abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121187020
Aangezien ik regelmatig onderweg ben en mn accu van mijn telefoon snel leeg gaat bij intensief gebruik, vond ik het tijd voor een goede oplossing. Via internet had ik al de duracell powerbanks gezien maar die zijn nogal duur en niet echt 'groot'. Na wat gezoek kwam mijn favoriete webshop Buyincoins met een mooie 'oplossing'.

Ik heb hem besteld bij BIC op 15 december, en gisteren werd hij op 4 januari geleverd, verzonden met Singapore Post en ol moest zelfs tekenen voor ontvangst. Bij aankomst was ik even bang voor een DOA, maar hij moest gewoon opgeladen worden. Hij wordt niet geleverd met een oplaadplug dus ik heb hem opgeladen met de micro-usb oplader van mn samsung. Er wordt wel een usb ->'mini-jack achtige female' bij geleverd met koppelstukjes voor USB maar ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn.

Hij is hier te vinden:
http://www.buyincoins.com(...)c-product-22873.html

De powerbank heeft qua grootte iets weg van een (hele dikke) Iphone 5, hij heeft aan de achterkant een paar lelijke bloemen en een battery-indicator die aangeeft hoeveel hij is opgeladen. Hij deed er ongeveer 8 uur over om helemaal op te laden en nu kan het ontladen beginnen.

Gisterenavond heb ik hem voor het eerst gebruikt, eerst mn galaxy S2 even leeg laten lopen tot 1% en toen aan de powerbank. Toen ik hem 'inplugde' viel mn telefoon uit, misschien net te weinig voeding op dat moment om hem nog in leven te houden maar hij heeft hem in een nacht tijd netjes opgeladen. De battery-indicator van de powerbank geeft nu nog 2 streepjes aan (van de 4), ben benieuwd of hij hem ook nog een 2e keer kan opladen zonder problemen.

Tot nu toe ben ik tevreden, voor slechts 12,63 euro inclusief verzendkosten ben ik in bezit van een prima powerbank. Ik ben wel benieuwd hoeveel oplaad cyclussen hij heeft, ze zeggen dat hij 500 oplaadcyclussen mee zou moeten gaan. De tijd zal het leren...
Recommender bij buyincoins: Martinp
pi_121778257
hierbij nu wel de goede versie :P

N70HD tablet review ;)

[ Bericht 90% gewijzigd door Downstar op 20-01-2013 14:00:39 ]
pi_121778750
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Downstar het volgende:

review van de window N70HD
Goeie review. Aan het shot op 12:11 te zien is deze prima: http://www.buyincoins.com(...)cam-product-785.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')