Hoppa!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef owlet het volgende:
Avalon roltRonja was zo langzaam met al dat soort dingen, ik had dit nog even niet verwacht
Wat gaaf dat Leander écht heeft doorgeslapen! Heerlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
Hoe is het vannacht gegaan Zweefvliegje? Op dat soort dagen was de draagdoek hier geniaal
Auto rijden? Geen kunst aan toch!? Amber scheurt al flink rond in d'r roze bolidequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.
en hij kan al auto rijden als hij bij de pedalen zou kunnen![]()
jeej!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Fuente het volgende:
Merel drinkt weer goedvandaag tot nu toe: afgelopen nacht om 3 uur hele fles, vanmorgen half 9 kwart fles, 13:00 hele fles, 17:00 hele fles
Nog wel steeds dunne luiers. Maar ze plast in ieder geval ook weer goed. En ze ligt nu al een uur in de box te tutten.
En mijn luie biggetje pakt dingen vast! EindelijkZit ze heel geconcentreerd te loeren naar iets, en dan met dat zwiepende handje erop af, tot ze 't heeft
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Fuente het volgende:
Merel drinkt weer goedvandaag tot nu toe: afgelopen nacht om 3 uur hele fles, vanmorgen half 9 kwart fles, 13:00 hele fles, 17:00 hele fles
Nog wel steeds dunne luiers. Maar ze plast in ieder geval ook weer goed. En ze ligt nu al een uur in de box te tutten.
En mijn luie biggetje pakt dingen vast! EindelijkZit ze heel geconcentreerd te loeren naar iets, en dan met dat zwiepende handje erop af, tot ze 't heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |