quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef borisz het volgende:
Tentamens voorbij
Drie dagen helemaal niets doen
Behalve zuipen, feesten en slapen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef borisz het volgende:
Tentamens voorbij
Drie dagen helemaal niets doen
Behalve zuipen, feesten en slapen
Haha, wordt er 's wat anders gedraaid, is 't weer niet goed....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit is zo goed."
Nou, het verbaast me niets dat de kneusjes dat vinden.
Het klinkt als de zoveelste hoor-mij-es-lekker-en-amper-kunnen-schijten-want-ik-lijk-op-Nickelback-kloon. En dat is alles behalve goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Haha, wordt er 's wat anders gedraaid, is 't weer niet goed....
Neehoor. Het kneus zijn staat daar los vanquote:Ik vind Mando Dia ook tof, vind je me nu ook 'n kneusje?
Nickelback-kloon? Hahahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het klinkt als de zoveelste hoor-mij-es-lekker-en-amper-kunnen-schijten-want-ik-lijk-op-Nickelback-kloon. En dat is alles behalve goed.
Okeej danquote:[..]
Neehoor. Het kneus zijn staat daar los van.
Ken je uberhaupt muziek van Mando Diao? Of klets je maar wat? Want het is helemaal geen Nickelback kloon hoor? Dat is net zoiets zeggen dat Sigur Ros een Coldplay kloon isquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het klinkt als de zoveelste hoor-mij-es-lekker-en-amper-kunnen-schijten-want-ik-lijk-op-Nickelback-kloon. En dat is alles behalve goed.
volgens mij was het zo ongeveer de eerst keer dat ze het draaidenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:50 schreef Glacier het volgende:
Oeh, Mando Diao..wist niet dat 3FM die draaide!
Heb ik gewoon Mando Diao gemistquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:50 schreef Glacier het volgende:
Die was zeer prettig , ondanks dat roel hem niet fijn vondquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:50 schreef Glacier het volgende:
Ik ben blij dat ik AGT niet hoef te horen. Na Junior Senior stuurt Denemarken alleen troep richting de ether. Beter verbeteren ze dat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
qua muziek... ik wil Let it rock, of Around the bend ofzo
net gedaan via hyvesquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben vergeten Gerard te feliciteren.
Ik hoop het ook. Tof nummer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra en rest
Ben echt benieuwd of de nieuwe Lily Allen de nieuwe 3FM Megahit is geworden. Opzich wel een nummer waar je een aardige discussie over kunt voeren. Ik heb weinig moeite met het "fuck you" gehalte en de plaat zelf is toch ook wel bijzonder fijn
En die van Coldplay. Er zijn toch veeeeel populairdere HITS op dit momentquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Krezip trouwens hoog is gekomen.
quote mezelf op twitter:quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Krezip trouwens hoog is gekomen.
Belt een telefoonverkoperquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Timo20 het volgende:
Lekker fout om zo de telefoon op te nemen![]()
![]()
All summer long![]()
![]()
Check!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef drummerdude het volgende:
![]()
Slechtste nummer van de hele zomer!
Het meest kapotgedraaidequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef drummerdude het volgende:
![]()
Slechtste nummer van de hele zomer!
Lynyrd Skynyrdquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het meest kapotgedraaide.
Nu is 't wel weer leuk om 'm een keer te horen. Al blijft 't origineel ("ow, is dit een cover?") natuurlijk beter!
Dat vind ik dus echt een van hun mindere nummersquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat Keane dan 'Spiralling' ten gehore brengt. Ik kan geen genoeg van dat nummer krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |