Powned heeft het voor elkaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou, het is nog maar de vraag of POWNED het gaat halen of niet.
Eens. Ik ben ook voor een BBC model. Alle budgetten die nu verspreid zijn over de diverse omroepen voor documentaires en onderzoeksjournalistiek e.d. bij elkaar...en reken maar dat je mooie tv kunt maken!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:19 schreef isogram het volgende:
[..]
Of nog beter: opdoeken, al die omroepen en hun gezeur om leden. Gewoon één publieke omroep, met één centrale programmaraad die toeziet op kwaliteit en diversiteit van het aanbod.
Ach, het is beter dan met stenen naar de politie gooien. Maar ergens verliezen kwajongsstreken hun glans als het allemaal iets te proper wordt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha. Voorlopig denken ze nog via internet een revolutie in de grote mensenwereld te kunnen bewerkstelligen. Best schattig
Ik hoop dat ik niet tel. Ik ben op onjuiste manier geworven door deze verderfelijke omroep.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan tellen al die fokleden ook niet natuurlijk
In Engeland betaal je ook erg veel kijkgeld, weet niet of dat nog steeds zo is, maar ik meen dat het velen malen hoger was als in Nederland.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Ik ben ook voor een BBC model. Alle budgetten die nu verspreid zijn over de diverse omroepen voor documentaires en onderzoeksjournalistiek e.d. bij elkaar...en reken maar dat je mooie tv kunt maken!
Klopt, per inwoner is onze PO helemaal niet zo gek duur. Goedkoper dan bv België, G-B of Zweden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Engeland betaal je ook erg veel kijkgeld, weet niet of dat nog steeds zo is, maar ik meen dat het velen malen hoger was als in Nederland.
Volgens mij gaat er ook nog wat belastinggeld naar de omroepen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, per inwoner is onze PO helemaal niet zo gek duur. Goedkoper dan bv België, G-B of Zweden.
Klopt daar heb ik het ook over. De kosten die de burgers per persoon aan de publieke omroepen hebben zijn in Nederland relatief laag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er ook nog wat belastinggeld naar de omroepen...
Ze verkopen inderdaad een hoop door. Zonder dat zou de bijdrage per persoon nog groter zijn vermoedelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij was het destijds iets van 400 gulden per jaar per gezin, wel verkoopt BBC volgens mij relatief veel producties door. Denk dat Topgear al snel aan 100 landen verkocht wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |