Ik heb deense schoenenquote:ECCO is een van oorsprong Deense schoenenproducent. Het bedrijf is in 1963 opgericht door Karl-Heinz Werner Toosbuy (23 februari 1928 - 8 juni 2004) te Bredebro (Denemarken). Zijn visie was het creëren en produceren van schoenen met een hoge mate van comfort en kwaliteit. ECCO behoort momenteel tot de grootste producenten van schoenen ter wereld en worden verkocht in meer dan 50 landen.
Dat denk ik ook niet idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, maar dat wordt mij niet in dank afgenomen dan
Ik weet het wel zekerquote:
Prettige avond.quote:
quote:
Fijne avond!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Fijne avond!
ik ga je na apen!
massols
ich auchquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Prettige avond.![]()
Ik moet nog een half uur.
Ja, dat weet ik dus niet.quote:
Ok, nou verzin maar wat danquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet.
we hebben net afgesproken datik heb er zin in betekent
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
O.a. maar dan op een "vreemde" manier
even terugdenken aan het toyboy verhaal etc. vandaar
Haha, nu wordt het beeld nog ergerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!
die opmerking zegt dan meer over jezelf dan over mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nu wordt het beeld nog erger
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die opmerking zegt dan meer over jezelf dan over mij
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef KudFokker het volgende:
Stond ik net even buiten te roken.
Kwam er zo'n 100 meter verderop een meisje uit de bus stappen.
Zag er allemaal supergoed uit, mooi lang blond haar, laarsjes en ze liep heel elegant...
Toen ze dichterbij kwam bleek het een PLORK te zijn: Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |