...iets terug doen? Gewoon, headshot met de blackhawk. 1 shot doodquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij doet nooit iets terug bij mij, hoe vaak ik ook op 'm schiet
De bewoners van Tenpenny Tower zeggen toch ook dat de ghouls niet te vertrouwen zijn wanneer je ze de toren uit probeert te werken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hmm ik dacht dat ik iets goeds deed toen ik op een vreedzame manier die ghouls in Tenpenny tower kreeg
Yup. Mask heb ik ja. Enige kutte is, ik wilde Tenpenny's sniper rifle hebben, en die kan ik nu nergens meer vindenquote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De bewoners van Tenpenny Tower zeggen toch ook dat de ghouls niet te vertrouwen zijn wanneer je ze de toren uit probeert te werken?
Die andere ghouls zijn wel okay, alleen die Roy Phillips niet echt...
In ieder geval heb je een Ghoul Mask nu toch?
Als je een tijdje wacht hebben de normale ghouls de tent overgenomen. Met leuke spraakvariaties op de oorspronkelijke bewoners. Maar dan met die brakke stemmen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:13 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Yup. Mask heb ik ja. Enige kutte is, ik wilde Tenpenny's sniper rifle hebben, en die kan ik nu nergens meer vinden
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:38 schreef RoK het volgende:
Heb de explorer perk en alle locaties nu 'ontdekt', de enige die ik maar niet kan bereiken is het Witte Huis. Wil iemand mij spoileren hoe ik daar kom? Een guide zegt vanaf Pennsylvania Ave North maar is me nog niet gelukt.
Grappig detail is dat ik die ghouls kennelijk zo goed gezind ben geweest dat ze me nu allemaal met rust laten, ook ferals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Vooral die laatste opmerkingquote:
Hoe heb je alles zo mooi neergezet?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Met behulp van wat mods een verbeterde Megaton house neergezet. Je moet toch een plek hebben om al je troep neer te leggen. Geen cheats, alles is eerlijk verkregen.![]()
Als eerste, de huiskamer met zicht op eerste verdieping, ik denk dat ik in totaal zo'n 74 Nuka Cola Quantums heb. Die grote teddybear vind je ergens in een fabriek.
http://i41.tinypic.com/2wddkcp.jpg
Als tweede, ondergrondse bunker waar ik het echte materiaal neerzet, komt altijd goed van pas als ik besluit alles en iedereen uit te moorden.
http://i42.tinypic.com/316u8ew.jpg
Direct de images posten valt nogal groot uit, dus daarom maar de links.
De grab key. Misschien heb je dat op de console niet, maar op de PC kan je alles oppakken enzovoorts met de Z. Het vergt een beetje oefening om wat inzicht in de physics van het spel te krijgen en het kan soms ook heel frustrerend zijn.quote:
Hoe heten je mods?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Met behulp van wat mods een verbeterde Megaton house neergezet. Je moet toch een plek hebben om al je troep neer te leggen. Geen cheats, alles is eerlijk verkregen.![]()
Als eerste, de huiskamer met zicht op eerste verdieping, ik denk dat ik in totaal zo'n 74 Nuka Cola Quantums heb. Die grote teddybear vind je ergens in een fabriek.
Als tweede, ondergrondse bunker waar ik het echte materiaal neerzet, komt altijd goed van pas als ik besluit alles en iedereen uit te moorden.
Xbox heeft het ook hoor...rechter-analoge stick indrukken dacht ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De grab key. Misschien heb je dat op de console niet, maar op de PC kan je alles oppakken enzovoorts met de Z. Het vergt een beetje oefening om wat inzicht in de physics van het spel te krijgen en het kan soms ook heel frustrerend zijn.
Ik zit ook op pc maar het lukt mij gewoon niet met de oppak toets.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De grab key. Misschien heb je dat op de console niet, maar op de PC kan je alles oppakken enzovoorts met de Z. Het vergt een beetje oefening om wat inzicht in de physics van het spel te krijgen en het kan soms ook heel frustrerend zijn.
Er komt totaal geen beweging in of krijg je ze niet fatsoenlijk neergezet?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:18 schreef Dakada het volgende:
[..]
Ik zit ook op pc maar het lukt mij gewoon niet met de oppak toets.
Dat laatste.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er komt totaal geen beweging in of krijg je ze niet fatsoenlijk neergezet?
Als voorbeeld even zo'n garden gnome nemen dan, als je die rechtop wilt zetten dan pak je het dus niet vast bij z'n middel of bij z'n voeten, maar pak je hem vast op het puntje van z'n hoed zodat het rechtop onder je cursor blijft bungelen.quote:
Ongelofelijk vetquote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Dudequote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of ik het GNR gebouw toch nog in kan ookal kom ik er nu pas?Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Afgelopen week begonnen en mij nog weinig met de mainquest bezig gehouden. Met een beetje wezen exploren en alle sidequest gedaan die ik tegen kwam (wat slavers, big town, "the family) en ook rustig bij Rivet City geweest.
Dacht ik toch eens de GNR quest te gaan doen; is hij uit mn pip boy.. Dus ik er toch naartoe;Heb je niet gewoon een andere quest actief staan in je pip boy, waardoor de mannetjes voor deze quest niet spawnden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of ik het GNR gebouw toch nog in kan ookal kom ik er nu pas?![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
De GNR quest staat niet meer n mn pipboy, maar is vervangen door aan anderequote:Op zondag 29 maart 2009 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een andere quest actief staan in je pip boy, waardoor de mannetjes voor deze quest niet spawnden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |