quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
regel 1 van daten is toch wel niet op je date rammen
Hey! Stappen in Aalsmeer is tof! Als je er veel mensen kentquote:
Toch?quote:
quote:
Ben nog nooit in Aalsmeer geweest, dus zou het niet weten. En ik ken er weinig mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Stappen in Aalsmeer is tof! Als je er veel mensen kent![]()
Maar ik vermaak me overal, vind het erg leuk om mensen te kijken..
[..]
Toch?
ooh binnenkort een keer terrasje doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Stappen in Aalsmeer is tof! Als je er veel mensen kent![]()
Maar ik vermaak me overal, vind het erg leuk om mensen te kijken..
[..]
Toch?
Ja je hebt gelijkquote:
Terrasjes zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ooh binnenkort een keer terrasje doen?
Mensen kijken!
Suc6quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga even aan het werk met de Fok! Take Me Out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Kijk jongens.. zo makkelijk kan het zijn
Succes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:Waar kan je die vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Second that!quote:
En dat dan weer niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes.![]()
Als het af is. Wil ik wel meedoen.
General Chat.quote:
Waarom niet? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Second that!
[..]
En dat dan weer niet.
hou me op de hoogtequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
Jullie doen moeilijk over iets wat niet moeilijk is en azen teveel op een date, imo.quote:
quote:
Het kan toch echt wel hoor jongens, en dat kan iedereenquote:
Hey jij dieetert!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
stageverslag maken of taarten bakken
verslag.... taart...
he kut
Volgens mij is de date te regelen wel makkelijk, het moeilijkste is om de date te "houden"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |