Whahahaha.... die hebben nog steeds een skihut is het niet?quote:
RACE WAR RACE WAR!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zorgt heul wel voor een vette avondIn die klotetoko's in dan gelijk de hele zaal verdeeld in 2 kampen
Daar hoef ik mijn eigen post niet nog een keer voor terug te lezen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
lees je eigen post nog eens terug en zie daarna ook in dat het een kuttent is.
Race war?quote:
Ja maar dat vinden ze mooi, dan gaan die lichten uit en gaat iedereen los. Dan komen de uitsmijters eraan en die gaan dan gweoon mee meppenquote:
denk dan na voordat je post.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:39 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Daar hoef ik mijn eigen post niet nog een keer voor terug te lezen hoor
puickend idee! Europa ontvluchten!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
Nja, dan maar op een skelter door Europa.
Raalte ook niet, biatch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Race war?
Komop zeg, in Overijssel (los van Deventer dan) spreken negerts ook met een eeeeeeeeee en een ooooooo
Ik noem nog iets treurigs.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar dat vinden ze mooi, dan gaan die lichten uit en gaat iedereen los. Dan komen de uitsmijters eraan en die gaan dan gweoon mee meppen
Pfff... Raalte heeft niet eens negertsquote:
Ach ja ik kan daar zelf ook wel van genietenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar dat vinden ze mooi, dan gaan die lichten uit en gaat iedereen los. Dan komen de uitsmijters eraan en die gaan dan gweoon mee meppen
Hahaha ik weet wie je bedoeltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik noem nog iets treurigs.
Bij diezelfde Zaal Dijk hadden/hebben ze een uitsmijter die "de buffel" werd/wordt genoemd.
Die gast sloeg eerder dan degenen die ruzie hadden...
die bedoel ik ja....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahaha ik weet wie je bedoelt, die deed mee aan sterkste man wedstrijden
. Behangplakker heeft wel mooie verhalen over hem, hehe
![]()
![]()
![]()
But not invincible, gozer uit Raalte heeft hem een keer k.o gekregen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die bedoel ik ja....
whehe... die gast was agressiever dan het publiek dat er kwam
snap je nu waarom ik klaag over het uitgaan in Overijssel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
But not invincible, gozer uit Raalte heeft hem een keer k.o gekregen.
Iedereen blij toe met dat het tegenwoordig "hadden" isquote:
Aspen hoort heul niet in Enschede....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:47 schreef Teteteterek het volgende:
Enschede kan soms best gezellig zijn in Aspen of 't gat (_! ) of zo. Maar dan moet je wel met de juiste mensen zijn inderdaad
Zie je nu dan zelf ook hoe treurig het gesteld is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:50 schreef Teteteterek het volgende:
Het zorgt in ieder geval een beetje voor wat leven op de donderdagavond ( al heb ik dat al maanden niet meer meegemaakt in enschede gelukkig)
Terechte blijheidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:52 schreef reetveter het volgende:
Daarom ben ik blij dat ik doordweeks in Groningen zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |