Haha, zekers zekersquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed zo, ik ben trots op je.
zaterdag verslag he
Zeker weten! De enige juiste instelling..quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
Zo, dat is nogal zeg! Maar dat kan jij
* Murmeli zwaait ook met haar lange gouden lokkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
* Nouk84 gooit haar lange blonde haar even los
Ik hoorde het ja, gezelligquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef Murmeli het volgende:
heb jij nog wat te daten binnenkort (met beetje ontopic biljven he)
ik ga straks borrelen met snuit
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
* Heeft ze haar vandaag al wild in een hanekam / scheidingáchtig ietsquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli zwaait ook met haar lange gouden lokken
geilquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Als het geil is, wordt mijn haar anders behoorlijk irritant.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is kwaak in de buurt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja vet wordt mn haar dan, bahquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het geil is, wordt mijn haar anders behoorlijk irritant.
Volgens mij nietquote:
Ik had weinig keus, het is nu ongeveer 8mm, dus zoveel kan ik er niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
* Heeft ze haar vandaag al wild in een hanekam / scheidingáchtig iets
Vet ook inderdaad, maar ik bedoelde meer dat het dan in de weg zit. Zoenen met haar in mond is niet echt leukquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben voor groeienquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had weinig keus, het is nu ongeveer 8mm, dus zoveel kan ik er niet meer![]()
Zit alleen in dubio, laten groeien of afscheren
Dan gooi je je haar eerst zo over je schouderquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vet ook inderdaad, maar ik bedoelde meer dat het dan in de weg zit. Zoenen met haar in mond is niet echt leuk
Ik ben mijn haar aan het laten groeien. Ik heb het jaren kort gehad met de tondeuse, nu is het tijd voor wat andersquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om het weer kort te doen met de Tondeuse...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ook als ik op mijn 20e al zulks dun haar heb boven op mijn hoofd dat iedereen begint te klagen?quote:
Het wordt behoorlijk irritant als je dat een keer of 20 moet doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan gooi je je haar eerst zo over je schouder![]()
Ik heb mn haar altijd kort gehad, lang staat niet bij me.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben mijn haar aan het laten groeien. Ik heb het jaren kort gehad met de tondeuse, nu is het tijd voor wat anders
Misschien komt die bos krullen wel weer terug
Dan vast!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wordt behoorlijk irritant als je dat een keer of 20 moet doen
Dan tondeuse inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ook als ik op mijn 20e al zulks dun haar heb boven op mijn hoofd dat iedereen begint te klagen?
Nee kwaak zit op zn werk.... die zie ik vanavond weerquote:
ja dat klopt, ik ga het voortaan maar in een staart doen. wat ik dan weer niet snap van mannen: kwaak zit altijd sjaggerijnig mn haar uit zn mond te vegen, maar intussen mag ik het niet afknippenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vet ook inderdaad, maar ik bedoelde meer dat het dan in de weg zit. Zoenen met haar in mond is niet echt leuk
Dat had ik vroeger ook altijd, opgeschoren aan de zijkanten en bovenop vingerdiktequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb mn haar altijd kort gehad, lang staat niet bij me.
Maar ik had het altijd langer bovenop en aan de zijkanten iets korter en nu ben ik zga kaal
Kort haarquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee kwaak zit op zn werk.... die zie ik vanavond weer
[..]
ja dat klopt, ik ga het voortaan maar in een staart doen. wat ik dan weer niet snap van mannen: kwaak zit altijd sjaggerijnig mn haar uit zn mond te vegen, maar intussen mag ik het niet afknippen
Om de wereld voor mijn helemaaal kaal schok te behoedenquote:
En dan zeggen ze dat het met vrouwen nooit goed is..quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:07 schreef Murmeli het volgende:
ja dat klopt, ik ga het voortaan maar in een staart doen. wat ik dan weer niet snap van mannen: kwaak zit altijd sjaggerijnig mn haar uit zn mond te vegen, maar intussen mag ik het niet afknippen
Heb nu kammetje 1, toen inderdaad hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook altijd, opgeschoren aan de zijkanten en bovenop vingerdikteToen kammetje 2 overal en nu is het aan het groeien en dat staat best goed moet ik zeggen
nee niet kort, ik wilde er 10 cm vanaf knippen. dan is het ehhhh halflang ofzo. nu ook trouwens. net boven mn bh bandje...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kort haar![]()
Ik vind niets zo verschrikkelijk als kort haar
ooooh, dat kan leuk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee niet kort, ik wilde er 10 cm vanaf knippen. dan is het ehhhh halflang ofzo. nu ook trouwens. net boven mn bh bandje...![]()
is voor mijn doen heeeel lang
sja kerels.... t zijn net wijven...zeker kwaak haha (veeleisend en kan nooit beslissingen nemen... hahaha, ik lach me echt ziek om die jongen)quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat het met vrouwen nooit goed is..
Ik moet ook echt weer naar de kapper, het is voor mijn doen ook heel lang. Maar ik vind het erg mooi zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee niet kort, ik wilde er 10 cm vanaf knippen. dan is het ehhhh halflang ofzo. nu ook trouwens. net boven mn bh bandje...![]()
is voor mijn doen heeeel lang
Ik ben ook wel een beetje een nicht met m'n nivea enzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja kerels.... t zijn net wijven...zeker kwaak haha (veeleisend en kan nooit beslissingen nemen... hahaha, ik lach me echt ziek om die jongen)
Ik vind je haar ook mooiquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet ook echt weer naar de kapper, het is voor mijn doen ook heel lang. Maar ik vind het erg mooi zo
Edit: ik heb even gevoeld, bij mij komt het ongeveer 10 cm onder mijn BH bandje..
Ergens heb ik het idee dat alleen vrouwen mannen kunnen gek maken met haarquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:11 schreef Howl het volgende:
Ik ben net afgelopen weekend naar de kapper geweest. Mijn haar is veel te kort om los te maken. Maar als het iemand gek maakt (in de goede zin, natuurlijk), dan is dat geweldig.
Hahaha, hoe weet je dat? Mijn fobo foto's zijn oudquote:
Hun nichten vriendjequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat alleen vrouwen mannen kunnen gek maken met haar![]()
En ik vraag me iedere keer wéér af wie die gasten met lang haar heeft verteld dat dat mooi staat..
Krentenbol deed dat, de nieuwe R&P Mod, die kickt ook op mannen met lang haar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat alleen vrouwen mannen kunnen gek maken met haar![]()
En ik vraag me iedere keer wéér af wie die gasten met lang haar heeft verteld dat dat mooi staat..
I'm peeking trough your windowquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, hoe weet je dat? Mijn fobo foto's zijn oud
Dat heb ik 1 keer gedaan. Omdat ik een weddenschap had verloren moest mijn haar zwart geverfd worden, pikzwart dus he. Maar ze zeiden niet hoe lang ik het moest houden, dus na een week had ik het eraf gehaald hehe.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb nu kammetje 1, toen inderdaad hetzelfde als jij.
ow da's wel lang ja. bij mij is het nog in lagen dus ik wil eigenlijk de boel een beetje op een lengte maar ik vind het zo zonde om het te knippen want dan moet het weer bijna een jaar groeien voor het op deze lengte isquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet ook echt weer naar de kapper, het is voor mijn doen ook heel lang. Maar ik vind het erg mooi zo
Edit: ik heb even gevoeld, bij mij komt het ongeveer 10 cm onder mijn BH bandje..
Ik heb gister de laatste film gekekenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gedaan. Omdat ik een weddenschap had verloren moest mijn haar zwart geverfd worden, pikzwart dus he. Maar ze zeiden niet hoe lang ik het moest houden, dus na een week had ik het eraf gehaald hehe.
Ik ben scheermes kaal geweest voor een weddenschap. Snel verdient die 50 euroquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gedaan. Omdat ik een weddenschap had verloren moest mijn haar zwart geverfd worden, pikzwart dus he. Maar ze zeiden niet hoe lang ik het moest houden, dus na een week had ik het eraf gehaald hehe.
Dan ben jij goedkoop.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:17 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben scheermes kaal geweest voor een weddenschap. Snel verdient die 50 euro
haha ja dat is handig als kerel.na 2 weken is het weer lang.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben scheermes kaal geweest voor een weddenschap. Snel verdient die 50 euro
Mijn haar is wel één lengte nu.. Laagjes zou ik niet zo snel meer doen, denk ik, slechte ervaringenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow da's wel lang ja. bij mij is het nog in lagen dus ik wil eigenlijk de boel een beetje op een lengte maar ik vind het zo zonde om het te knippen want dan moet het weer bijna een jaar groeien voor het op deze lengte ismaargoed, binnenkort met veel pijn in mn hart maar weer eens gaan
Oow dat ben jij!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
I'm peeking trough your window![]()
Nee, dan weet ik het niet
* Murmeli jaloers isquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn haar is wel één lengte nu.. Laagjes zou ik niet zo snel meer doen, denk ik, slechte ervaringen![]()
Met pijn in je hart, kan het me voorstellen
Bij sommige mannen vind ik lang haar wel staan en bij sommige vrouwen staat kort haar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:20 schreef Howl het volgende:
Lang haar bij mannen vind ik ook niet staan. Net zo min als kort haar bij vrouwen.
ik vond kort haar bij mij ook staan maar als ik nu foto's terugkijk dan denk ik IEK!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij sommige mannen vind ik lang haar wel staan en bij sommige vrouwen staat kort haar.
Mijn haar wordt ook dunner naarmate het langer wordt.. Dus de schaar moet er wel in.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli jaloers is
jah zucht.... maar ja mn haar is ook best dun dus misschien moet het ook niet te lang maar dat lijkt me nu juist zo leuk en het is zo handig (behalve met sex dan) kan er lekker vanalles mee doen
Hoe langer mijn haar wordt, hoe meer klitten ik krijg. Dus als dat gebeurd gaat er weer een stukje afquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn haar wordt ook dunner naarmate het langer wordt.. Dus de schaar moet er wel in.Ik speel veel met mijn haar, haha
Carandiru is meer een docu. Heb je ook de extra's bekeken? Het gaat de boeken in als de meest bloederige gevangenisopstand ooit in de wereldquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb gister de laatste film gekeken![]()
Ook wel boeiende film, maar vond tropa beter.
Gewoon een borstel in mijn tas..quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe langer mijn haar wordt, hoe meer klitten ik krijg. Dus als dat gebeurd gaat er weer een stukje af
die heb ik ook wel, maar dat werkt dan niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon een borstel in mijn tas..
En ik vind het zooo lekker als een man met zijn handen door mijn haar gaat, dan lopen de rillingen over mijn rug.. Als ik eraan denk alleen al..
Oké genoteerdquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik vind het zooo lekker als een man met zijn handen door mijn haar gaat, dan lopen de rillingen over mijn rug.. Als ik eraan denk alleen al..
hihi dat doe ik maar niet.... dan wordt het nog slechter. mn haar is beetje pluizig nog van de vakantiequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn haar wordt ook dunner naarmate het langer wordt.. Dus de schaar moet er wel in.Ik speel veel met mijn haar, haha
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef Belsezar het volgende:
Mijn auto is klaar, ben net gebeld door de garage
Uurtje eerder weg van kantoor, en ophalen! Lekker kort dagje en mijn auto weer hebben. Deze dag is goed
Zou ik doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi dat doe ik maar niet.... dan wordt het nog slechter. mn haar is beetje pluizig nog van de vakantie![]()
sja toch maar een stukkie eraf danmisschien hoeft er niet zoveel van af, ff met mn kapper overleggen
Een man zei ik, niet jochiequote:
*Slaat informatie op*quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon een borstel in mijn tas..
Goed geregeld!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef Belsezar het volgende:Mijn auto is klaar, ben net gebeld door de garage
Uurtje eerder weg van kantoor, en ophalen! Lekker kort dagje en mijn auto weer hebben. Deze dag is goed
Nu moet ik nog beslissen wat ik met de mijne doe. Waarschijnijk ga ik een andere kopen en mijn auto verkopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Goed geregeld!
Ik ga mijne ook vanmiddag halen, ben met de lunch weg!
autodag vandaag
lijkt me wel de beste optiequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu moet ik nog beslissen wat ik met de mijne doe. Waarschijnijk ga ik een andere kopen en mijn auto verkopen.
quote:
Weer naar Zeeland?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Goed geregeld!
Ik ga mijne ook vanmiddag halen, ben met de lunch weg!
autodag vandaag
Beter!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
hell no![]()
Deze staat 2 straten om de hoek van de garage in amsterdam.
tasquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
Net even halters gehaald
Zodat ik thuis nog een beetje kan bij trainen + een matje voor buikspieroefeningen
En een nieuwe tas:
[ afbeelding ]
Die halters heb ik alleen aan de andere kant van Zaandam gehaald...
En daarbij ook nog 10 kilo aan extra losse gewichten, dus heb 1.5 kilo met 25 kilo gelopen
enig tasjequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
Net even halters gehaald
Zodat ik thuis nog een beetje kan bij trainen + een matje voor buikspieroefeningen
En een nieuwe tas:
[ afbeelding ]
En daarbij ook nog 10 kilo aan extra losse gewichten, dus heb 1.5 kilo met 25 kilo gelopen
Ja tuurlijk jongen, we nemen het je niet kwalijkquote:
Zeker beter!quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
call it what you want, thats a purse!
Het is een gewone schoudertas manquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
call it what you want, thats a purse!
Weer eens een goede dag?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef rival het volgende:
hoe ist met jou? helemaal bijgekomen van je skitrip?
kan ook in de hand gedragen worden hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is een gewone schoudertas man
Ja. Of iemand moet voor mij heel goedkoop mijn auto kunnen maken. Maar dat zit er toch niet in.quote:
Ach, laat die jongen lekker opscheppen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Omdat niemand het zegt en iedereen het weet.
Het is een vrouwen tas
Ow niet als in dat de vorige slechte dagen waren hoor. die heb ik in 2009 nog niet gehad geloof ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weer eens een goede dag?
Met mij gaat het goed, behalve dan dat ik keelpijn hebDat niet, gisteren veel te laat thuis om op tijd naar te kunnen. Dit weekend bijslapen, maar ik heb al een beetje veel afspraken staan.. Ach, slapen kan altijd nog, als ik dood ben bijvoorbeeld..
Ow, er stond een plaatje. dat had ik niet gezien. wordt geblocked hier op het werkquote:
Link?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
Aah er is ook goed nieuws vandaag
Die dader van die moord op het schoolplein in Amsterdam is opgepakt
iemand heeft je een heel riant aanbod gedaan, vraag maar rond bij garages.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Of iemand moet voor mij heel goedkoop mijn auto kunnen maken. Maar dat zit er toch niet in.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, er stond een plaatje. dat had ik niet gezien. wordt geblocked hier op het werk
Dat klopt. Alleen voor dat bedrag kan ik net zo goed een andere auto kopen. Maar misschien wil hij die auto van mij kopen. Alleen ik weet nog niet voor hoeveel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
iemand heeft je een heel riant aanbod gedaan, vraag maar rond bij garages.
Doeiquote:
Wat is ermee dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen voor dat bedrag kan ik net zo goed een andere auto kopen. Maar misschien wil hij die auto van mij kopen. Alleen ik weet nog niet voor hoeveel.
Have fun!quote:
Mijn versnellingsbak heeft kuren. Hij schoot de hele tijd uit zijn vijfde versnelling.quote:
Kijk dat is nog eens een lief schattig tasje. Daar kan je mee gezien wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
Net even halters gehaald
En een nieuwe tas:
[ afbeelding ]
Als je daarmee gezien wilt worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een lief schattig tasje. Daar kan je mee gezien worden
Schatje houdt jij m;n tassie effe vast.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een lief schattig tasje. Daar kan je mee gezien worden
Dat we slim zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:sow daar zijn we weer
Waar lopen jullie nou weer over te liegen![]()
want die FOK!ker wil met je dansen??quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schatje houdt jij m;n tassie effe vast.
Hoiquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:sow daar zijn we weer
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
want die FOK!ker wil met je dansen??
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:sow daar zijn we weer
Mmmm dat klinkt idd als een hele grote leugenquote:
Haha nee jij niet he Tijnquote:
quote:
Is het je meegevallen bij de tandarts?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
sow daar zijn we weer
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het je meegevallen bij de tandarts?
Volgende keer moet jij hem toch wat steviger vastbinden. Nu is hij weer ontsnapt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej hou jij die zweep nou eens ff bij je joh![]()
Wat moet er allemaal gebeuren dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]gelukkig wel maar moet nog wel 2x terug komen
Eet smakelijk.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer moet jij hem toch wat steviger vastbinden. Nu is hij weer ontsnapt.
Verstandskiezen moeten eruitquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal gebeuren dan?
Of gewoon die kooi op slot doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]idd moet ff cussus knopen leggen volgen... miss dat ie wat langer vastzit dan
Vervelend.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Verstandskiezen moeten eruiten er is ook nog een stukje van me kies afgebroken die gaan ze weer maken
Jaa die kooi moet ik dan maar ff kopen want die heb ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon die kooi op slot doen.
Ach ja ik heb er al zoveel gezeik van gehad ben wel blij dat ze er eindelijk uitgaan, maar ja ik wordt bij de gedachte wel heeeeeel erg nerveusquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend.Waarschijnlijk moeten mijn verstandskiezen er ook uit.
Wat denk je wel niet, ik laat me niet zomaar door iedereen opsluitenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa die kooi moet ik dan maar ff kopen want die heb ik niet
Maar door mij wel he lekkertjequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, ik laat me niet zomaar door iedereen opsluiten
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
Back
Héérlijk vers wit tijgerbrood met makreel en een beetje Zaanse mosters en peper en zout
Stik erinquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
Back
Héérlijk vers wit tijgerbrood met makreel en een beetje Zaanse mosters en peper en zout
Er zitten 25 gram eiwitten per 100 gram in, en het kost maar 80 cent per 150 gramquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt nie zo lekker eigenlijks
Dus meer gezond dan lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zitten 25 gram eiwitten per 100 gram in, en het kost maar 80 cent per 150 gram
Daarna nog 500 gram kwark
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar door mij wel he lekkertje![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Maar daarvoor moet je bij duim zijn
Een kooi waarin je hond stopt is groot genoeg voor mens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa die kooi moet ik dan maar ff kopen want die heb ik niet
Gelukkig heb ik weinig problemen gehad tot nu toe met mijn gebit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach ja ik heb er al zoveel gezeik van gehad ben wel blij dat ze er eindelijk uitgaan, maar ja ik wordt bij de gedachte wel heeeeeel erg nerveus![]()
Jaquote:
Anders mag je mijn wel opsluiten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar door mij wel he lekkertje![]()
Onderdanige bitchquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders mag je mijn wel opsluiten.
Ja komop zeg, wat kan iemand het nou schelen hoe vers, wat voor brood, hoe veel het kost, hoeveel gram eiwitten erin zitten en wat je erna gaat etenquote:
Gaat ie weer met dat handjequote:
Dat dusquote:
Ik moet niks, ik vind het wel best zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaat ie weer met dat handje
luister jij bent gebonden en moet toestemming vragen.... moet je nie op mij afreageren he
Oeeiii jonkel beetje chaggiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja komop zeg, wat kan iemand het nou schelen hoe vers, wat voor brood, hoe veel het kost, hoeveel gram eiwitten erin zitten en wat je erna gaat eten![]()
Vertel dat lekker aan je moeder of je diëtist.
Wat jij wilt sedan..... maarre hou je zweep dan lekker bij jequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet niks, ik vind het wel best zo
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat jij wilt sedan..... maarre hou je zweep dan lekker bij je
Deze hele reeks staat sinds ik hier kom vol met onzinquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja komop zeg, wat kan iemand het nou schelen hoe vers, wat voor brood, hoe veel het kost, hoeveel gram eiwitten erin zitten en wat je erna gaat eten![]()
Vertel dat lekker aan je moeder of je diëtist.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs. Ik heb gewoon gelijk
Dat kan helemaal niet want dat heb ik al.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe kan je gelijk hebben over een mening, wat dus geen feit is ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat denk jij.quote:
quote:
Ja hoor, ligt er aan waarover.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
Iemand zin in een serieuze discussie?
Het is mijn mening dat het niemand wat kan schelen hier in het topic. Ik gok dat het niet teveel moeite kost om dit naar een feit om te zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe kan je gelijk hebben over een mening, wat dus geen feit is ?
Uhm de invasie van Israël in de Gaza-strook een tijdje terugquote:
Online:quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat zijn de beste locaties om nieuwe mensen op te pikken?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En waarom online? Wat zijn je argumenten daarvoor?quote:
quote:
Ik bedoelde het niet serieusquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En waarom online? Wat zijn je argumenten daarvoor?
Ik vind online helemaal niks. Ik leer mensen liever in het echt kennen. Af en toe eens een gesprekje houden met iemand online kan best leuk zijn. Maar in het echt vind ik het vele malen leuker.
Gewoon in het algemeen. Maar ik wil het ook best onderverdelen in bovenstaande punten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet serieus
Maar bedoel je oppikken als in een one-night-stand / scharrel óf relatie voer?
Israël heeft het recht zichzelf te verdedigen. Maar er zijn grenzen en die heeft Israël overschreden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm de invasie van Israël in de Gaza-strook een tijdje terug?
Ligt er aan wat je zoekt enzo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lief dagboek..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zitten 25 gram eiwitten per 100 gram in, en het kost maar 80 cent per 150 gram
Daarna nog 500 gram kwark
Een one night stand heb ik nog nooit gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen. Maar ik wil het ook best onderverdelen in bovenstaande punten.
Goed idee.quote:
In discotheken is het wel goed te doen vind ik om even iemand te scoren. De kroeg ook, maar minder om even snel iemand te scoren vind ik. Daar krijg je toch al wat meer een band met iemand dan in de discotheek.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een one night stand heb ik nog nooit gedaanmaar ik denk de kroeg
De meisjes waar ik mee gescharreld heb, heb ik leren kennen in de kroeg / uitgaan of van vrienden.
De meisjes waar ik een relatie mee heb gehad heb ik leren kennen via vrienden of school
en jullie ?
Dat was dus de reden waarom ik 2 jaar op volleybal heb gezetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
In discotheken is het wel goed te doen vind ik om even iemand te scoren. De kroeg ook, maar minder om even snel iemand te scoren vind ik. Daar krijg je toch al wat meer een band met iemand dan in de discotheek.
School vind ik een drama. Daar ging ik vaak als einzelganger door het leven. Ligt er misschien ook aan dat ik met allemaal van die standaard studenten in aanraking kwam, waar ik helemaal niks mee had/heb.
Via vrienden kan je ook leuke nieuwe mensen ontmoeten inderdaad.
De sportvereniging vind ik ook een goede plaats. Je kan daar gemakkelijk een praatje beginnen.
Jaa ikke ook in de kroeg of in een disco, en dan vooral met een drankje opquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De meisjes waar ik mee gescharreld heb, heb ik leren kennen in de kroeg / uitgaan of van vrienden.
De meisjes waar ik een relatie mee heb gehad heb ik leren kennen via vrienden of school
en jullie ?
Nog wat eruit gesleept?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was dus de reden waarom ik 2 jaar op volleybal heb gezeten
Gemengd team met 2 super lekkere dames
Ik heb weinig vrienden. Een aantal van mijn vrienden ken ik van school en/of scouting. En ik ben bevriend met ex-collega's.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
en jullie ?
Ik vind een discotheek veel leuker om gewoon te dansen, en niet om te scorenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ikke ook in de kroeg of in een disco, en dan vooral met een drankje opdan gaat het zomaar een babbeltje maken bij mij wat makkelijker
en voor de scharreltjes is het online weer makkelijker te vinden denk ik
1 daarvan (het lekkere blondje) zag mij ook wel zitten, maar ik was toen nog niet zo goed met de dames...quote:
Je hebt nu toch een oproep gedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind een discotheek veel leuker om gewoon te dansen, en niet om te scoren
Ik heb al meerdere keren gehad dat ik met een meisje dansde, maar zij daarmee veelste ver ging
Een scharrel heb ik nog nooit online gevonden
Misschien maar een keer een topic openen: Scharrel gezocht !
jaa is ook zo maar is toch leuk als het tijdens dat dansen toch wat meer klikt en er miss nog wel wat gebeurd.. tenminste vind ik danquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind een discotheek veel leuker om gewoon te dansen, en niet om te scoren
Ik heb al meerdere keren gehad dat ik met een meisje dansde, maar zij daarmee veelste ver ging
Een scharrel heb ik nog nooit online gevonden
Misschien maar een keer een topic openen: Scharrel gezocht !
In dit topic wordt aardig wat gedate.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa is ook zo maar is toch leuk als het tijdens dat dansen toch wat meer klikt en er miss nog wel wat gebeurd.. tenminste vind ik dan
Ik ga ook nie om alleen te scoren naar een disco of kroeg hoor maar het een beetje combineren vind ik dan weer wel leuk
Hahahaha jaa kijken hoe dat topic gaat lopen dan
Wat is FB??quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dit topic wordt aardig wat gedate.
Kwaak en Murm
Venco en Goeroe
Dan zijn er nog een paar mensen die elkaars FB hier zijn.
JB en Ado
Hahaha we kunnen een online versie van Take Me Out maken in een topicquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa is ook zo maar is toch leuk als het tijdens dat dansen toch wat meer klikt en er miss nog wel wat gebeurd.. tenminste vind ik dan
Ik ga ook nie om alleen te scoren naar een disco of kroeg hoor maar het een beetje combineren vind ik dan weer wel leuk
Hahahaha jaa kijken hoe dat topic gaat lopen dan
F*ck Buddy denk ikquote:
Hahahaha ja das wel een goeie idd hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hahaha we kunnen een online versie van Take Me Out maken in een topic
Met 1 man, en dan kiezen we 10 dames uit ofzo
En dan ook met rondes dat er eerst een foto gepost wordt, en daarna een aantal rondes dat de jongen iets over zichzelf kan vertellen.
En dan kunnen dames ook afhaken
Ik ga het vanmiddag wel even uitwerken wanneer me baas weg isquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahahaha ja das wel een goeie idd haha
quote:
Zolang het niet in dit topic gebeurd ben je natuurlijk vrij om te proberen. Denk alleen dat het zeer weinig kans van slagen heeftquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga het vanmiddag wel even uitwerken wanneer me baas weg is![]()
Denk dat de andere het ook wel leuk vinden
ja doe dat haha leuk ideetje van jequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga het vanmiddag wel even uitwerken wanneer me baas weg is![]()
Denk dat de andere het ook wel leuk vinden
FB is sneller getyptquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Ohw haha noem het dan gwn neukertje
haha ja das waar, maar dan weet ik iig waar we het over hebbenquote:
dat weet je nu ook welquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja das waar, maar dan weet ik iig waar we het over hebben
hahaha jaaaa nu wel bijdehandjequote:
Fuckbuddyquote:
Misschien is dit wel het ei van columbus.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het niet in dit topic gebeurd ben je natuurlijk vrij om te proberen. Denk alleen dat het zeer weinig kans van slagen heeft
Hahaha jaa daar was ik al achter, beetje late reactie hequote:
Ik ga er een apart topic van maken, in de hoop dat het een reeks wordtquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het niet in dit topic gebeurd ben je natuurlijk vrij om te proberen. Denk alleen dat het zeer weinig kans van slagen heeft
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha jaa daar was ik al achter, beetje late reactie he
het is wel leuk dat er dan ook een date ontstaat en dat het niet alleen online blijft en dan miss iets met een kort verslagje ofz?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga er een apart topic van maken, in de hoop dat het een reeks wordt
hebben jullie suggesties ?
Zoals een naam, regels of andere ideën ?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het ja.![]()
Beter laat dan nooit.
ik zou het gewoon de FOK! Take me out noemen. lekker duidelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maak ook gelijk een versie voor de vrouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jaaa idd das wel leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak ook gelijk een versie voor de vrouwen.
Pics or it did not happen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
het is wel leuk dat er dan ook een date ontstaat en dat het niet alleen online blijft en dan miss iets met een kort verslagje ofz?
Dat is wel leuk iddquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
het is wel leuk dat er dan ook een date ontstaat en dat het niet alleen online blijft en dan miss iets met een kort verslagje ofz?
Jij mag toch niet meedoen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou het gewoon de FOK! Take me out noemen. lekker duidelijk.
de regels heb je hierboven al opgeschreven.
en misschien even behoefte peilen in een nieuw topic. als er geen hond wil dan heeft het geen zin he
ik ben benieuwd....
Een idee om de vrouw die als laatste overgebleven is (en dus door de man gekozen is) een andere vrouw aan te laten wijzen, waarop zij 'beschikbaar' gesteld wordt voor 10 mannenquote:
Werk/opleiding, hobby's en Fok! daar kun je het allemaal over hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is wel leuk idd
En met Take Me Out zijn er toch 3 rondes waarover de mannen praten.
Welke onderwerpen zijn dat ?
En waar kunnen we het het met de Fok!versie het beste over hebben ?
Ik dacht zelf aan je woonsituatie, en dan is het wel leuk een foto te posten
Net alsof dit topic al niet genoeg date's oplevertquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou het gewoon de FOK! Take me out noemen. lekker duidelijk.
de regels heb je hierboven al opgeschreven.
en misschien even behoefte peilen in een nieuw topic. als er geen hond wil dan heeft het geen zin he
ik ben benieuwd....
Ja zoiets idd ik moet eerlijk zeggen heb het programma nog niet echt helemaal gekeken dus weet nie wat er pcies verteld en gevraagd wordt ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is wel leuk idd
En met Take Me Out zijn er toch 3 rondes waarover de mannen praten.
Welke onderwerpen zijn dat ?
En waar kunnen we het het met de Fok!versie het beste over hebben ?
Ik dacht zelf aan je woonsituatie, en dan is het wel leuk een foto te posten
Goed idee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een idee om de vrouw die als laatste overgebleven is (en dus door de man gekozen is) een andere vrouw aan te laten wijzen, waarop zij 'beschikbaar' gesteld wordt voor 10 mannen? en het dus steeds om en om is
?
ja idd iets in die vorm zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een idee om de vrouw die als laatste overgebleven is (en dus door de man gekozen is) een andere vrouw aan te laten wijzen, waarop zij 'beschikbaar' gesteld wordt voor 10 mannen? en het dus steeds om en om is
?
En dat voor zo'n kiddoquote:
Dat klopt. Maar er zijn genoeg Fokkers die single zijn en hier niet posten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Net alsof dit topic al niet genoeg date's oplevert
Ik heb een keer 5 minuten gekeken en toen kreeg ik spontaan kots neigingen. Maar dat kon ook aan de kanidaat en Eddy liggen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zoiets idd ik moet eerlijk zeggen heb het programma nog niet echt helemaal gekeken dus weet nie wat er pcies verteld en gevraagd wordt ofzo
Of die hier wel posten en het (nog) geen date oplevertquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er zijn genoeg Fokkers die single zijn en hier niet posten.
Dan kan jij in allebei posten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En dat voor zo'n kiddo![]()
!
Ik ga eerst even een topic aanmaken met korte uitleg, en de vraag of er behoefte aan is
Goede middagquote:
Middagquote:
Wel oke, maar of er dan altijd iemand gekozen wordtquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is dit wel het ei van columbus.
En andersom dat jij uit 10 mannen mag keizen. Hoe zou jij dat vinden?
Zo lang post jij hier nog niet dus heb geduldt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of die hier wel posten en het (nog) geen date oplevert
Als dat je doel is kun je een date wel vergetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan moet je ook je beurd afstaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel oke, maar of er dan altijd iemand gekozen wordt
Dat kan voorkomen inderdaad dat er niemand gekozen wordt. Of dat niemand gekozen wil worden. Maar dan is er altijd een volgende kanidaat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel oke, maar of er dan altijd iemand gekozen wordt
Ik zie het eerlijk gezegt al gebeuren dat die 10 mannen door verschillende vrouwen worden afgewezen.. beetje zieligquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan voorkomen inderdaad dat er niemand gekozen wordt. Of dat niemand gekozen wil worden. Maar dan is er altijd een volgende kanidaat.
Nee joh is leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie het eerlijk gezegt al gebeuren dat die 10 mannen door verschillende vrouwen worden afgewezen.. beetje zielig
Ach, op elk potje past een dekselquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie het eerlijk gezegt al gebeuren dat die 10 mannen door verschillende vrouwen worden afgewezen.. beetje zielig
dat betekent niet dat het dekseltje op fok te vinden isquote:
Ik post hier omdat het gezellig is, niet om een date te scoren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als dat je doel is kun je een date wel vergeten
Maar niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat betekent niet dat het dekseltje op fok te vinden is
Daten?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik post hier omdat het gezellig is, niet om een date te scoren.
Maar als er een date uit zou komen doordat ik hier post is dat ook niet erg.
Idd moet spontaan gebeurenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als dat je doel is kun je een date wel vergeten
Het gaat hier over FOK! Take me outquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
oeh oeh oeh gaat het over dat tv programma! ik ben verslaafd!
Voor wie? Die 10 mannen of die vrouwen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah>? Ik vind het eerlijk gezegd wat tegenvallen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
*checkt fobo van JonKel*quote:
Die mannen he.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor wie? Die 10 mannen of die vrouwen?
Wil je wat drinken met me?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je laatst die mooiboy uit de achterhoek gezienquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is waar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat betekent niet dat het dekseltje op fok te vinden is
Ja hoor.quote:
wij zijn dan net klaar met eten en dan eten we het toetje op de bank terwijl we daar na kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah>? Ik vind het eerlijk gezegd wat tegenvallen.
In de tijd die zij hebben zouden ze eig 2x zoveel mannen moeten laten screenen en minder gelul erom heen![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zal ik gelijk die soesjes meeneemen?
Absoluutquote:
Tsja ooit zullen zij ook een vriendin vinden.quote:
Dan kan jij mij vast wel helpenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
haha zo goed let ik nou ook weer niet op!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan kan jij mij vast wel helpen
Rhu, in die 3 rondes (zijn het er wel 3? ), maar praten die gasten allemaal over ?
Wat zijn de onderwerpen?
Ronde 1, gekeurd op uiterlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan kan jij mij vast wel helpen
Rhu, in die 3 rondes (zijn het er wel 3? ), maar praten die gasten allemaal over ?
Wat zijn de onderwerpen?
Tot laterquote:
Er zit minimaal 10 jaar tussen jullie!quote:
Kan ie goed door voor toyboyquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zit minimaal 10 jaar tussen jullie!
Toch?
Slechte tv enzo...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
is heerlijkquote:
Je bent gewoon jaloers.quote:
Dan ben ik wel 1 van de kerelsquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij zijn dan net klaar met eten en dan eten we het toetje op de bank terwijl we daar na kijken
en tussendoor de tafel afruimen
daar is het perfect voor!
en ik wil mee doen aan fok take me out
Voel je niks vanquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch?
Haha inderdaadquote:
Dat is ook weer waar..quote:
haha is die hele show er omheen dan nog wel nodig?quote:
Geen idee, you tell mequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha is die hele show er omheen dan nog wel nodig?
Zo lang het niet strafbaar is dan mag het.quote:
dan bespaar ik liever tijd en ga meteen met je datenquote:
Jaar of 7.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch?
Inderdaad, soms snel geregeld, zo'n datequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Kijk jongens.. zo makkelijk kan het zijn
Dan doen we dat. Slaan we een stuk over en besparen we tijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan bespaar ik liever tijd en ga meteen met je daten
Over een maandje gaan wij daten hequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms snel geregeld, zo'n date
Wie wat waar ????quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jaar of 7.
maar je kan toch wel een slagroomsoesje eten met iemand die 7 jaar jonger/ouder is
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms snel geregeld, zo'n date
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Over een maandje gaan wij daten he
Misschien heeft belsezar wel zo'n knop..quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
en toch wil ik een rode knop om op te rammen
quote:
regel 1 van daten is toch wel niet op je date rammenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien heeft belsezar wel zo'n knop..
hahaha doe ik toch meequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
en toch wil ik een rode knop om op te rammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |