abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97125053
Die macro-adapters en filters heb ik echt geen ervaringen mee. Ik kwam bij toeval een keer
(op internet) een artikel tegen met mooie macrofoto's welke gemaakt waren b.m.v. zo'n ring
zoals ik die nu ook heb. Wist niet eens dat die dingen bestonden en heb op de gok maar die
van DX genomen. :P Wel leuk om mee te spelen, maar voor écht goede (goed scherp e.d.)
macroshots heb je gewoon een macrolens nodig. Voor mij te duur, dus is dit een prima oplossing.

Statief heb ik niet bij de chinezen durven te kopen, ik hoorde daar zoveel rampverhalen over dat
ik maar gewoon in de fotowinkel in de buurt een statief heb gekocht. Zo duur zijn ze nou ook weer
niet en als het goed is koop je zo'n ding maar 1 keer. Daarnaast wil ik niet het risico lopen dat mijn
550D en lens/flash aan diggelen vallen omdat ik ¤30 wou besparen ofzo. Ik heb nu een Cullmann
nanomax 260 welke me (in de aanbieding) bij de locale fotowinkel maar ¤55 kostte, prima ding! :Y
Kan tot 3.5 kilo aan, heeft een goede hoogte (max 160cm) maar kan ook héél erg laag (30cm).
http://www.cullmann.de/detail/id/nanomax-260.html
Nee.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:58:31 #125
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_97135926
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef marcel-o het volgende:
Klein Micro SD readertje
Kut ding, niet kopen!
Bij de eerste keer plaatsen van n kaartje waren gelijk de contactpuntjes onherstelbaar verbogen.

ik heb nou 4 van deze besteld. voor 3 euro 60 bij elkaar :') kijken of dat beter is
Die dingen zijn echt waardeloos. ben blij dat ik er 4 heb besteld, eentje werkte er maar nadat ik hem gemod heb :')

Nu mn nieuwe spulletjes:

$33,80 ± ¤26
100mw groene laser met focus, werkt op een 18650 batterij, deze is bijgeleverd met een oplader met Amerikaanse stekker. Uiteraard bestel je er dan deze bij voor 87 cent :D
Ik ben er erg blij mee. leuk voor experimentjes en gefocussed is t fokking heet.
Dit is absoluut geen speelgoed. Er zit dan ook een slotje op met sleutel ^O^

Voor deze laser heb ik extra batterijen besteld:

Ultrafire 18650
$13,90 ± ¤10
2stuks 18650, 3600mAh ( Li-ion!!!)
Ze waren 1,5 maand eerder binnen dan de laser :')
De bijgeleverde batterij(bij de laser) is dusdanig goed dat ik deze niet nodig had :P dus krijgen een ander doel(kom ik later op)

roestvrijstalen zeepje
$2,55 ± ¤2
Dit werkt écht.
In de keuken met knoflook of vis gewerkt, hiermee krijg je de meur uit je handen ^O^

12 volt led
$1,61 ± ¤1,60
is eigenlijk voor in de auto maar pastte niet. (voor als je deur open gaat)
Gebruik t nu voor experimentjes
Bij iets meer dan 12 volt geeft dit best aardig licht denk alleen niet dat dit evenveel licht geeft als je huidige lamp in de auto. houdt wel in dat als je m vergeet uit te zetten, dat je smorgens wel kan starten :D :') :7

$1,28 ± 99 eurocent _O- :D 8)7
sata kabel
k zocht korte kabeltjes voor cable management. Dit waren de kortste met kleine connectors.
Doet wat t moet doen en mn kast is opgeruimd ^O^

$20,40 ± ¤15,85
Ultrafire 510 lumen led zaklamp
Wat een vet ding!!! zeker voor dit geld. Geeft ontzettend veel licht.
heeft meerdere standen, naar mijn idee wat teveel.
fel, minder fel, zacht. knipperen en sos(niet nodig dus)
Hier gaat dus die 1860 batterij in :)
Hier kunnen ook andere modules in en ben dus opzoek naar infra-rood en een schakeling met minder standen.

set van 2 pincetjes
$1,70 ± ¤1,30
Handig bij solderen of iets dergelijks. voelen stevig aan en verbuigen niet zo snel.

$5,90 ± ¤4,50
schroevendraaier set met 20 bitjes
Handig voor klein elektronica. Is alleen niet van gehard staal dus je kan ze makkelijk doordraaien. 1 kruiskop is al rond :') niet teveel kracht zetten dus. Wat wel handig is, is dat ze magnetisch zijn.
Voor de prijs hoef je t niet te laten.

$1,85 ± ¤1,50
de-soldeerlint
dat koop je hier voor de zelfde prijs denk k maar was wel makkelijk zo.
Hier zit flux in, dus doet zn werk.

$2,33 ± ¤1,80
10 pak testhaakjes
handig voor de experimentjes :) wat wat minder handig is hieraan is dat je wel van tevoren het testdraad moet solderen.
Handiger had geweest dat de testdraad ook kan vasthaken.

$2,48 ± ¤1,90 :D :D
ipod classic siliconenhoes
Daar ga ik dus geen 20 euro voor betalen :P
HELAAS!!
verkeerde levering. ik kreeg deze. SKU omgedraaid oid :')
ik krijg de hoes alsnog opgestuurd en de lenscleaner-pen mag ik houden.
quote:
For the wrong unit, please keep it and try to find a use to it
Ze vroegen eerst of ik dit item wilde inplaats van de hoes, heb ze verteld dat ie niet om mn ipod heen past :') :P

mn volgende item wordt Ultrafire 3W UV flashlite om mee te experimenteren.
Hij is "shipped" dus zal niet lang meer duren. (hier gaat de 2e 18650 in!)
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')