeg van Raalte. En nee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Zo kwam het anders wel over in je overige posts. En die vriendin zou ik meteen dumpen en een vindicatsletje regelen
Laurels, Curacao, Zwakenberg, Murphy's, Spekschate...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik verdedig de enige kroeg van Raalte. En nee.
Als je geen stamgast bent hoef je daar niet binnen te komenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Laurels, Curacao, Zwakenberg, Murphy's, Spekschate...
Doe eens onderzoek, mafkees
Hoe weet jij dat, mafkees?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je geen stamgast bent hoef je daar niet binnen te komen, mafkees.
Wil jij zeggen dat je daar uit kan gaan als Zwollenaar? Ik noem een curacao waar elke dag alleen dezelfde mensen zitten. Je kan daar voor geen ruk uitgaan. De enige plek is dus gouverneur in Raalte om uit te gaan.quote:
Kabaal!!! hoe kon ik zo dementeren!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:23 schreef Peter het volgende:
Doet Boode het nog trouwens? En het 'brugklassersfeest' Kabaal?
Waar de fuck ligt horsthuis danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Kabaal!!! hoe kon ik zo dementeren!!
ik noem ook direct het horsthuis maar!!!
geweldig!
Ik zeg niet dat ik daar uitga.... sterker nog... ik doe mijn beklag over het uitgaan... lees de OP nogmaals anders bitte...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je daar uit kan gaan als Zwollenaar? Ik noem een curacao waar elke dag alleen dezelfde mensen zitten. Je kan daar voor geen ruk uitgaan. De enige plek is dus gouverneur in Raalte om uit te gaan.
Ik bedoelde eigenlijk om uit te gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik daar uitga.... sterker nog... ik doe mijn beklag over het uitgaan... lees de OP nogmaals anders bitte...
Jij beweert alleen dat Gouverneur enige kroeg in Raalte is...
Naja... ik somde ff op...
En nee.. ik begeef me niet in die stallen
Hehe zo herkenbaar. De eerste keer (met dank aan bovenstaande userquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:25 schreef rudedeltadude het volgende:
Nou om het simpel te houden:
Dat kan er gewoon niet fatsoenlijk!Enschedéééé
DE studentenstad van Overijssel![]()
Jawel, jawel, toegegeven, de Oude Markt is op zijn tijd best gezellig.
Althans, de cafés daar. Alleen jammer van het volk dat er komt.
Godverdorie zeg. Alle kansloze klapjosti's die bij fatsoenlijke studentenverenigingen geweigerd zijn komen hier samen. Hoe treurig. Wannabe brallen, met wannabe verenigingen, met wannabe leden die gewoon zo fout zijn, dat je ze wel in hun gezicht uit moet lachen.
Iedereen zonder vrienden, onmoet hier zijn mede-einzelganger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |