de meeste topics buiten KLB en ONZ volgens mij welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Noem eens 1 topic op FOK! wat niet eindigt in een bash/wellus/nietes discussie dan?
Klaagbaak is nu Onzin, alleen erger, maar geloof dat het de mensen die "modden" niet echt boeit ofzo???quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste topics buiten KLB en ONZ volgens mij wel
Oké, nu moet ik eigenlijk wel buigen, hè. Want de grote FritsVanEgters heeft 24k posts!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 06:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zegt wie? De domste newbie van de maand?
Ik weet dat je ontgroening gewend bent maar buigen voor senioren is hier niet nodig. Ik heb eerlijk gezegd liever dat je ophoudt met het plaatsen van domme posts die nergens op gebaseerd zijn, als je me toch een plezier wilt doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Oké, nu moet ik eigenlijk wel buigen, hè. Want de grote FritsVanEgters heeft 24k posts!
Alleen omdat jullie het verband tussen bepaalde posts niet zien betekent nog niet dat ze dom zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet dat je ontgroening gewend bent maar buigen voor senioren is hier niet nodig. Ik heb eerlijk gezegd liever dat je ophoudt met het plaatsen van domme posts die nergens op gebaseerd zijn, als je me toch een plezier wilt doen.
Hou je poot vooral lekker stijf joh. Het ligt aan ons.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Alleen omdat jullie het verband tussen bepaalde posts niet zien betekent nog niet dat ze dom zijn.
Ik wist niet dat er ook nog een mannelijke variant van Gia was op FOK!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Alleen omdat jullie het verband tussen bepaalde posts niet zien betekent nog niet dat ze dom zijn.
Ik heb het gewoon over rokers in het algemeen. Alhoewel ik wel op jouw posts reageer, is het niet direct als reactie op jou persoonlijk bedoeld.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:35 schreef Stali het volgende:
Dit slaat gewoon helemaal nergens meer op, je zit me continu aan te vallen op dingen waar ik me helemaal niet schuldig aan maak. Schiet jij even lekker op zeg.
Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:46 schreef Keltie het volgende:
Willen roken? Mjah, ik wil gewoon niet stoppen
Het topic gaat niet over roken in het algemeen. Ten hoogste over buiten roken in het algemeen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over rokers in het algemeen. Alhoewel ik wel op jouw posts reageer, is het niet direct als reactie op jou persoonlijk bedoeld.
Tis wel weer veelzeggend dat je er kriebelig van wordt en dat ook in je reacties laat blijken. Steek er nog een op.
Een joint... jee dat is echt lang geleden dat ik die gerookt heb. Was best geinig wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:11 schreef DanOam het volgende:
Rook van sigaretten stinkt idd, maar voor mij nog niet niet erg genoeg om te verkassen... aan de TS, vooral doorroken... desnoods steek je een joint op
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:47 schreef Teteteterek het volgende:
Willen jullie alsjeblieft weggaan uit dit topic, ik heb last van jullie stank
Lienzz vindt je niet echt leuk? Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:47 schreef Teteteterek het volgende:
Willen jullie alsjeblieft weggaan uit dit topic, ik heb last van jullie stank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |