Kun je op vrijdag mooi naar Claudia luisteren op dit tijdstipquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef themauster het volgende:
Na de lunch kwamen de nieuwe orders binnen ik dacht ik ben wel tot 3 uur bezig maar helaas nu al klaar en ik kan me weer gaan vervelen tot 3 uur maarja dan is het wel weekend![]()
Trouwens de laatste week dat mijn weekend op donderdagmiddag begint vanaf volgende week mag ik lekker 5 dagen in de week werken en daar heb ik eigenlijk best zin in
ik zie het nog niet zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je moet eens de meest gedraaide liedjes op 3FM van het afgelopen jaar naast de Sky Radio Hits leggen, benieuwd of je de overeenkomsten herkend
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Kun je op vrijdag mooi naar Claudia luisteren op dit tijdstip
Nee hoor dan zetten we hem wel naar een andere zender jammer dat we geen internetradio mogen aanhebben hier anders zette ik hem op KX vrijdagquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Kun je op vrijdag mooi naar Claudia luisteren op dit tijdstip
Nou sorry hoor, maar ik hoor toch echt liever Roosbeef dan deze kleuterpopquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
ja, dat doe je idd die luisteraars wegjagenbij roosbeef...
Maar fuck you![]()
jamaar jamaar...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik hoor toch echt liever Roosbeef dan deze kleuterpop.
Blijft ook een heel mooi nummer trouwens! Klassiekertjequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
OeH! Cry Me A River. One louder !
smaken verschillenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik hoor toch echt liever Roosbeef dan deze kleuterpop.
Ze ziet er ook redelijk lief uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef Dandelion het volgende:
toch knap he, zo blij en lieffelijk Fuck U zingen...
Zal beslist maar het lijkt me een enorme Bitch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ze ziet er ook redelijk lief uit
[ afbeelding ]
Maar die benen zijn wel heul dik
ik vind het echt briljantquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef Dandelion het volgende:
toch knap he, zo blij en lieffelijk Fuck U zingen...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Zal beslist maar het lijkt me een enorme Bitch.
3 tepelsquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ze ziet er ook redelijk lief uit
[ afbeelding ]
Maar die benen zijn wel heul dik
Idd. Mss dat ze dan wel es een maand zouden stijgen qua luistercijfers.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef alwaysleft het volgende:
Nou Stenders ben ik benieuwd wat nu weer voor een slechte megahit voor volgende week is gekozen![]()
Had Stenders maar wat meer over de muziek op 3FM te zeggen
dat dan nog wel, maar die ton met zout blijft daar maar staanquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan dit niet meer horen zonder "eeuwen geleden....".
Komt dat bij dat enorm grappig Mama appelsap, van die ultiem leuk Timor, en zijn minstens nog leukere stagiair vandaan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan dit niet meer horen zonder "eeuwen geleden....".
En ik maar enthousiast zijn over 3fm tegen mijn omgevingquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Mss dat ze dan wel es een maand zouden stijgen qua luistercijfers.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Zal beslist maar het lijkt me een enorme Bitch.
Neem nog een azijntjequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Komt dat bij dat enorm grappig Mama appelsap, van die ultiem leuk Timor, en zijn minstens nog leukere stagiair vandaan?
Man wat is dat een hoogte punt op 3fm. Echt kunnen ze dat niet elke dag doen, ik lach me altijd rot. De geweldige dingen die mensen ook altijd horen in die nummers. Top item.
![]()
![]()
die mamma appelsapjes zijn wel leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Komt dat bij dat enorm grappig Mama appelsap, van die ultiem leuk Timor, en zijn minstens nog leukere stagiair vandaan?
Man wat is dat een hoogte punt op 3fm. Echt kunnen ze dat niet elke dag doen, ik lach me altijd rot. De geweldige dingen die mensen ook altijd horen in die nummers. Top item.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
![]()
![]()
geilquote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]ekdom doet niet anders maar dan uit eigen ervaringen in zijn programma's
"Ik denk dat we zometeen een stukje Nederlands gaan horen..."quote:
Ook niet grappig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Ik denk dat we zometeen een stukje Nederlands gaan horen..."
"Jij zit te twijfelen"
"ZIE JE WEL!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |