Dus ik moet er echt op klikken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel een stunt zijn, maar dat doen we onze bartje niet aan, tohoch?
die andere onbeleefde vlerk zou het echter wel verdienen![]()
de tekst staat in beeld
Doe ik later wel even, mijn ma zit d'r soap te kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
godverdakke, mooi nummer, misschien zie je het licht. toe maar..
Zet even op youtube als je wilt, mijn telefoon is leegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pm je nr. maar. ik heb een goede bariton in huis
Gevondenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zet even op youtube als je wilt, mijn telefoon is leeg
Yepquote:
top...wanneer begint dat feest ?quote:
lazise of veronaquote:
van 25 april tot 22 meiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
top...wanneer begint dat feest ?
A unique speciality actquote:
Moet ie niet zo hard knijpenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
A unique speciality act![]()
Dat kontwiegen op 1.30![]()
Dat is geen bariton hoor wj
nope die hebben we al gehad.. dit is met kinderen en alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker hoor! huwelijksreis nog?
klootzak, die heidiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
3 kinderen, right? camping of daar in een kinderdagverblijf?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope die hebben we al gehad.. dit is met kinderen en al
camping en hotel ...:D lekker aan strand hangen kunnen de kids ook een ei hier en daar kwijt...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
3 kinderen, right? camping of daar in een kinderdagverblijf?
nice.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
camping en hotel ...:D lekker aan strand hangen kunnen de kids ook een ei hier en daar kwijt...
wel geinig. maar nauwelijks te volgen door die chaotische montagequote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |