quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef hondjes het volgende:
Dus het wordt Engeland of Den Haag, Manu.
Ben benieuwd,het hangt er zeker vanaf , of je er een baan kan krijgen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, over héén. Snothoofd he![]()
Ja veel meer is daar ook niet te doen. En iedereen doet het, dus waarom ook niet.
Jottum, Ryanairquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanuit Weeze vliegen, met Ryanair! Je krijgt nog nét geen geld toé, maar veel scheelt het niet.
Alleen die pindadoppen op de grond hè.![]()
Via duitsland is dus veul goedkoperquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf 1 juli dus![]()
http://www.nu.nl/economie(...)vliegtaks-terug.html
Weeze!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanuit Weeze vliegen, met Ryanair! Je krijgt nog nét geen geld toé, maar veel scheelt het niet.
Alleen die pindadoppen op de grond hè.![]()
Kijk eerst maar in Den Haag als second bestquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
Upssala... dat klinkt zó... wúlps! Ik krijg meteen visioenen van goedlachse en gewillige Zweedse blondines.
Manu, over een paar weken ga ik Stockholm checken, moet ik nog ff kijken voor een leuk optrekje? Wat is je budget?
Of kom je gezellig in Den Haag wonen, als RLS-fokkert nummer 4? (Coos rekenen we er maar even bij, als Leidschendammer)
Moet je priority-boarden, Kost uiteraard wel extra.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum, Ryanair![]()
Met zijn alle dringen voor de gate om in te stappen en dan nog niet met je gezin bij elkaar kunnen zitten.
Meestal vlieg ik alleen en soms met z'n twee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum, Ryanair![]()
Met zijn alle dringen voor de gate om in te stappen en dan nog niet met je gezin bij elkaar kunnen zitten.
Ja, het scheelt 50 euro op dezelfde dagenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Via duitsland is dus veul goedkoper
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, het scheelt 50 euro op dezelfde dagen
Alleen zit je dan met onmogelijke tijden
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh! Gezellig Manu, kom maar bij ons wonen hoor!![]()
Ik vind dat Coos wel meetelt, het is op fietsafstand
Ik ben op alle waddeneilanden geweest en je moet er van houden, ik doe dat wel overigens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil graag eens naar een Waddeneiland, ben ik nog nooit geweest
Maar 1 volwassene met 2 kinderen onder de 2 jaar mag dus niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |