U2 zit/zat bij Letterman zag ik in de nieuwbrief van de Vara.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ook nog twee kaarten voor U2 in Gelsenkirchen besteld![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
U2 zit/zat bij Letterman zag ik in de nieuwbrief van de Vara.
Mijn zusje gaat ook naar U2.
Haha. Ja, A'dam, zou best kunnenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Amsterdam
Dan kom ik haar daar wel tegen
.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Ja, A'dam, zou best kunnen.
Ik zou maar uitkijken, straks heb je een Limburger in de familiequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Ja, A'dam, zou best kunnen.
Ik geloof dat Ekdom straks te zien/horen is om half 9 op Ned3.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef drummerdude het volgende:
Iemand nog een tv tip voor vanavond?
welk program ook weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ekdom straks te zien/horen is om half 9 op Ned3.
Yes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef Christiaan het volgende:
Taylor Swift op V, én hij heeft het over Lowlands. Lijkt me van wel dus
Ik ben afgelopen jaar voor de 2e keer 29 geworden dus het programma is ook niet aan mij besteedquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben 16, nog niet echt iets voor mij
Zoooo30.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ekdom straks te zien/horen is om half 9 op Ned3.
Heb je een alter ego ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar voor de 2e keer 29 geworden dus het programma is ook niet aan mij besteed
Ga voor de gein eens kijken in de iTunes-lijst. Dat is niet 1 op 1 de lijst die wij hanteren, maar je ziet er wel dezelfde trends in...!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit de dag top-5???? Waar komen die downloads voor oude singles ineens vandaanIk blijf 't vreemd vinden. Ook Maria Mena. Dat ze vaker gedownload wordt na zo'n tv-optreden okay, maar zó veel meer dat 't een van de meest gedownloade is
Als ze blijkbaar al wat dagen zo vaak gedownload is, verwacht ik haar ook in de top 5 van de mega top 50. Dat zou dan heel logisch zijn......
Welke was leuker?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar voor de 2e keer 29 geworden dus het programma is ook niet aan mij besteed
Wie zeikt daarzo? Oh. Een KLB-poster. Dan zullen we je excuseren ;-).quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoooo30.
Wie noemt een programma zo?
Daar zat ik daarstraks al naar te kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ga voor de gein eens kijken in de iTunes-lijst. Dat is niet 1 op 1 de lijst die wij hanteren, maar je ziet er wel dezelfde trends in...!
tuurlijk weet hij zequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:07 schreef Christiaan het volgende:
Michiel, weet jij de namen zelf al trouwens? Ik hoef er geen van je te weten, maar gewoon of jij ze al weet.
ekdomquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoooo30.
Wie noemt een programma zo?
@michielveenstra Leuk, het blokkenschema van Pinkpop in m'n mail... met nog maar twee lege vakjes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:07 schreef Christiaan het volgende:
Michiel, weet jij de namen zelf al trouwens? Ik hoef er geen van je te weten, maar gewoon of jij ze al weet.
Raar, ik dacht dat de hele PP-lineup al rond was volgens Smeets.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
@michielveenstra Leuk, het blokkenschema van Pinkpop in m'n mail... met nog maar twee lege vakjes!
Is mijn eerste bericht voor vandaag... Misschien is iedereen geschrokken dat ik twee avonden achter elkaar hier kom kijken vanuit Corkquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef TIM-846 het volgende:
Het ging toch verdomde snel vandaag maar nu staakt het even hier
Adempauzequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef TIM-846 het volgende:
Het ging toch verdomde snel vandaag maar nu staakt het even hier
We zijn ervan onder de indrukquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is mijn eerste bericht voor vandaag... Misschien is iedereen geschrokken dat ik twee avonden achter elkaar hier kom kijken vanuit Cork
Ik ook!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zijn ervan onder de indruk.
Da's altijd prettigquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook!
De internet verbinding is een keertje niet zo k*t.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |