Eindelijk een goede plaat, kappen ze hem af voordat hij begonnen isquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Start de plaat dan niet als je te weinig tijd hebt...!
Daar ken ik serieus zo boos om wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Eindelijk een goede plaat, kappen ze hem af voordat hij begonnen is
vrees met grote vrezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef Dandelion het volgende:
Stel nu dat PowNed voldoende leden haalt he. Mogen ze dan ook nog op 3fm?
paul@3fm.nlquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar ken ik serieus zo boos om worden
Beter hadden ze die WT-heks eerder weg kunnen draaien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Eindelijk een goede plaat, kappen ze hem af voordat hij begonnen is
Dan ben je een bedreigt diersoortquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
greenpeace nederland volgt me op twitter
oeh ik richting de 5000quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
Oeh ik zie dat ik al richting de 6000 posts ga
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan ben je een bedreigt diersoort
tja, powned moet minder hebben van 1 & 2 dus dan komen ze 3 bevlekkenquote:
Haha, ik zie het al voor me, powned op radio1quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tja, powned moet minder hebben van 1 & 2 dus dan komen ze 3 bevlekkenhoop zo dat ze niet ipv rudy komen
als ze het halen....
Ze krijgen een flink aantal uur radio-zendtijd, even veel als LLiNK op dit moment heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef Dandelion het volgende:
Stel nu dat PowNed voldoende leden haalt he. Mogen ze dan ook nog op 3fm?
Idd, die reclame was echt meesterlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah, wanneer komt ZEKER OUWE nou weer eens dan.
Volgende week woensdag weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het is weer voorbij. Moet er vandaag nog gehakt worden?
Welke reclame was dat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd, die reclame was echt meesterlijk
Macedonniesquote:
Je roept het gewoon zo maar even? Of bedoel je er ook wat mee.quote:
dude...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Over 2 weken heeft deze jongen holiday tot 1 september
nou liever dat dan dat ze rudy's tijd komen bevlekkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Haha, ik zie het al voor me, powned op radio1
't Woord schoot me gewoon ff te binnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Je roept het gewoon zo maar even? Of bedoel je er ook wat mee.
Ik snap het wel hoor. Zo roep ik regelmatig Kokosnoot. Alhoewel dat op straat toch minder raar is...
3 keer per seconde toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Woord schoot me gewoon ff te binnen.
powned wil talkradio gaan maken ipv muziek, dus wees niet bang , ze komen niet op 3fmquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tja, powned moet minder hebben van 1 & 2 dus dan komen ze 3 bevlekkenhoop zo dat ze niet ipv rudy komen
als ze het halen....
Tv reclame?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nenenen want het was met de "U van Unive"
Heette die tent niet gewoon Sekur ofzo iets?
maar dan hoeven ze nog niet op 3 te komenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze krijgen een flink aantal uur radio-zendtijd, even veel als LLiNK op dit moment heeft.
Ohhhhquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Dandelion het volgende:
[..]
pssst: ze doet Amy winhouse na..., tis niet echt.
Dank uquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
![]()
Ben blij dat ik je weer wat wijzer heb kunnen maken
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef MarijeH het volgende:
Had een 7,3 voor engelse brief.Nu sta ik gemiddeld een 7. Als ik een 7,4 had gehaald zou ik een 8 gemiddeld hebben.
Van harte!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef MarijeH het volgende:
Had een 7,3 voor engelse brief.Nu sta ik gemiddeld een 7. Als ik een 7,4 had gehaald zou ik een 8 gemiddeld hebben.
quote:
quote:
Je bent lekker bezigquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef MarijeH het volgende:
Het contract met AGT is afgelopen helaasquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef naatje_1 het volgende:qua muziek... ik wil Let it rock, of Around the bend ofzo
Lekker nummer!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:40 schreef naatje_1 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let It ROCK! mijn gebeden worden verhoord
![]()
![]()
![]()
checkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Lekker nummer!
In de radio-versie hebben ze die blaataap toch weggelaten die wel in de clip zit?
Nog wat uitgespookt vanmiddag? Hier schoot het lekker op met de topicsquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hieeeerrrr Gaston met de Postcode loterij straaaaaaaaaaaaaaaaatprijs!
Oja, dat zag ik ook laatst. Met Lil' Wayne? Bijzonder waardeloos.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Lekker nummer!
In de radio-versie hebben ze die blaataap toch weggelaten die wel in de clip zit?
School - school - school (En dan om half 11 een McChicken etenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog wat uitgespookt vanmiddag? Hier schoot het lekker op met de topics
Ah. Hans was ook al bij de Mac geweestquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
School - school - school (En dan om half 11 een McChicken eten)
check...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op deze crapdonderdag magThe
Fray
natuuurlijk niet ontbreken.
Wat ik veel erger vind is dat het nu regent en ik over een half uur naar huis moet fietsenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op deze crapdonderdag magThe
Fray
natuuurlijk niet ontbreken.
Ze hebben die 300 duizend toch al?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
straks weer ledenwerfgedoe*we willen meer dan 300k leden gedoe*
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat ik veel erger vind is dat het nu regent en ik over een half uur naar huis moet fietsen
Aan programma maken komen diverse omroepen niet meer toe. Je zou bijna denken dat mensen lid worden voor ledenwerfprogramma's.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Die heeft bnn toch al?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, maar ik moest eigenlijk nog langs de belcompany kaarten voor Exterma halen, maar dan moet ik dus nog 10 extra door de regenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
check dikgedruktequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ze hebben die 300 duizend toch al?
Ach, beter nu in de regen fietsen, dan even een douche pakken en dan weer warm dan in de ochtend in de regen fietsen en de hele dag in natte kleren op kantoor zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat ik veel erger vind is dat het nu regent en ik over een half uur naar huis moet fietsen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah. Hans was ook al bij de Mac geweest
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:15 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga maar eens naar huis denk ikHet regent niet meer
wat is er aan de hand...quote:
Trek ik ze aan! Maar wacht nog even met naar huis gaan. Regent weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]. ik trek even mijn schoenen uit (die lucht!!)
Waardeloos land is dit toch ook af en toe (qua weer!)quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Trek ik ze aan! Maar wacht nog even met naar huis gaan. Regent weer![]()
Geloof niet heel veelquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:16 schreef Treezz het volgende:
is er nog wat gebeurt met de verjaardag van gerard ekdom?
Van harte proficiatquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:29 schreef TIM-846 het volgende:
Nou ga ik echt. Heb nu tenslotte de 6000 bereikt
Later
Spammerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:29 schreef TIM-846 het volgende:
Nou ga ik echt. Heb nu tenslotte de 6000 bereikt
Later
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef borisz het volgende:
Tentamens voorbij
Drie dagen helemaal niets doen
Behalve zuipen, feesten en slapen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef borisz het volgende:
Tentamens voorbij
Drie dagen helemaal niets doen
Behalve zuipen, feesten en slapen
Haha, wordt er 's wat anders gedraaid, is 't weer niet goed....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit is zo goed."
Nou, het verbaast me niets dat de kneusjes dat vinden.
Het klinkt als de zoveelste hoor-mij-es-lekker-en-amper-kunnen-schijten-want-ik-lijk-op-Nickelback-kloon. En dat is alles behalve goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Haha, wordt er 's wat anders gedraaid, is 't weer niet goed....
Neehoor. Het kneus zijn staat daar los vanquote:Ik vind Mando Dia ook tof, vind je me nu ook 'n kneusje?
Nickelback-kloon? Hahahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het klinkt als de zoveelste hoor-mij-es-lekker-en-amper-kunnen-schijten-want-ik-lijk-op-Nickelback-kloon. En dat is alles behalve goed.
Okeej danquote:[..]
Neehoor. Het kneus zijn staat daar los van.
Ken je uberhaupt muziek van Mando Diao? Of klets je maar wat? Want het is helemaal geen Nickelback kloon hoor? Dat is net zoiets zeggen dat Sigur Ros een Coldplay kloon isquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het klinkt als de zoveelste hoor-mij-es-lekker-en-amper-kunnen-schijten-want-ik-lijk-op-Nickelback-kloon. En dat is alles behalve goed.
volgens mij was het zo ongeveer de eerst keer dat ze het draaidenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:50 schreef Glacier het volgende:
Oeh, Mando Diao..wist niet dat 3FM die draaide!
Heb ik gewoon Mando Diao gemistquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:50 schreef Glacier het volgende:
Die was zeer prettig , ondanks dat roel hem niet fijn vondquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:50 schreef Glacier het volgende:
Ik ben blij dat ik AGT niet hoef te horen. Na Junior Senior stuurt Denemarken alleen troep richting de ether. Beter verbeteren ze dat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
qua muziek... ik wil Let it rock, of Around the bend ofzo
net gedaan via hyvesquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben vergeten Gerard te feliciteren.
Ik hoop het ook. Tof nummer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra en rest
Ben echt benieuwd of de nieuwe Lily Allen de nieuwe 3FM Megahit is geworden. Opzich wel een nummer waar je een aardige discussie over kunt voeren. Ik heb weinig moeite met het "fuck you" gehalte en de plaat zelf is toch ook wel bijzonder fijn
En die van Coldplay. Er zijn toch veeeeel populairdere HITS op dit momentquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Krezip trouwens hoog is gekomen.
quote mezelf op twitter:quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Krezip trouwens hoog is gekomen.
Belt een telefoonverkoperquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Timo20 het volgende:
Lekker fout om zo de telefoon op te nemen![]()
![]()
All summer long![]()
![]()
Check!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef drummerdude het volgende:
![]()
Slechtste nummer van de hele zomer!
Het meest kapotgedraaidequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef drummerdude het volgende:
![]()
Slechtste nummer van de hele zomer!
Lynyrd Skynyrdquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het meest kapotgedraaide.
Nu is 't wel weer leuk om 'm een keer te horen. Al blijft 't origineel ("ow, is dit een cover?") natuurlijk beter!
Dat vind ik dus echt een van hun mindere nummersquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat Keane dan 'Spiralling' ten gehore brengt. Ik kan geen genoeg van dat nummer krijgen.
U2 zit/zat bij Letterman zag ik in de nieuwbrief van de Vara.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ook nog twee kaarten voor U2 in Gelsenkirchen besteld![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
U2 zit/zat bij Letterman zag ik in de nieuwbrief van de Vara.
Mijn zusje gaat ook naar U2.
Haha. Ja, A'dam, zou best kunnenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Amsterdam
Dan kom ik haar daar wel tegen
.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Ja, A'dam, zou best kunnen.
Ik zou maar uitkijken, straks heb je een Limburger in de familiequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Ja, A'dam, zou best kunnen.
Ik geloof dat Ekdom straks te zien/horen is om half 9 op Ned3.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef drummerdude het volgende:
Iemand nog een tv tip voor vanavond?
welk program ook weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ekdom straks te zien/horen is om half 9 op Ned3.
Yes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef Christiaan het volgende:
Taylor Swift op V, én hij heeft het over Lowlands. Lijkt me van wel dus
Ik ben afgelopen jaar voor de 2e keer 29 geworden dus het programma is ook niet aan mij besteedquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben 16, nog niet echt iets voor mij
Zoooo30.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ekdom straks te zien/horen is om half 9 op Ned3.
Heb je een alter ego ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar voor de 2e keer 29 geworden dus het programma is ook niet aan mij besteed
Ga voor de gein eens kijken in de iTunes-lijst. Dat is niet 1 op 1 de lijst die wij hanteren, maar je ziet er wel dezelfde trends in...!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit de dag top-5???? Waar komen die downloads voor oude singles ineens vandaanIk blijf 't vreemd vinden. Ook Maria Mena. Dat ze vaker gedownload wordt na zo'n tv-optreden okay, maar zó veel meer dat 't een van de meest gedownloade is
Als ze blijkbaar al wat dagen zo vaak gedownload is, verwacht ik haar ook in de top 5 van de mega top 50. Dat zou dan heel logisch zijn......
Welke was leuker?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar voor de 2e keer 29 geworden dus het programma is ook niet aan mij besteed
Wie zeikt daarzo? Oh. Een KLB-poster. Dan zullen we je excuseren ;-).quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoooo30.
Wie noemt een programma zo?
Daar zat ik daarstraks al naar te kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ga voor de gein eens kijken in de iTunes-lijst. Dat is niet 1 op 1 de lijst die wij hanteren, maar je ziet er wel dezelfde trends in...!
tuurlijk weet hij zequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:07 schreef Christiaan het volgende:
Michiel, weet jij de namen zelf al trouwens? Ik hoef er geen van je te weten, maar gewoon of jij ze al weet.
ekdomquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoooo30.
Wie noemt een programma zo?
@michielveenstra Leuk, het blokkenschema van Pinkpop in m'n mail... met nog maar twee lege vakjes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:07 schreef Christiaan het volgende:
Michiel, weet jij de namen zelf al trouwens? Ik hoef er geen van je te weten, maar gewoon of jij ze al weet.
Raar, ik dacht dat de hele PP-lineup al rond was volgens Smeets.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
@michielveenstra Leuk, het blokkenschema van Pinkpop in m'n mail... met nog maar twee lege vakjes!
Is mijn eerste bericht voor vandaag... Misschien is iedereen geschrokken dat ik twee avonden achter elkaar hier kom kijken vanuit Corkquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef TIM-846 het volgende:
Het ging toch verdomde snel vandaag maar nu staakt het even hier
Adempauzequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef TIM-846 het volgende:
We zijn ervan onder de indrukquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is mijn eerste bericht voor vandaag... Misschien is iedereen geschrokken dat ik twee avonden achter elkaar hier kom kijken vanuit Cork
Ik ook!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zijn ervan onder de indruk.
Da's altijd prettigquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook!
De internet verbinding is een keertje niet zo k*t.![]()
Prima toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef TIM-846 het volgende:
Bij mijn ouders gaat ie naar 40 Mbit/s... Tenminste ik dacht dat ze met de test mee mochten doen....quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's altijd prettig. Wat dat betreft is 't hier in Nederland perfect geregeld (over 't algemeen dan)
.
Da's helemaal snelquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mijn ouders gaat ie naar 40 Mbit/s... Tenminste ik dacht dat ze met de test mee mochten doen....
Qua webcam-bediening of qua raar doen voor de webcam? Dat laatste wel (met mails in grote lettertypes sturen naar Michiel die vervolgens via de webcam op z'n scherm te lezen waren), maar webcam-bediening volgens mij niet (soms wel even kort, maar niet non-stop).quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Is er al eens een avond geweest (bij metmichiel) waarbij ze heel de avond gewoon met de webcam gespeeld hebben?
Jawel hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Is er al eens een avond geweest (bij metmichiel) waarbij ze heel de avond gewoon met de webcam gespeeld hebben?
Ik heb hier 8mb, best wel voldoende nog..quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mijn ouders gaat ie naar 40 Mbit/s... Tenminste ik dacht dat ze met de test mee mochten doen....
Wauw, dat is wel heel goed te doen met de trein vanuit Arnhem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ook nog twee kaarten voor U2 in Gelsenkirchen besteld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik wil zo graag...Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Sander van Doorn (als ik het goed heb) FT Robbie Williamsquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is, maar doet mee
Voor het eerst sinds 2 maanden 2 redbull op en ik ga: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel goed te doen met de trein vanuit Arnhem.
Zal ik, of zal ik niet... ik weet niet of ik iemand mee kan krijgenZou 't 'gewoon' doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik wil zo graag.... Tuurlijk, kost ff wat, maar dan heb je ook wel wat
.
He die was 2 weken geleden hier, om de hoek. 3 minuten lopen....quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander van Doorn (als ik het goed heb) FT Robbie Williams. Lekkere danceplaat
whahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef Christiaan het volgende:
Muse staat in de VS in het voorprogramma van U2. Als dat hier ook zo is ga ik naar het concert, en dan voor U2 weg.
Jammer dat je die hebt gemist, maar ik ken de rest van zijn platen eerlijk gezegd niet. Close My Eyes klinkt in elk geval wel tofquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
He die was 2 weken geleden hier, om de hoek. 3 minuten lopen....![]()
Heb het wel gemist. Dit klinkt wel lekker.
Mag ik dan jouw kaartje overnemen voor U2?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef Christiaan het volgende:
Muse staat in de VS in het voorprogramma van U2. Als dat hier ook zo is ga ik naar het concert, en dan voor U2 weg.
Ja, de bekendmaking van de SR09-stad zou ook om kwart over vier zijn....quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:42 schreef Christiaan het volgende:
Zei hij niet om 55 binnen nu en drie kwartier?
Wat een geinige vent die John Mayer eigenlijk..quote:johncmayer Just found out @theellenshow is sending one 'lucky' audience member on the boat. We'll see how lucky they feel after they meet me in person.
Die ga ik een maand eerder hier in Cork zienquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! de prodigy dus ook op Lowlands !
Gaaf!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die ga ik een maand eerder hier in Cork zien
quote:De happy hardcore-formatie Party Animals is op zoek naar nieuwe groepsleden. In april worden audities gehouden in een café in Amsterdam.
De happy hardcore-formatie Party Animals is op zoek naar nieuwe groepsleden. Dit maakten Flamman en Abraxas, de producenten van de groep, donderdag bekend.
En Opeth als ik het goed hoorde? Ken daar nogal wat fans van, die gaan nu vast naar Lowlandsquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! de prodigy dus ook op Lowlands !
Jup, die inderdaad ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Opeth als ik het goed hoorde? Ken daar nogal wat fans van, die gaan nu vast naar Lowlands
Ga ik dus weer allemaal vragen krijgen of ik mee wil natuurlijkquote:
Ah, issie z'n programma weer door FOK! aan 't vullenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben gevraagd voor de show van Timor om wat te vertellen over Groningen maar volgens mij kan jij dat beter doen Hans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |