abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67449075
Eigenlijk wist ik het al vanaf mijn puberjaren, het is eenmaal lastig om zeker te weten wat je denkt.
Maar het beet me toch al die jongens die je op school uitschelden voor " homo " pedo en andere woorden.

Het knaagt aan je zelfvertrouwen , je krijgt het gevoel dat je niet weet wat je bent.
ookal denk je anders dan hun ik moet het toch uiten. Voor de een normaal voor de ander een baken van pijn/ verdriet. maar ik weet zeker dat ik hetero ben. de dames die naar me lonken me vriendin die me nooit kwijt wil. de meiden die om me heen zwermen. de drang om ze naar te verkrachten.

het handjes vasthouden in groep 3 je eerste zoen in groep 6 met je eerste mini verkering.
het eeuwige gepest heeft me onder de duim gehouden.
Pesters zijn gewoon zelf onzeker en weten niet wat ze zelf willen. Hebben het moeilijk thuis ik heb begrip daarvoor. maar uit het niet op een ander persoon. (al is dat menselijk)

Als je helemaal tot hier bent gekomen , bedankt voor het lezen.
Redacted
pi_67449144
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Eigenlijk wist ik het al vanaf mijn puberjaren, het is eenmaal lastig om zeker te weten wat je denkt.
Maar het beet me toch al die jongens die je op school uitschelden voor " homo " pedo en andere woorden.

Het knaagt aan je zelfvertrouwen , je krijgt het gevoel dat je niet weet wat je bent.
ookal denk je anders dan hun ik moet het toch uiten. Voor de een normaal voor de ander een baken van pijn/ verdriet. maar ik weet zeker dat ik hetero ben. de dames die naar me lonken me vriendin die me nooit kwijt wil. de meiden die om me heen zwermen. de drang om ze naar te verkrachten.

het handjes vasthouden in groep 3 je eerste zoen in groep 6 met je eerste mini verkering.
het eeuwige gepest heeft me onder de duim gehouden.
Pesters zijn gewoon zelf onzeker en weten niet wat ze zelf willen. Hebben het moeilijk thuis ik heb begrip daarvoor. maar uit het niet op een ander persoon. (al is dat menselijk)

Als je helemaal tot hier bent gekomen , bedankt voor het lezen.
Maarik begrijp dat je hetero bent? Of juist niet?
pi_67449153
quote:
ga jij eerst maar eens een keertje een nachtje slapen !
Redacted
pi_67449167
ik heb het nog gelezen ook
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_67449188
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maarik begrijp dat je hetero bent? Of juist niet?
Jup en ik ga het vieren ook Bier voor iedereen!
Redacted
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:39:12 #7
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67449221
Ah, ik was even bang dat je homo was.

BIIEEEEEER, TIETUUUHHHH
I never workout
pi_67449269
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Proost!
pi_67449360
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
De meiden die om me heen zwermen. de drang om ze naar te verkrachten.
Heb ik ook wel is last van
pi_67449403
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:43 schreef raaavi het volgende:
Heb ik ook wel is last van
het is lastig om jezelf te beheersen, het ene moment praat je met diegene en het andere zit je te flirten.
Redacted
pi_67449450
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Tof, breng maar , maar hier gaat wel een slotje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')