Thanks, dan download ik de Pitt en laat ik O:A links liggen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Andersom:
The Pitt kan je in en uit wanneer je wil, en Operation: Anchorage bezoek je slechts eenmaal, dan kan je niet meer terug.
Die stealt-suit is wel heeeeeeel erg goed ja. Met een redelijke sneak skill ziet niemand je!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:50 schreef Lyzio het volgende:
Operation Anchorage is qua goodies het spelen zeker waard! Vooral alle 'loot' die je naderhand mee mag pakken van de vriendelijke wetenschappers is erg cool. Ik zou O:A dus gewoon dl-en, het blijft ten slotte Fallout
Hele groepen uit kunnen moorden met granaat in broekquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef SevD het volgende:
Inderdaad. Een van mijn chars heeft 100 sneak skill. Dat in combo met dat pakkie => overdag op een meter van een raider nog [HIDDEN]
Daaromquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die stealt-suit is wel heeeeeeel erg goed ja. Met een redelijke sneak skill ziet niemand je!
Het is de moeite waardquote:
Dat geloof ik best. Maarja, crisis héquote:
Ja he? Alleen jammer dat er zo weinig te doen is daar als je eenmaal klaar bent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:34 schreef SevD het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vond de sfeer geweldig. Zodra ik binnen was wilde ik zo snel mogelijk weg.
Je kan Teddy Bears inleveren en die Ingots gaan zoekenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja he? Alleen jammer dat er zo weinig te doen is daar als je eenmaal klaar bent.
Maar da's niet leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:59 schreef SevD het volgende:
[..]
Je kan Teddy Bears inleveren en die Ingots gaan zoeken
Nouja, die Power Armor die je krijgt bij 100 Ingots is best tof. En alsjeblieft, niks over de Ammo Press. Ik snapte er geen hol van waar ik nu die junk in moest gooien, duurde "ff" voordat ik doorhad dat het er naast wasquote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar da's niet leukKogels maken kan ook nog he
- Level cap raised to 30quote:Op zondag 12 april 2009 09:28 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er al bekend over de 3de DLC?
Je kunt een hoger level bereiken en doorspelen nadat je de main quest hebt gedaan toch? Maar verder nog niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt. De kans wordt wel groter naarmate je een hoger level bereikt dat je betere tegenstanders vaker tegenkomt.quote:Op zondag 12 april 2009 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Oblivion worden de vijanden aangepast aan je eigen level is dat hier ook?
Nee. Je encounters met sterkere tegenstanders neemt wel toe naarmate jouw character levelt. Oh, was al gezegdquote:Op zondag 12 april 2009 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Oblivion worden de vijanden aangepast aan je eigen level is dat hier ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2009 13:26 schreef Gewas het volgende:
Heb zojuist de Wasteland Survival Guide gehaald, erg toffe quest maar...Als je alles bij elkaar optelt is het toch een aardige stack die je krijgt. En/of veel caps als je alles verkoopt. En vergeet de XP nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |