Het hoeft ook niet persé, je hebt er alleen meer kans opquote:
Even een vraag die ik nog niet tegen ben gekomen..quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Met behulp van wat mods een verbeterde Megaton house neergezet. Je moet toch een plek hebben om al je troep neer te leggen. Geen cheats, alles is eerlijk verkregen.![]()
Als eerste, de huiskamer met zicht op eerste verdieping, ik denk dat ik in totaal zo'n 74 Nuka Cola Quantums heb. Die grote teddybear vind je ergens in een fabriek.
http://i41.tinypic.com/2wddkcp.jpg
Als tweede, ondergrondse bunker waar ik het echte materiaal neerzet, komt altijd goed van pas als ik besluit alles en iedereen uit te moorden.
http://i42.tinypic.com/316u8ew.jpg
Direct de images posten valt nogal groot uit, dus daarom maar de links.
Lees je het topic wel? Er is al antwoord op gegeven. Het is een mod, de link staat in het topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Even een vraag die ik nog niet tegen ben gekomen..
Waar is die ondergrondse bunker??? Kan er nergens iets over vinden??
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lees je het topic wel? Er is al antwoord op gegeven. Het is een mod, de link staat in het topic.
Het grotere huis en de bunker zijn door mods erbij gekomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
1 Regel verder staat dat er niks met cheats gedaan is, alles is eerlijk verkregen... Vandaar dat ik het vraag
Ja, het staat gewoon duidelijk uitgelegd in de post eronder.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het grotere huis en de bunker zijn door mods erbij gekomen.
De items die hij in zijn huis heeft zijn allemaal zelf bij elkaar geraapt door hem, zonder mods/cheats.
Zo bedoelt hij het
Ow ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, het staat gewoon duidelijk uitgelegd in de post eronder.
Excuse me, maar wtf is revamp? En ik weet niet uit welk deel van de wereld jij komt, maar bij mij valt het plotseling ontstaan van een bunker ONDER een huis niet bepaald onder het inrichten van een huis..quote:Op zondag 29 maart 2009 18:15 schreef Supersoep het volgende:
"Megaton House revamp"
"Ik heb er nog meer, maar die hebben weinig invloed op het inrichten van een huis."
Mwoah. Als het op een X360 zou kunnen, had ik ook een vet huis gemaakt hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef DeeCruise het volgende:
@necrodeath: Thanks, het was me ondertussen ook duidelijk gewordenWel jammer, aangezien cheats/mods naar mijn mening gewoon niet in deze game thuishoren.
* DeeCruise dacht dat hij een locatie gemist had
Mods maken deze game juist nog intressanter! Heb nu een mod waarbij onder andere Molerats, raiders, mutants, bloatflys en honden meerdere "skins" hebben waardoor het er allemaal gevarieerder uitziet. Maakt het spel een stuk leuker om te spelen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef DeeCruise het volgende:
@necrodeath: Thanks, het was me ondertussen ook duidelijk gewordenWel jammer, aangezien cheats/mods naar mijn mening gewoon niet in deze game thuishoren.
* DeeCruise dacht dat hij een locatie gemist had
Ik had er een gezien waarmee je de hele Capital Wasteland kan veranderen in een zombie survival gamequote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Mods maken deze game juist nog intressanter! Heb nu een mod waarbij onder andere Molerats, raiders, mutants, bloatflys en honden meerdere "skins" hebben waardoor het er allemaal gevarieerder uitziet. Maakt het spel een stuk leuker om te spelen!
Laten we hopen dat dat nog komt. Ik neem eigenlijk aan dat Bethesda met veeeeeeeeeeeeeeeel meer dlc komt!!quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef Lyzio het volgende:
Zou je dan niet met die mods de Wasteland langzaam groener kunnen laten worden? Zoals eigenlijk de bedoeling is bij de Oasis-queste
Amen to that brother!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat nog komt. Ik neem eigenlijk aan dat Bethesda met veeeeeeeeeeeeeeeel meer dlc komt!!
Hallelujah!!quote:
Oppakken lukt me al een tijdje. Het naast elkaar zetten zonder een Domino-Day 2277 te zien lukt me alleen niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Met behulp van wat mods een verbeterde Megaton house neergezet. Je moet toch een plek hebben om al je troep neer te leggen. Geen cheats, alles is eerlijk verkregen.![]()
Als eerste, de huiskamer met zicht op eerste verdieping, ik denk dat ik in totaal zo'n 74 Nuka Cola Quantums heb. Die grote teddybear vind je ergens in een fabriek.
http://i41.tinypic.com/2wddkcp.jpg
Als tweede, ondergrondse bunker waar ik het echte materiaal neerzet, komt altijd goed van pas als ik besluit alles en iedereen uit te moorden.
http://i42.tinypic.com/316u8ew.jpg
Direct de images posten valt nogal groot uit, dus daarom maar de links.
Ooh! Welke is dat?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had er een gezien waarmee je de hele Capital Wasteland kan veranderen in een zombie survival game
Was je al eerder bij de Republic of Dave geweest? Als je er al eerder bent geweest, en iemand anders hebt geholpen om de verkiezingen te winnen, dan gaat Dave weg. Als hij er nog is heeft hij de sleutel gewoon.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:58 schreef seetjai het volgende:
Weet iemand misschien waar Dave's key ligt ?
Tijdens de quest van Shoot 'em in the head.
Heb het hele gebied rondgelopen, maar kan het nergens vinden
Dat mis ik soms wel een beetje; de impact van je acties. Bijvoorbeeld; dat jochie naar zn tante gebracht. Jochie kom ik weer tegen; is dankbaar. Maar bij die tante komt er geen extra zin bij. Dat is jammer. Zo zijn er wel meer van dat soort momenten.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef Lyzio het volgende:
Zou je dan niet met die mods de Wasteland langzaam groener kunnen laten worden? Zoals eigenlijk de bedoeling is bij de Oasis-queste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |