Huh?! wanneer ben je te horen dan?? Maar ik hoef niet zo nodig op de radio hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben gevraagd voor de show van Timor om wat te vertellen over Groningen maar volgens mij kan jij dat beter doen Hans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag gisteren al een enthousiaste tweet van Domien hierover. Ik begrijp 't niet. Dat er verschil in smaak is, okay. Maar dit is gewoon geen muziek. Net zoals die hype rond De Jeugd van Tegenwoordig,quote:
Ach ja, dat zeg ik ook altijd over happy hardcorequote:
Niet zo denigrerend. Ik hou totaal niet van hiphop. Maar die plaatjes van Dio vind ik vet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Ej Ej ej ej ej ej stop! ej ej ej ej stop! zo kan ik ook wel een plaat maken..
Bergkamp in je avatarquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef toma het volgende:
EEj!
Dat shirt is zow fout dat ie vet isquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bergkamp in je avatarPrachtig shirt ook ! Heb zo'n shirt hier nog ergens liggen
![]()
Veenstra vindt het weer goed? Naja, ieder zijn ding
Ik kan hier echt weinig aan toevoegenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag gisteren al een enthousiaste tweet van Domien hierover. Ik begrijp 't niet. Dat er verschil in smaak is, okay. Maar dit is gewoon geen muziek. Net zoals die hype rond De Jeugd van Tegenwoordig,
Ik vind de Jeugd van Tegenwoordig (en alle spinoffs ervan) eigenlijk wel geinigquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag gisteren al een enthousiaste tweet van Domien hierover. Ik begrijp 't niet. Dat er verschil in smaak is, okay. Maar dit is gewoon geen muziek. Net zoals die hype rond De Jeugd van Tegenwoordig,
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Hij vroeg me voor de Timor Open Radio..en toen heb ik gezegd, dat kun je beter aan -Hans- vragen.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar leuk dat je even aan mij dacht
![]()
Jupquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef toma het volgende:
[..]
Dat shirt is zow fout dat ie vet is
Bedankt
Ik versta die gast voor geen meter als 'ie rapt, maar veel andere mensen in Nederland blijkbaar wel....quote:
Ik vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Wat hebben ze te melden behalve die debiele tekstenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind de Jeugd van Tegenwoordig (en alle spinoffs ervan) eigenlijk wel geinig
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom gooit Giels Frankrijk-muziekje ff ertussendoor.
Ik stem voor!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je deze dame niet es regelen als gast bij EW, Michiel?Miss Nine, dj en model en Nederlands
. http://djmissnine.hyves.nl/ DJ Miss Nine
Iddquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja! En die fax ook telkens....
!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind de Jeugd van Tegenwoordig (en alle spinoffs ervan) eigenlijk wel geinig
Ik wou dat ik het niet kon verstaan want misschien dat ik het dan wat meer zou waarderen. Ik vraag mij af of die andere mensen het wel verstaan. Die gaan volgens mij meer voor de naam en de flow. Dio / JvT is nou eenmaal populair bij de jeugd..quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik versta die gast voor geen meter als 'ie rapt, maar veel andere mensen in Nederland blijkbaar wel....
Ik hoop trouwens dat er 'n instrumentale versie van die single uitkomt, want The Madd is wél tof!
Aardig chanson inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef toma het volgende:
Heerlijke plaat van Franz Ferdinand
Begin m steeds leuker te vinden.
Ze is ook al eens in de 3FM Studio geweest, voor een photoshoot met Eddy Zoey (en SunChaser was er toen ook bij voor FOK!tv).quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je deze dame niet es regelen als gast bij EW, Michiel?Miss Nine, dj en model en Nederlands
. http://djmissnine.hyves.nl/ DJ Miss Nine
Ah, dan weet ze de weg te vindenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is ook al eens in de 3FM Studio geweest, voor een photoshoot met Eddy Zoey (en SunChaser was er toen ook bij voor FOK!tv).
Roel ! ik liep vandaag even langs QPark @ Westerhaven. Volle bak hoor ! Mooie locatie ook zo vlak bij de Mediamarktquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dan weet ze de weg te vinden. Tijd voor Tjibbe om haar es ff uit te nodigen
.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel ! ik liep vandaag even langs QPark @ Westerhaven. Volle bak hoor ! Mooie locatie ook zo vlak bij de Mediamarkt
Jahahaha! Dat waren wel de hoogtepunten van de uitzendingquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd![]()
. En het EW-muziekje nu op de achtergrond
![]()
.
Linkje naar het filmpje: FOK!tv interviewt fotomodel en DJ Miss-Ninequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dan weet ze de weg te vinden. Tijd voor Tjibbe om haar es ff uit te nodigen
.
Ahja, dat heb ik wel es gezien, herinner ik me nuquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Linkje naar het filmpje: FOK!tv interviewt fotomodel en DJ Miss-Nine
Die staat zelfs in de Wiki!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Daar kun je je aankopen in de garage meteen in de auto laden
. Ideaal
. Ossenmarkt blijft de mooiste garage in Groningen
. Ideaal: cilindervorm, schuine parkeervakken, makkelijk in- en uitrijden.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
We mogen weer !!!!!!!!!!!!!!Starsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
Ja.quote:
Oh God, dan verwacht ik morgen wel 'n "Gaby BLAASER" op z'n Duits van Ekdom....quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Gaby Blaaser (of hoe je dat ook schrijft) dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Gitaarmat op 26-03-2009 22:03:21 (spoilertje :P) ]
En Ekdom die binnen komt lopen met een Blazer aan? Of een BLAASorkest, of WC-geluiden, of een alcohol-test, of...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh God, dan verwacht ik morgen wel 'n "Gaby BLAASER" op z'n Duits van Ekdom....
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef Gitaarmat het volgende:Kapotte videoband?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O+ SG / BRM O+!!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, voor haar wat minder natuurlijk.... Beterschap Sharid!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, voor haar wat minder natuurlijk.... Beterschap Sharid!
Die gasten zijn inderdaad freaking goed !quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:30 schreef toma het volgende:
Damn, dit klinkt lekker
Hoor hem bijna alleen savonds , jammer genoegquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als 3FM eens wat vaker Röyksopp – Happy Up Here zou draaien..
Nee joh, niet te vaak! 't Is wel prima zo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als 3FM eens wat vaker Röyksopp – Happy Up Here zou draaien..
Jup en het zijn eigenlijk ook maar een paar jocks die de plaat draaien (o.a. Bart en vooral Annemieke). Verwacht eigenlijk dat de plaat morgen ook wel op de playlist staat van MoveYourAss..quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoor hem bijna alleen savonds , jammer genoeg
Het hoeft van mij geen MH te worden (alhoewel), maar het ratio mag van mij toch echt wel wat omhoog. De plaat is zoooooooo goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee joh, niet te vaak! 't Is wel prima zo.
Vind er persoonlijk helemaal niets aan om het te vaak te horen, eens in de zoveel tijd prima.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef MichielV het volgende:
Het is wel heel erg voor OF tegen bij Dio, De Jeugd etc. Het is ook echt iets waar ik pas sinds een jaar of wat open voor sta, maar vind het nu echt heel lekker.
Dat had ik even nodig, thanksquote:
Ik heb geen idee eigenlijk of die ergens online staan....quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:20 schreef T3hTommay het volgende:
Hm, kom ik weer even tussendoor... Heeft iemand nog wat links naar van die STER reclames die weleens tijdens EkStra Weekend en Ekdom In De Nacht voorbij komen? Bij voorbaat dank
Zou het in natura mogen..?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alsje!Maar je moet ook Corton bedanken, want hij draaide 't origineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zou het in natura mogen..?
Getver, krols ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
3333!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
[..]
Best wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er weer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Nevermind me, ik mis gewoon iemand.
ja maar moet dat nou zo plastisch! Krols is net zo'n vies woord als piemel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Nevermind me, ik mis gewoon iemand.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ja maar moet dat nou zo plastisch! Krols is net zo'n vies woord als piemel.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ja maar moet dat nou zo plastisch! Krols is net zo'n vies woord als piemel.
nou ja is toch zo. Ik heb minder moeite met lul ipv piemel of kut ipv vagina. Of nog erger... vagijn. Brrrrquote:
Nicequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sigur Ros - Viđ spilum endalaust - A Take Away Show![]()
Tja, 'geil' rijmt nou eenmaal niet op 'Grolsch'.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou ja is toch zo. Ik heb minder moeite met lul ipv piemel of kut ipv vagina. Of nog erger... vagijn. Brrrr
Ja wacht maar, je hebt een stokpaardje wakker gemaakt. Ik trek er een biertje voor los.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Sorry dat ik je zo geshockeerd heb
nee dat is waar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, 'geil' rijmt nou eenmaal niet op 'Grolsch'.
Oeh ja Slayer heerlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ben aan mijn jaarlijkse dosis slayer toe vrees ik.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh ja Slayer heerlijk![]()
Sepultura mag ook
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, Corton, dat verhaal kennen we wel. We weten nu echt wel wat de 3 voor 12 is
. En als er blijkbaar geen hond iets instuurt, geeft dat wellicht aan dat je beter gewoon muziek kunt draaien en dat hele onderdeel moet skippen.
Verdonk heeft weer een wazige donderdagquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef Dandelion het volgende:
Verdonk zegt vertrouwen in kabinet op
poeh. Daar zullen ze van gaan zweten...
misschien dat ze genoeg hadden aan 2 inwisselbare platen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:04 schreef TheZapster het volgende:
Ik snap niet dat 3FM helemaal langs Crawl gegaan is, wat volgens mij de nieuwste single van KoL is.
Geduld, nog 'n half jaartje, of zoiets....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:04 schreef TheZapster het volgende:
Ik snap niet dat 3FM helemaal langs Crawl gegaan is, wat volgens mij de nieuwste single van KoL is.
Tussen die belachelijke hoeveelheid prijsvragen door ja. Corton heeft 't meer over alwéér het weggeven van kaarten dan de muziek die hij draait.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mond dicht Limbo![]()
Bij de 3voor12 wordt er tenminste goede muziek gedraaid
Dit klinkt best lekker moet ik zeggen![]()
Crawl zal eerder te stevig voor de tere oortjes van de 3FM muziekredactie zijn denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
misschien dat ze genoeg hadden aan 2 inwisselbare platen?
Ik zat me al te verbijten. En Corton noemt 't dan 'getergde stemgeluid'. Nou, 't is vooral kansloos gekerm!quote:
De vraag is wat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:12 schreef TheZapster het volgende:
Snapt 3FM niet dat ze eens wat moeten doen als je die dramatische luistercijfers weer ziet? Q-music roert in het zelfde potje als 3FM en zit qua luistercijfers echt niet ver achter 3FM.
04. Radio 3FM - 7,7 (7,9)
05. Radio 1 - 7,1 (6,6)
06. Q-music - 6,9 (6,8)
Minder hete hits draaien misschien?quote:
Mja, dan zit je al snel in het straatje van KinkFM lijkt me?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Minder hete hits draaien misschien?![]()
Q-Music draait echt precies hetzelfde als 3FM in de overdag uren.Volgens mij ligt er een gigantische markt open voor een zender die wat anders dan de rest draait.
KinkFM is ook verre van alternatief tegenwoordig, al zijn ze wel wat 3FM zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mja, dan zit je al snel in het straatje van KinkFM lijkt me?
Tja ik weet het niet, want, ondanks dat ik vaak zat op 3fm zit te kankeren lusiter ik eigenlijk nooit naar een andere zender. StuBru kan ik niet aanhoren, dat zalvige vlaamse klets tussen door. KinkFM kan me ook niet echt boeien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
KinkFM is ook verre van alternatief tegenwoordig, al zijn ze wel wat 3FM zou moeten zijn.
Argh weer Crack the Shutters![]()
![]()
![]()
Man o man wat ben ik deze plaat zat
Inderdaad, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef TheZapster het volgende:
Argh weer Crack the Shutters![]()
![]()
![]()
Man o man wat ben ik deze plaat zat
Oja, bij deze nog even 'nquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Dandelion het volgende:
MAar goed, als ik al hoor dat Timur als talent van 3Fm wordt bestempeld vermoed ik dat ik over een tijdje weer in een Magic Friends periode beland. Oftewel 3fm ook niet aanzet.
Oei The Magic Friends, dat was misschien nog wel erger als Coen & Sanderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet, want, ondanks dat ik vaak zat op 3fm zit te kankeren lusiter ik eigenlijk nooit naar een andere zender. StuBru kan ik niet aanhoren, dat zalvige vlaamse klets tussen door. KinkFM kan me ook niet echt boeien.
MAar goed, als ik al hoor dat Timur als talent van 3Fm wordt bestempeld vermoed ik dat ik over een tijdje weer in een Magic Friends periode beland. Oftewel 3fm ook niet aanzet.
Ja dat item opzich, nou ja dat kan nog. Alhoewel mensen echt de meest labiele dingen horen. Maar goed dat vergeet ik ze dan maar. Maar inderdaad dat gegiechel. Yuck.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oja, bij deze nog even 'nvoor je posts van vanmiddag. Ik heb 'n poosje terug ongeveer hetzelfde gepost over dat Mama Appelsap-item, 't kinderachtige gegiechel, etcetera....
Volgens mij postte ik toen dat ik 't Mama Appelsap-item bijna nog erger vind dan wanneer iemand 'n plaat covert en daarbij 't origineel verneukt. Dus nee, dat item kan volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja dat item opzich, nou ja dat kan nog. Alhoewel mensen echt de meest labiele dingen horen. Maar goed dat vergeet ik ze dan maar. Maar inderdaad dat gegiechel. Yuck.
Word ik er weer kwaad over
Ciao!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:39 schreef Dandelion het volgende:
ik geef er de brui aan voor vandaag.
Toedeloe
Ik heb 'n paar nummertjes gehoord; klinkt goed!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:43 schreef TheZapster het volgende:
Elle Bandita![]()
![]()
![]()
Van de week de cd maar eens bestellen denk ik
Dank uquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jahahahahaaaa! Daar is m'n grote held weer!![]()
Topic is al vol als jij wakker wordt morgen Tim.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:49 schreef TIM-846 het volgende:
Net terug uit de stadEven een teeveepeetje plaatsen voor morgenochtend
![]()
Dat, en welke gek gaat er nou 'n tvp plaatsen wanneer 'ie net uit de stad komt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:51 schreef TheZapster het volgende:
Topic is al vol als jij wakker wordt morgen Tim.
Ik zal 'm nu direct nog even uitprinten, en meenemen naar m'n slaapkamer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze ziet er ook verdomd lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Ze is de rechter maar dat lijkt mij wel duidelijk toch
Kudtquote:
Trustequote:
tvpquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat, en welke gek gaat er nou 'n tvp plaatsen wanneer 'ie net uit de stad komt?
Ja komt eraanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uitslag van beste sportcommentator al bekent borisz?
Ikke gekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat, en welke gek gaat er nou 'n tvp plaatsen wanneer 'ie net uit de stad komt?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Omdat Hans er nu niet is, dan maar zo.
Ej man !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Goede morgen
Metro Station- Shake It.
Nou, ik ga naar het busstation.
Geen last vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een vermoeiende gasten, die Mike en Thomas![]()
.
En voor mijzelfs de laatste werkdag ooit bij dit bedrijfquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:01 schreef Sirolf het volgende:
DIE RUST hier!
Laatste dag van de werkweek alweer.
We mailen! (als 'ie het weer doet)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Redelijk. Mijn computer doet het weer niet.. Dus ga hem weer opnieuw opstartenTot zo
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het schijnt de zon, maar waait het fucking hard
Weer opnieuw opgestart! Kon net niet bij mijn documenten hiero. Kortom, dacht even dat mijn scriptie was verdwenenquote:
Ik bedacht me toen straks wat ik vervelender vind. Fietsen door de regen, of fietsen tegen de snoeiharde wind in.. Denk dat ik dat laatste erger vindquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inmiddels begint het weer wat lichter te worden, maar het heeft net echt keihard geregend
Ah, gelukkig maar! zou toch zonde zijn als je ze kwijt zou zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weer opnieuw opgestart! Kon net niet bij mijn documenten hiero. Kortom, dacht even dat mijn scriptie was verdwenenMaar hij is er weer
Ik vind regen echt heeeeeeel kud ! Wind trouwens ook wel, maar meestal neem ik dan een soort van race houding aan en dan is het eigenlijk wel te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik bedacht me toen straks wat ik vervelender vind. Fietsen door de regen, of fietsen tegen de snoeiharde wind in.. Denk dat ik dat laatste erger vindDan trap je jezelf een ongeluk en kom je amper vooruit
Dagcijfers #180quote:Top 100 van donderdag 26 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 160 TIM-846
08. 159 Roel_Jewel
18. 131 -Hans-
52. 083 Dandelion
64. 073 naatje_1
Ik dacht, ik doe eens rustig aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef TIM-846 het volgende:
Gisteren nog rustig gedaan tov mijn topdag woensdag 25 maart met een negende plaats. Gisteren gestegen naar plek 7 in de dag top10![]()
[..]
Dagcijfers #180
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was je aan het zoeken, maar kon je nergens vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe eens rustig aan
Zou zonde zijn??? Dan zou ik verdomme in een ware depressie terecht komenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar! zou toch zonde zijn als je ze kwijt zou zijn.
Haha. Op mijn krakkemikkige fietsje heeft een racehouding geen effectquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind regen echt heeeeeeel kud ! Wind trouwens ook wel, maar meestal neem ik dan een soort van race houding aan en dan is het eigenlijk wel te doen
Ah, ik sta weer es op een normale plaatsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef TIM-846 het volgende:
Gisteren nog rustig gedaan tov mijn topdag woensdag 25 maart met een negende plaats. Gisteren gestegen naar plek 7 in de dag top10![]()
[..]
Dagcijfers #180
Het had zomaar een plekkie hoger kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik sta weer es op een normale plaats.
En daar ben je blij om?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dagcijfers #180
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef TIM-846 het volgende:
He Hans! Krezip! SpringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zou zonde zijn??? Dan zou ik verdomme in een ware depressie terecht komenGelukkig had ik hem vorige week nog naar mezelf gemaild
was ook eens een keer tijdquote:
Stereo is datquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoor dubbel hier!
Via de radio en via de gang.
Dag!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:32 schreef cosmick het volgende:
Dag!
Die jingle alleen al... afgrijseljk!quote:
quote:
hansquote:
Timmiej !!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:34 schreef Jimbo het volgende:
vanacht roosbeef in de studio, ik sla de nachtegiel maar eens over.
omdat de andere in de baas zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:20 schreef TIM-846 het volgende:
Bizar hoe koud mijn pink en middelvinger van mijn rechterhand altijd zijn op mijn stage. Anders heb ik daar nooit last van
en de zang , en het uiterlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Zij was na Noorderslag ook een keer bij DWDD, toen vond ik haar als persoon vreselijk irritant.
vandaag een nieuwequote:
knipzequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen. Ga zo naar kapper en daarna boodschappen doen.
Je bent gewoon een commerciele hoer!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en de zang , en het uiterlijk
zn gevalletje dat je hoopt dat 't preventief geruimd word.
Morgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef MarijeH het volgende:Goedemorgen. Ga zo naar kapper en daarna boodschappen doen.
Niet dat fuck you van lily allen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vandaag een nieuwe
hoop dat ze weer wat tofs doen en geen u2 of lady gaga oid
Lady Linnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:23 schreef TIM-846 het volgende:
Welke Belgische dame is dat op de radio?
totaal niet, ik houd juist veel van toffe undergrond bands die niet op de radio komenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je bent gewoon een commerciele hoer!
die word het niet denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |