Dudequote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig zuigen zonder stroom?![]()
quote:Heb via surfspot antivirus gekocht
Nee, gelukkig alleen een scharrel, zou een meid met dit denkniveau niet als vriendin willen, laat staan als vrouwquote:
Wat is er met mij danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:40 schreef B1nulnul het volgende:
Nou ts jij komt ook niet al te slim over in dit topic..
Goed samengevatquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:40 schreef B1nulnul het volgende:
Nou ts jij komt ook niet al te slim over in dit topic..
Helaas reageerde ik zo:quote:Must-be-hosseled-by-Kirk zegt (22:42):
jjaaaaaa
Must-be-hosseled-by-Kirk zegt (22:42):
gelukt!!
Must-be-hosseled-by-Kirk zegt (22:42):
je bent geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je ons mooi tux zegquote:Op maandag 30 maart 2009 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja tuurlijk, vrouwen die niks van computers snappen.Toch gek dan dat ik de lokale helpdesk ben.
Helpdesk is in jouw tippelzone de bijnaam voor de prostituee die alleen tussen kantooruren bereikbaar is, er het langste over doet om je klaar te laten komen en waar de prijs/kwaliteitverhouding om van te janken is?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja tuurlijk, vrouwen die niks van computers snappen.Toch gek dan dat ik de lokale helpdesk ben.
Ja he!quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:03 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Helpdesk is in jouw tippelzone de bijnaam voor de prostituee die alleen tussen kantooruren bereikbaar is, er het langste over doet om je klaar te laten komen en waar de prijs/kwaliteitverhouding om van te janken is?
quote:-Zus- zegt:
wat voor laptop moet ik hehben als ik gewoon een beetje wil internetten, muziek downloaden, luisteren en af en toe tv-programma's wil kijken op intermnet?
-Zus- zegt:
ietrs van 3000 mb werkgeheugen ofzo?
ahahahahhaquote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig zuigen zonder stroom?![]()
Ook handigquote:Op woensdag 1 april 2009 00:20 schreef A-mineur het volgende:
Een collega vertelde laatst van mij dat hij een vrouw moest helpen die iets in een bepaalde applicatie niet wist. En hij had dat programma geschreven. Dus ging ze hem eerst uitleggen hoe het programma werkte voordat ze tot haar vraag kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |