quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 12:51 schreef Opa_vertelt het volgende:http://www.dealextreme.co(...)-for-canon-eos-18181[
afbeelding ]
Goede reversal ring welke maar $6.97 kost voor de amateur/hobby fotograaf welke een beetje
wil experimenteren met macro-fotografie zonder meteen een dure macro-lens te moeten kopen.
In feite werkt het zo; Je neemt je normale lens van je body af, schroeft deze ring op je body en
schroeft die normale lens weer omgekeerd op je body. Door deze ring kan dat gewoon. Je moet
nu echter wel alles handmatig doen (focus/instellingen), het resultaat is er echter naar. Fantastisch!
Voorbeeldje van kristalsuiker op tafel:
[
afbeelding ]
Ik ben ook geneigd om iets goedkoops van DX/eBay/BIC te halen voor macro fotografie. Maar wat is nou het (uiteindelijke) verschil tussen die van jou en bijv.
zoiets of
zoiets? Of zou
deze of
deze ook wel aan te raden zijn? Zitten qua prijs allemaal bij elkaar in de buurt, misschien weet jij hier wat meer van?
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Opa_vertelt het volgende:Die tripod lijkt me wel erg handig, gaat mee met de volgende bestelling. Bedankt voor de tip (en de mooie reviews)!

Danku!
Buy in Coins is online dus:
http://www.buyincoins.com(...)-p1-product-402.htmlDe 50mW laser van mij, $19,61 (≈ ¤13,80 hetzelfde verhaal als de 150mW hierboven, ietsje pietsje zwakker, doch nog steeds goed te zien in het donker. Voor zover ik me kan herinneren niet zo overdag. (ligt nu ergens te verstoffen

)
http://www.buyincoins.com(...)usb-product-196.html![c308514c861deb6f2e6e3a115a4c9ba6.image.300x300.jpg]()
Rechttoe rechtaan bluetooth stickie. Kost een 10e van de Nederlandse prijs (BIC: $1,39 ≈ ¤0,98

) en werkt prima. Steek 'm in je laptop/pc en vergeet 'm maar. Later nog besteld voor een vriend (dezelfde ja) toen zijn laptop geen bluetooth had en was ook tevreden.
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1311.html![keychain-camera.jpg]()
Deze heb ik pas binnen gekregen. Tot nu toe tevreden. Je moet 'm niet kopen als je prachtige beelden wil hebben met hoge kwaliteit, maar meer als je 'm wil gebruiken voor niet zo zachtzinnige omstandigheden (ik had 'm gekocht om deze in een auto te tapen/bevestigen bij autoraces waarbij de kans is dat hij bij een knal vooruit de auto uitvliegt). Daarom dus een goedkoop cameraatje gekocht ($7,18 ≈ ¤5,10) Je kunt er dus zowel filmpjes als foto's mee maken. Toen ik 'm binnen kreeg was ik verbaasd hoe klein hij eigenlijk is.
Voor als je deze in HD versie wil (720P), op eBay staan deze voor iets van $30-$40.
Zoek dan op
#11 keychain camera of
#11 808 camera, zolang je maar
#11 gebruikt.
Bovenstaande items van Buy in Coins kun je natuurlijk goedkoper krijgen (tot pak 'm beet 15% korting) m.b.v. recommenders en coupon codes. In de Chinese Webshops topics staat (in de OP) precies uitgelegd hoe en wat.
En als het mag (zonodig verwijder ik/mod onderstaande) ook wat van eBay, immers ook uit China):
Deze verkoper verkoopt/veilt van alles waaronder cameratassen. Ik heb een zwarte Canon tas gewonnen voor iets $19,10 (≈ ¤13,44), (kan uiteraard goedkoper voor je uitvallen als je geluk hebt

)
![canon-camera-bag-no9623-shoulder-dslr-slr-1000d-350d_160488938134.jpg]()
Hij bevalt mij prima, hij meurt gigantisch maar na even aan de waslijn gehangen te hebben is die lucht weg. Er past voor mij genoeg in: SLR camera met lens, 2 losse lenzen (waaronder een redelijk grote 70-210 mm), wat accu's en 2 opladers, oplaadkabel en USB-kabel, een klein boekje van de camera en de eerder genoemde 'flexible tripod'. Hij is dan wel vol maar het past.
Verder heb ik nog van
deze onderstaand statief met tas gewonnen voor iets van $15-$20 maar dat is geen aanrader. Ik heb nog nooit eerder een statief gehad/gebruikt maar ik vind deze toch te 'bewegelijk' voor het doel dat hij dient. Ik denk dat er voor dit bedrag wel wat beters is te vinden, zo niet dan moet je maar wat bijbetalen.
![5642641167_475a767a67_z.jpg]()
En een hele tijd geleden een 'samurai watch' gekocht.
Kan me niet herinneren waar maar deze word onder andere verkocht op eBay, Buy in Coins etc. Voor 5 à 10 dollar kun je 'm wel in huis hebben. (
hier staat ie bijv. voor $5)
Ik draag 'm niet zoveel meer (heb meerdere horloges) maar hij is opzich best geinig. Bandje is makkelijk op de gebruikelijke manier in te korten. Tijd is onzichtbaar maar als je op een knopje drukt is het voor iets van 3 seconden te zien. Hieronder een brakke foto naast de eerder genoemde horloge.
(moest na het knopje ingedrukt te hebben gsm pakken, richten en foto maken in 3 sec.

)
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 21-05-2011 18:34:50 ]