net gedaan via hyvesquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben vergeten Gerard te feliciteren.
Ik hoop het ook. Tof nummer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra en rest
Ben echt benieuwd of de nieuwe Lily Allen de nieuwe 3FM Megahit is geworden. Opzich wel een nummer waar je een aardige discussie over kunt voeren. Ik heb weinig moeite met het "fuck you" gehalte en de plaat zelf is toch ook wel bijzonder fijn
En die van Coldplay. Er zijn toch veeeeel populairdere HITS op dit momentquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Krezip trouwens hoog is gekomen.
quote mezelf op twitter:quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Krezip trouwens hoog is gekomen.
Belt een telefoonverkoperquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Timo20 het volgende:
Lekker fout om zo de telefoon op te nemen![]()
![]()
All summer long![]()
![]()
Check!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef drummerdude het volgende:
![]()
Slechtste nummer van de hele zomer!
Het meest kapotgedraaidequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef drummerdude het volgende:
![]()
Slechtste nummer van de hele zomer!
Lynyrd Skynyrdquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het meest kapotgedraaide.
Nu is 't wel weer leuk om 'm een keer te horen. Al blijft 't origineel ("ow, is dit een cover?") natuurlijk beter!
Dat vind ik dus echt een van hun mindere nummersquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat Keane dan 'Spiralling' ten gehore brengt. Ik kan geen genoeg van dat nummer krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |