http://www.spitsnieuws.nl(...)kt_wel_noordkor.htmlquote:We zitten hier voor Piet Snot. Ik blijf hier niet zitten als een circuspaard. Als wij ons als parlement serieus nemen, stappen we op bij dit debat. De kern van het debat is dat je als oppositie ook invloed kunt uitoefenen. Als van tevoren gezegd wordt dat daar bijster weinig kans voor is, dan zijn we hier een Noord-Koreaans parlement.''
Dat zei een woedende PVV-leider Geert Wilders donderdag nadat hij uit het Tweede-Kamerdebat over het crisispakket was gelopen. Wilders is kwaad omdat CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel had aangegeven dat wat hem betreft de ruimte voor de Kamer om nog iets te veranderen aan het crisispakket ,,buitengewoon beperkt'' is.
Achterkamers
Wilders liep uit protest met zijn hele fractie uit het debat. Een deel van de Kamer roffelde instemmend op de bankjes. Rita Verdonk zei dat ze het besluit van Wilders kan voorstellen. ,,Er is hier sprake van achterkamertjespolitiek. GroenLinks-leider Femke Halsema veroordeelde het vertrek. ,,Een democraat loopt nooit weg uit een democratisch debat
Als ik aan iemand een hekel heb, is het wel aan dit mislukte vrouwbaksel. Vol negativiteit en altijd denigrerend op de persoon. Om over haar vreselijke manier van praten nog maar te zwijgen. Liep zij zelf maar eens weg.quote:GroenLinks-leider Femke Halsema veroordeelde het vertrek. ,,Een democraat loopt nooit weg uit een democratisch debat
Weglopen is per definitie al fout voor problemen. Maar als duivelse volkvertegenwoordiger een voorbeeld op de TV te geven ?? zullen velen wildersen het overnemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als ik aan iemand een hekel heb, is het wel aan dit mislukte vrouwbaksel. Vol negativiteit en altijd denigrerend op de persoon. Om over haar vreselijke manier van praten nog maar te zwijgen. Liep zij zelf maar eens weg.
@ Meki: Tussen boos weglopen omdat je niet gehoord wordt en het dictatorschap ligt nog een hele wereld hoor.
Vraag je schoolgeld maar terug, want het heeft niks geholpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Weglopen is per definitie al fout voor problemen. Maar als duivelse volkvertegenwoordiger een voorbeeld op de TV te geven ?? zullen velen wildersen het overnemen.
ga eens nadenken joh...quote:
Rot op Hypocrietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Weglopen is per definitie al fout voor problemen. Maar als duivelse volkvertegenwoordiger een voorbeeld op de TV te geven ?? zullen velen wildersen het overnemen.
Waarom? Rutte heeft punten weten aan te dragen waarnaar het kabinet gaat kijken en misschien worden er alsnog punten van Rutte overgenomen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:26 schreef reetveter het volgende:
Eensch met Wilders.
padvindersquote:
nee, hij is de josti die dood moet...quote:
Ik vind de man soms best amusant, en verder mag iedereen blijven leven van me.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, hij is de josti die dood moet...
whehehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Rot op Hypocriet
Toen Erdogan wegliep , was het wel goed
Misselijk ventje ben jij zeg
Vandaar zoveel aanhang.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:36 schreef kingmob het volgende:
De samenvatting is dus dat Wilders de werking van het parlement eigenlijk niet begrijpt?
Shocking...
En wat je zegt, ben je zelf...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, hij is de josti die dood moet...
Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij snapt de stemmers, drama verkoopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |