Van de buren?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:37 schreef Koewam het volgende:
Ja... heb ook last van die gore geur soms. Maar als je rookt weet je als geen ander dat de geur van andermans sigaretten storender is dan wanneer je zelf een peuk opsteek.

Het is een verhaal apart, maar het zal eerder nog het plafond egaliseren, denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:41 schreef Hapslikweg het volgende:
ach ja, met buren heb je meestal gezeik...
ik vind het goed dat je niet binnen rookt, verpest je plafond ook zo

Jawel, er schijnen zelfs mensen te zijn die vinden dat roken in je eigen auto verboden moet worden..quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Verbod in openbare gebouwen, best. Verbod in cafés en restaurants, het moet maar. Familie en vrienden die liever niet willen dat je niet bij hen in huis rookt, nou ja.
Je bent dus aangewezen op de buitenlucht en je eigen huis. Maar op straat krijg je ook al commentaar en nu kun je zelfs in of bij je eigen huis niet meer roken? Gekker moet het echt niet worden

Als het nu een stinkende wietlucht is ok!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef Stali het volgende:
ja maar jeezz... het motregent hier en er staat amper wind.
Is het nu zeiken omdat ze de rook ruikt of dat de rookwolken bij haar de slaapkamer binnendringen.
Ik vind dit wel zo bizar. Sta je toch even buiten te roken om niemand tot last te zijn he.

Dat is elders al ingevoerdquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Jawel, er schijnen zelfs mensen te zijn die vinden dat roken in je eigen auto verboden moet worden..![]()
Nog even en je mag niet eens meer roken in je eigen huurwoning omdat de volgende huurders mogelijk last zouden kunnen gaan hebben van de nicotine aanslag op de muren en plafond ofzo..

In Zweden (of 1 van die andere noordelijke landen), kreeg iemand een rookverbod voor zijn eigen tuin omdat de buren er last van hadden...... Het gaat dus wel degelijk gekker worden..........quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Van de buren?
Ze deed het raam open om tegen me te tetteren. Het was niet dat haar raam openstond o.i.d.
Daarbij motregent het ook nog eens. Ik vind het maar raar.

quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:57 schreef Salvad0R het volgende:
Als buren zoiets bij mij flikken steek ik hun huis in de fik.

Maar een bbq mag dan wel of is dat dan ook verboden?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef childintime het volgende:
[..]
In Zweden (of 1 van die andere noordelijke landen), kreeg iemand een rookverbod voor zijn eigen tuin omdat de buren er last van hadden...... Het gaat dus wel degelijk gekker worden..........

Ach.... mensen moeten iets te zeuren hebben. Ik erger me dood aan mensen die hun auto warm laten draaien als het gevroren heeft. Als ik daar op mijn fietsje langs rij, krijg ik echt geen lucht meer....Maar dat vindt iedereen blijkbaar heel normaalquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef Stali het volgende:
Natuurlijk weet ik wel dat het voor veel zaken handiger is om te stoppen en dat roken slecht voor je is etc.
Maar dit is gewoon te bizar.
We zitten hier feitelijk ook nog eens onder de rook van BASF he?

Waarschijnlijk hebben de zeurders die zelf, dus dat mag welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar een bbq mag dan wel of is dat dan ook verboden?

Dat vind ik niet normaal hoor, fiets je dan echt zo langzaam?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:01 schreef childintime het volgende:
[..]
Ach.... mensen moeten iets te zeuren hebben. Ik erger me dood aan mensen die hun auto warm laten draaien als het gevroren heeft. Als ik daar op mijn fietsje langs rij, krijg ik echt geen lucht meer....Maar dat vindt iedereen blijkbaar heel normaal

Ik heb wel drie biertjes op maar dus geen gelal he.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Ze had niet eens het raam open? Raar dat ze er dan last van hadJe stond zeker ook met je mond vol tanden om verdere opheldering te vragen?

Nee, bij droog vriesweer blijven die autogassen zo heerlijk laag hangen......quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat vind ik niet normaal hoor, fiets je dan echt zo langzaam?.

quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:35 schreef Stali het volgende:
Ik rook...
Hangt zonet de buurvrouw ineens uit hun slaapkamerraam dat ze er last van heeft.

JIJ raakte geïrriteerd?? Zien jullie rokers nou echt niet in hoe asociaal je bezig bent?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:13 schreef Lienzz het volgende:
Vorige zomer zat ik lekker op het terrasje buiten (heerlijk voor de rokers natuurlijk) We hadden net gegeten en dronken nog wat na, after dinner smaakt een sigaret natuurlijk het best!
Ik stak me een sigaretje op en genoot er van (lekker weer, lekker eten, lekker drinken, lekker sigaretje...je kent het wel) maar enkele seconden later kwamen er mensen naast ons ztten, aan een ander tafeltje!
Op een gegeven moment begon die mevrouw te klagen dat ze last had van mijn sigarettenrook en vroeg ze of ik misschien mijn sigaret wilde uitmaken of dat ik de rook een andere kant op wilden blazen.
Serieus?!?! mijn schoenen vielen uit en ik raakte er zelfs door geiritteerd. Ik heb er dan ook geen gehoor aan gegeven! Ik dacht zelfs even dat ze een grapje maakte![]()

quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
JIJ raakte geïrriteerd?? Zien jullie rokers nou echt niet in hoe asociaal je bezig bent?

Niet rokers mogen lekker binnen zitten, dat is het rookvrije gedeelte.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
JIJ raakte geïrriteerd?? Zien jullie rokers nou echt niet in hoe asociaal je bezig bent?

Ik ben het eens met het rookverbod in de horeca maar dal we rokers ook nog eens in de buitenlucht gaan lastigvallen met geklaag, kom op zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:23 schreef OllieA het volgende:
@TS: je moet je kapot schamen! Buiten gaan staan roken. ASO!

Jullie reageren net of jullie onterecht gediscrimineerd worden of zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:20 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Ga lekker binnen zitten, dat `mogen`rokers niet meer......

quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:57 schreef Salvad0R het volgende:
Als buren zoiets bij mij flikken steek ik hun huis in de fik.

Die mensen gaan toch naast haar zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]

Prima, maar als zo'n muts aan het tafeltje naast me gaat zitten, waar ik al aan het roken ben, is het wel lef om dan ook nog te gaan zeuren dat ik rook he. Ga lekker ergens anders zitten dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Jullie reageren net of jullie onterecht gediscrimineerd worden of zo
Roken is gewoon een ranzige gewoonte en daar moet je andere mensen niet mee lastigvallen

Trollen ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Jullie reageren net of jullie onterecht gediscrimineerd worden of zo
Roken is gewoon een ranzige gewoonte en daar moet je andere mensen niet mee lastigvallen

Dus moet je normale mensen het genot van een zonnig terrasje ontzeggen omdat mevrouw zo nodig moet paffen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:26 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Die mensen gaan toch naast haar zitten

Ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dus moet je normale mensen het genot van een zonnig terrasje ontzeggen omdat mevrouw zo nodig moet paffen?

Want mensen die roken zijn niet normaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dus moet je normale mensen het genot van een zonnig terrasje ontzeggen omdat mevrouw zo nodig moet paffen?

Voordat je het weet, staat buurvrouw aan de deur.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:35 schreef Stali het volgende:
Hoop dat ik vannacht niet snurk, want dat schijn ik nl. af en toe te doen..

Mensen die overlast veroorzaken zijn niet normaal neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want mensen die roken zijn niet normaal

O, ging het daaromquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:41 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Mensen die overlast veroorzaken zijn niet normaal nee

als er asbakken staan mag je er roken, die mensen die daar niet van gediend zijn moeten maar binnen gaan zitten, in al die lege kroegen en restaurants. in de winter moeten wij buiten roken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:13 schreef Lienzz het volgende:
Vorige zomer zat ik lekker op het terrasje buiten (heerlijk voor de rokers natuurlijk) We hadden net gegeten en dronken nog wat na, after dinner smaakt een sigaret natuurlijk het best!
Ik stak me een sigaretje op en genoot er van (lekker weer, lekker eten, lekker drinken, lekker sigaretje...je kent het wel) maar enkele seconden later kwamen er mensen naast ons ztten, aan een ander tafeltje!
Op een gegeven moment begon die mevrouw te klagen dat ze last had van mijn sigarettenrook en vroeg ze of ik misschien mijn sigaret wilde uitmaken of dat ik de rook een andere kant op wilden blazen.
Serieus?!?! mijn schoenen vielen uit en ik raakte er zelfs door geiritteerd. Ik heb er dan ook geen gehoor aan gegeven! Ik dacht zelfs even dat ze een grapje maakte![]()

En moet je normale rokers het genot van een lekker sigaretje ontzeggen in een kroeg omdat mevrouw rokers "abnormaal" lijkt te vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]

D'r man rijdt een deuk in mijn kenteken met zijn trekhaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voordat je het weet, staat buurvrouw aan de deur.

Tijd om uit de getto te verhuizen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
D'r man rijdt een deuk in mijn kenteken met zijn trekhaak.
Belt aan.
Vraagt, waarom heb jij tegen mijn auto aangezeten en niet even iets gezegd..

Buren. Ze moesten verbóden worden. Eigenlijk wacht ik op net zo'n hetze tegen buren als momenteel tegen rokersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
D'r man rijdt een deuk in mijn kenteken met zijn trekhaak.
Belt aan.
Vraagt, waarom heb jij tegen mijn auto aangezeten en niet even iets gezegd..

Hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:04 schreef OldJeller het volgende:
Voor mensen die roken is een sigaret lekker evenals de geur van de rook als een ander rookt. Maar anderen vinden het stinken en willen het niet in hun buurt hebben.
Als er iemand bij je in de buurt komt zitten die onwijs naar stront ruikt wat niet te harden is, zodat je je neus dicht moet knijpen.. of iemand die naar allemaal bedorven dingen ruikt bij je in de buurt komt zitten, of naar oud zweet stinkt.. dan wil je toch ook dat hij het liefst de plek verlaat, omdat hij stinkt. Omdat je het vindt stinken.
Sommige mensen vinden op dezelfde manier een sigaret stinken en hebben dus liever dat iemand het ergens anders rookt.

Ja, want eigenlijk is die stank van sigaretten heel normaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:58 schreef Lienzz het volgende:
[..]
En moet je normale rokers het genot van een lekker sigaretje ontzeggen in een kroeg omdat mevrouw rokers "abnormaal" lijkt te vinden![]()
En dan denken dit soort mensen ook nog dat ik er rekening mee houd dat hun mijn sigarettenrook misschien vervelend vinden....DACHT HET NIET![]()
Zeur niet...ga binnen ergens je drankje nuttigen als je last hebt van de rook buiten en laat rokers ook eens lekker onder het genot van een pilsje een sigaretje roken op het terras!

Dat is het niet eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Tijd om uit de getto te verhuizen?

Het ligt er ook een beetje aan.. krijg je de rook van iemand naast je op het terras de hele tijd vol in je gezicht, of probeert die persoon z'n rook wel gewoon zó uit te blazen, dat het niet direct bij iemand in z'n gezicht komt (velen blazen expres naar boven of de zijkant - als daar niemand zit - uit).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens![]()
Als roker voel je je tegenwoordig sowieso een paria, dus je probeert een ander zo min mogelijk overlast te bezorgen (ik dan, tenminste). Maar zoals ik al eerder postte, ben je aangewezen op de buitenlucht en je eigen huis. Als je dan op een terrasje zit, waar het in feite nog mag, en het wordt je dan nóg misgund, dan vind ik dat buitengewoon kleinburgerlijk.
Niet-rokers denken abusievelijk dat ze alle recht van de wereld hebben om een ander overal op zijn rookgedrag aan te spreken. Zelfs, zoals in het geval van TS, bij haar eigen huis. Nogmaals: bekrompen.
Ahja, van die arbeiderswijken, ik ken ze wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is het niet eens..
Allemaal hardwerkende blanke Nederlanders hier.

quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:13 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk is die stank van sigaretten heel normaalNet zoals de geur van mijn winden heel normaal is.

Dus de volgende keer als ik naast je zit in de trein en ik volop winden zit te laten moet JIJ maar ergens anders gaan zitten als je dat niet normaal vindt!quote:

eigenlijk wel ja...en dat zou ik dan ook doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:41 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dus de volgende keer als ik naast je zit in de trein en ik volop winden zit te laten moet JIJ maar ergens anders gaan zitten als je dat niet normaal vindt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |