Nee, bij droog vriesweer blijven die autogassen zo heerlijk laag hangen......quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat vind ik niet normaal hoor, fiets je dan echt zo langzaam?.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:35 schreef Stali het volgende:
Ik rook...
Hangt zonet de buurvrouw ineens uit hun slaapkamerraam dat ze er last van heeft.
JIJ raakte geïrriteerd?? Zien jullie rokers nou echt niet in hoe asociaal je bezig bent?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:13 schreef Lienzz het volgende:
Vorige zomer zat ik lekker op het terrasje buiten (heerlijk voor de rokers natuurlijk) We hadden net gegeten en dronken nog wat na, after dinner smaakt een sigaret natuurlijk het best!
Ik stak me een sigaretje op en genoot er van (lekker weer, lekker eten, lekker drinken, lekker sigaretje...je kent het wel) maar enkele seconden later kwamen er mensen naast ons ztten, aan een ander tafeltje!
Op een gegeven moment begon die mevrouw te klagen dat ze last had van mijn sigarettenrook en vroeg ze of ik misschien mijn sigaret wilde uitmaken of dat ik de rook een andere kant op wilden blazen.
Serieus?!?! mijn schoenen vielen uit en ik raakte er zelfs door geiritteerd. Ik heb er dan ook geen gehoor aan gegeven! Ik dacht zelfs even dat ze een grapje maakte![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
JIJ raakte geïrriteerd?? Zien jullie rokers nou echt niet in hoe asociaal je bezig bent?
Niet rokers mogen lekker binnen zitten, dat is het rookvrije gedeelte.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
JIJ raakte geïrriteerd?? Zien jullie rokers nou echt niet in hoe asociaal je bezig bent?
Ik ben het eens met het rookverbod in de horeca maar dal we rokers ook nog eens in de buitenlucht gaan lastigvallen met geklaag, kom op zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:23 schreef OllieA het volgende:
@TS: je moet je kapot schamen! Buiten gaan staan roken. ASO!
Jullie reageren net of jullie onterecht gediscrimineerd worden of zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:20 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Ga lekker binnen zitten, dat `mogen`rokers niet meer......
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:57 schreef Salvad0R het volgende:
Als buren zoiets bij mij flikken steek ik hun huis in de fik.
Die mensen gaan toch naast haar zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Prima, maar als zo'n muts aan het tafeltje naast me gaat zitten, waar ik al aan het roken ben, is het wel lef om dan ook nog te gaan zeuren dat ik rook he. Ga lekker ergens anders zitten dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Jullie reageren net of jullie onterecht gediscrimineerd worden of zo
Roken is gewoon een ranzige gewoonte en daar moet je andere mensen niet mee lastigvallen
Trollen ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Jullie reageren net of jullie onterecht gediscrimineerd worden of zo
Roken is gewoon een ranzige gewoonte en daar moet je andere mensen niet mee lastigvallen
Dus moet je normale mensen het genot van een zonnig terrasje ontzeggen omdat mevrouw zo nodig moet paffen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:26 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Die mensen gaan toch naast haar zitten
Ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dus moet je normale mensen het genot van een zonnig terrasje ontzeggen omdat mevrouw zo nodig moet paffen?
Want mensen die roken zijn niet normaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dus moet je normale mensen het genot van een zonnig terrasje ontzeggen omdat mevrouw zo nodig moet paffen?
Voordat je het weet, staat buurvrouw aan de deur.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:35 schreef Stali het volgende:
Hoop dat ik vannacht niet snurk, want dat schijn ik nl. af en toe te doen..
Mensen die overlast veroorzaken zijn niet normaal neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want mensen die roken zijn niet normaal
O, ging het daaromquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:41 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Mensen die overlast veroorzaken zijn niet normaal nee
als er asbakken staan mag je er roken, die mensen die daar niet van gediend zijn moeten maar binnen gaan zitten, in al die lege kroegen en restaurants. in de winter moeten wij buiten roken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:13 schreef Lienzz het volgende:
Vorige zomer zat ik lekker op het terrasje buiten (heerlijk voor de rokers natuurlijk) We hadden net gegeten en dronken nog wat na, after dinner smaakt een sigaret natuurlijk het best!
Ik stak me een sigaretje op en genoot er van (lekker weer, lekker eten, lekker drinken, lekker sigaretje...je kent het wel) maar enkele seconden later kwamen er mensen naast ons ztten, aan een ander tafeltje!
Op een gegeven moment begon die mevrouw te klagen dat ze last had van mijn sigarettenrook en vroeg ze of ik misschien mijn sigaret wilde uitmaken of dat ik de rook een andere kant op wilden blazen.
Serieus?!?! mijn schoenen vielen uit en ik raakte er zelfs door geiritteerd. Ik heb er dan ook geen gehoor aan gegeven! Ik dacht zelfs even dat ze een grapje maakte![]()
En moet je normale rokers het genot van een lekker sigaretje ontzeggen in een kroeg omdat mevrouw rokers "abnormaal" lijkt te vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
D'r man rijdt een deuk in mijn kenteken met zijn trekhaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voordat je het weet, staat buurvrouw aan de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |