Ik weet dat Enschede ongelofelijk treurig is. Desondanks kun je met een groep vrienden best een leuke nacht hebben in bepaalde tentenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zie je nu dan zelf ook hoe treurig het gesteld is?
De Aspen moet voor "wat leven op de donderdagavond" zorgen.
Zie OPquote:
Ja, maar met diezelfde vrienden kan je dat thuis ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:53 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ik weet dat Enschede ongelofelijk treurig is. Desondanks kun je met een groep vrienden best een leuke nacht hebben in bepaalde tenten
Die ene tent op de hoekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:53 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ik weet dat Enschede ongelofelijk treurig is. Desondanks kun je met een groep vrienden best een leuke nacht hebben in bepaalde tenten
Ligt dat in Overijssel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Daarom gaan de echte kenners ook naar Zak en Index in Duitsland net over de grens!
Vooral in Zak is het tegenwoordig weer goed toeven![]()
hierquote:En waar in het uitgaansleven kom je tegenwoordig trouwens geen tokkies tegen?
Het gaat ook niet om de stad zelf. Ik kom als ik in Enschede ben nog wel eens wat oude bekenden tegen waar ik ook een goede tijd mee kan beleven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zie OP![]()
[..]
Ja, maar met diezelfde vrienden kan je dat thuis ook.
Kortom: Steden in Overijssel voegen daar niks aan toe.
Nee maar is wel goed bereikbaar vanuit Overijssel. Als je naar Enschede of Zwolle gaat kun je net zo goed doorrijden naar Duitsland. Voor een goede discotheek kun je beter naar daarheen, daar weten ze hoe je dat soort dingen moet aanpakken. In Zak mag je zelfs gewoon weer roken in de grote zaal en ze hebben er geregeld Hardcore avondjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ligt dat in Overijssel?
Nee, dat dacht ik ook niet.
Snap je het niet? Lees dan de TT nog eens!
Joah, maar ik heb het wel een beetje gezien hierquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:58 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de stad zelf. Ik kom als ik in Enschede ben nog wel eens wat oude bekenden tegen waar ik ook een goede tijd mee kan beleven.
Wat ik wil zeggen is, uitgaan gaat niet alleen om de omgeving zelf, maar om de mensen. Nu zijn die mensen in Enschede over het algemeen te triest voor woorden, maar als je genoeg bekenden om je heen hebt is het best leuk uitgaan hoor.
Uiteraard, dat heb ik ook. Ik ga er dan ook nog maar sporadisch uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joah, maar ik heb het wel een beetje gezien hier
Godver, dit topic gaat over uitgaan in Overijssel. Niet vlakbij Overijssel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee maar is wel goed bereikbaar vanuit Overijssel.
Nou enquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Godver, dit topic gaat over uitgaan in Overijssel. Niet vlakbij Overijssel.
Hoe heet die?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou en![]()
Als ik het hier wil hebben over de nieuwe kat van de buren van mn tante dan doe ik dat
Nee, dan heb je het alsnog over mijn kat(ten).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou en![]()
Als ik het hier wil hebben over de nieuwe kat van de buren van mn tante dan doe ik dat
jij bent ongeschoold of loodgieterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:05 schreef stamppot het volgende:
Zwolle is super uitgaan, mits fucking bezopen.
nee hoor... zie eerdergaande posts..quote:
?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:04 schreef reetveter het volgende:
Morgen trouwens gouv.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij bent ongeschoold of loodgieter
of niks gewend
oeh man... tof hoor...quote:
En happen nog ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
oeh man... tof hoor...
nu jij nog een fobo openen...
als ik niet wilde dat deze plaat op i-net kwam, had ik hem niet geplaatst...
logisch denken kan zooooo moeilijk zijn he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |