Bij deze zin lezend zag ik het al voor me.. de PC uitzuigen met een stofzuiger..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:08 schreef esco_ het volgende:
Zij: Ja ik ben mijn pc echt eens aan het opruimen en goed schoon t maken
Die heb ik alleen al gebookmarked vanwege de humorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:19 schreef Peter het volgende:
computerles voor catootje, yvonne e.a. blondines
Dat had ze ook nog voor elkaar gekregen. En dan had ze wss ook nog gedacht dat er nu weer meer plaats op de harde schijf vrij isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Donder het volgende:
[..]
Bij deze zin lezend zag ik het al voor me.. de PC uitzuigen met een stofzuiger..
Och, dat kan welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Donder het volgende:
[..]
Bij deze zin lezend zag ik het al voor me.. de PC uitzuigen met een stofzuiger..
Als je gehecht bent aan je apparatuur moet je vooral een stofzuiger in je systeem hangen. Ze verkopen niet voor niets van die mooie flesjes spuitslucht.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och, dat kan welZolang je een beetje voorzicht bent in elk geval, en niet als een malle over alles heen gaat raggen
Edit: en ja ik weet dattie dan niet sneller wordtMaar een beetje minder stof kan geen kwaad
Ik zeg ook niet dat het aan te raden is tochquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als je gehecht bent aan je apparatuur moet je vooral een stofzuiger in je systeem hangen. Ze verkopen niet voor niets van die mooie flesjes spuitslucht.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het aan te raden is tochHet kán
Idd. En volgens Virus Bulletin nu gewoon de snelste met een ++ rating voor systeembelasting . Om een vergelijking te maken NOD 32 kreeg "slechts" een + rating en KIS 2009 en McAfee zelfs een +-quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Norton360 is overigens wel goed. Vroeger maakte Norton idd de pc sloom. Norto360 krijgt niet voor niets hoge waarderingen in tests. Zowel wat opsporing als systeemprestaties betreft! Norton360 versloomt de pc namelijk niet meer, zoal;s Norton vroeger deed
Maar dat weten vrouwen nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Norton360 is overigens wel goed. Vroeger maakte Norton idd de pc sloom. Norto360 krijgt niet voor niets hoge waarderingen in tests. Zowel wat opsporing als systeemprestaties betreft! Norton360 versloomt de pc namelijk niet meer, zoal;s Norton vroeger deed
Poeh boft zij even. Denk dat ze niet meer had kunnen slapen als ze de "zegen" van Zapster niet gekregen hadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Een andere vrouw had ik genadeloos afgekraakt maar jij vindt Burn Notice leuk dus ben je
Goed zo!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:42 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Poeh boft zij even. Denk dat ze niet meer had kunnen slapen als ze de "zegen" van Zapster niet gekregen had
Helpt het als ik zeg dat ik dat nog nooit gedaan hebquote:
quote:Een andere vrouw had ik genadeloos afgekraakt maar jij vindt Burn Notice leuk dus ben je
Beetje waardering is niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:42 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Poeh boft zij even. Denk dat ze niet meer had kunnen slapen als ze de "zegen" van Zapster niet gekregen had
VirusBulletin is niet gekleurd. Ga nou maar gewoon proberen . Wedden dat je tevreden bent?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:41 schreef esco_ het volgende:
[..]
Maar dat weten vrouwen nietEn nog vertrouw ik niet op die recensies
Ik neem het voor je op trutquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik dat nog nooit gedaan heb![]()
Ik ben een redelijke kluns dus dat gaat geheid mis
[..]Dank je
[..]
Beetje waardering is niet verkeerd hoor
quote:
Ik ga proberenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
VirusBulletin is niet gekleurd. Ga nou maar gewoon proberen . Wedden dat je tevreden bent?
Trage Norton = verleden tijd. Nu is het zelfs een van de lichtste AV oplossingen.
Jij ook bedankt hoorquote:
Jij was zeker het beste jongetje in de klas?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De lessen in slijmen-bij-vrouwen heb je gemist geloof ik
Daarom ben je zeker nog maagd en speel je Pacman de hele dag?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij was zeker het beste jongetje in de klas?
Slijmen heb ik een teringhekel aan , dus ook slijmen bij vrouwen.
Pacman doet wel altijd mooi het mondje openquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daarom ben je zeker nog maagd en speel je Pacman de hele dag?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |