noch... noch...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is: "Van toeten nog blazen weten."
Als je vrouwen dom noemt, moet je zorgen dat zelf geen domme taalfouten maakt. Staat zo slordig.
En jij zit te zappen de hele dag?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daarom ben je zeker nog maagd en speel je Pacman de hele dag?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zappen is iets wat in de genen van de man zitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En jij zit te zappen de hele dag?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar lees jij dat ik niet zap?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zappen is iets wat in de genen van de man zit![]()
Jij bent blijkbaar geen echte man als je niet zapt.
Dan zouden we eigenlijk van naam moeten verwisselen als jij langer zaptquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik niet zap?![]()
Je bent wel serieus echt de ware man hier als je langer kunt zappen dan ik.
Ik loop er niet zo mee te koop.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan zouden we eigenlijk van naam moeten verwisselen als jij langer zapt
Ok, dan houden we het stil.Als jij niet bekend maakt dat jij meer zapt dan ik, dan zal ik niet bekend maken dat jij eigenlijk Wanda heet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik loop er niet zo mee te koop.
Goed. Dan zeg ik niet dat je eigenlijk DeFapster bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok, dan houden we het stil.Als jij niet bekend maakt dat jij meer zapt dan ik, dan zal ik niet bekend maken dat jij eigenlijk Wanda heet.
Dat hoeft niemand te wetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed. Dan zeg ik niet dat je eigenlijk DeFapster bent.
Hoi Groninger!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed. Dan zeg ik niet dat je eigenlijk DeFapster bent.
Hoi.quote:
Vrouwen horen dat van iemand anders, en misschien had ze zelfs al een review opgezocht. Dat jij recensies niet vertrouwt is zeer triest en betekent in feite dat jij geen enkel product kan kopen nadat je een aantal recensies hebt gelezen. Immers je vertrouwt recensies niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:41 schreef esco_ het volgende:
[..]
Maar dat weten vrouwen nietEn nog vertrouw ik niet op die recensies
Ik was een tijdje weg (van Fok!) dus toen maar een andere username.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi.
Ben jij een Republican Social Democrat in disguise?
Om maar wat te quoten.quote:Overigens startte de Windows-pc slechts zes seconden langer op dan zonder Norton. Een zeer goede en snelle tijd. Ook op het gebied van processen wordt goed gescoord. Er zijn slechts twee processen actief en beide verbruiken ze erg weinig RAM-geheugen. In totaal gebruikten ze samen 9 MB van het RAM-geheugen.
In een onafhankelijke test van PassMark haalde Norton Internet Security 2009 bovendien de eerste plek. In onze omzettest scoorde Norton ook bovenaan. Met Nortons suite duurt het omzetten van een bestand namelijk 5 seconden langer dan zonder de suite. Wordt ook nog eens een scan uitgevoerd, dan komen er 14 seconden bij. Een gemiddelde score.
Ik moest zelfs zoeken in m'n fobo, was de naam vergeten, deze is beter.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:17 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik was een tijdje weg (van Fok!) dus toen maar een andere username.
Knap dat je het onthouden hebt! maar ik was jou ook niet vergeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik moest zelfs zoeken in m'n fobo, was de naam vergeten, deze is beter.![]()
Alleen jammer van je CNN-mug.
Als je nu eens gewoon leestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Vrouwen horen dat van iemand anders, en misschien had ze zelfs al een review opgezocht. Dat jij recensies niet vertrouwt is zeer triest en betekent in feite dat jij geen enkel product kan kopen nadat je een aantal recensies hebt gelezen. Immers je vertrouwt recensies niet.
Ik vind zelf dat je je omtrent Norton360 behoorlijk in je voet hebt geschoten aangezien die opmerking van jou tegenwoordig niet meer valide is. Als je met pc's werkt moet je meegaan met de tijd en niet blijven hangen in jouw gedachtenwereldje. Het ene jaar kan ATi enorm goed zijn, het andere jaar nVidia. Alleen fanboys willen dat niet zien vanwege HUN gedachtenwereldje.
Hiermee heb ik dus al aangegeven het eens te willen proberen en niet in mijn "gedachtenwereldje" te blijven hangen. Neemt niet weg dat ik alle andere Norton AV's en IS producten bagger blijf vinden. Die scoren in sommige recensies al jarenlang hoog, terwijl de werkelijkheid ronduit triest wasquote:
Ik speel Pacman met je moeder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daarom ben je zeker nog maagd en speel je Pacman de hele dag?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |