Rondjes renneeeeen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
zow was ik weer, net toch even gedoucht
Nu die stomme haren nog droog krijgen
Denk toch dat ik voor de fohn optie gaquote:
Geen idee, bij mij is het ook altijd een verrassing als ik een PM krijg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk toch dat ik voor de fohn optie ga
Trouwens, waar kan je precies instellen dat je mail wilt ontvangen bij het ontvangen van pm?
Ow stom! Bij fobo kan het wel en bij pm niet. Irritant.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij is het ook altijd een verrassing als ik een PM krijg.
Whoei, wasje in de droger, ik kan gaan tukken..
jij ook zo, want je moet weer vroeg op!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow stom! Bij fobo kan het wel en bij pm niet. Irritant.
Maar oke
Truste
jahquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij ook zo, want je moet weer vroeg op!
Kaal scherenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
zow was ik weer, net toch even gedoucht
Nu die stomme haren nog droog krijgen
Zie je bij elke post die je maakt dan niet dat envelopje bij de "quote" knop oplichten met aantal PM's dat je hebt ontvangen? Bij werkelijk elke post die ik maak blijft dat irritante ding te zien...quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow stom! Bij fobo kan het wel en bij pm niet. Irritant.
Maar oke
Truste
Ik ben blij voor je dat je Weasel bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 06:18 schreef zbbrox het volgende:
Haai.
Ik dacht ik begin vroeg vandaag.. ben ik ook vroeg klaar.
I AM WEASEL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |