We zijn er vroeg bij voor de zaterdag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemorgen Manu, Dementor en HiDiHo.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn er vroeg bij voor de zaterdag.
Tijd voor ontbijt denk ik dan ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn er vroeg bij voor de zaterdag.
Nu je het zegt, waarom denk je dat hij is afgekeurd en zo ongeveer bij elke rls zich aan heeft gemeld en het dan ook nog gek vindt dat de instanties daar toch hun twijfels bij hebben.......quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:38 schreef Dementor het volgende:
Als iemand ook maar ooit eens een foto of een situatie post ben jij zo zwakzinnig om dat vervolgens maandenlang nog te dumpen op Fok, het begint zelfs op iets dwangmatigs te lijken.
Alsof je zelf geen leven hebt..
quote:
haha, ik begrijp het wel hoor. het is hier toch anders, bekend terrein / vertrouwd. und: loyaliteit ftw!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
w-j, hoe krijgen we CarO ook zover. Die is ergens in 't leven een hernieuwde pubertijd tegengekomen.
Als het echt puberteit is, dan werkt aandringen en er steeds over beginnen in ieder geval averechts.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
w-j, hoe krijgen we CarO ook zover. Die is ergens in 't leven een hernieuwde pubertijd tegengekomen.
Maar zonder spaghettisaus!quote:
Écht puberteit?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het echt puberteit is, dan werkt aandringen en er steeds over beginnen in ieder geval averechts.
Laat Caro gewoon lekker hier blijven en mokken over die stomme bunkert. Komen wij gewoon af en toe op de thee.
Ja, als je 't na de aflevering die je nog moet kijken nog snapt moet je maar ff pm'en. Ik snap er iig geen reet meer vanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh en Pietje, wat is Lost reteleuk![]()
Van de week 3 afleveringen gekeken, alleen die van donderdag moet ik even binnenhengelen![]()
Maar man man wat een jedoe met dat tijdreizen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |